וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדון שיפון מגיע לשרונה מרקט

4.4.2017 / 16:14

אדון שיפון, האופה שצמח מן האינסטגרם, מתרחב למקום נוסף, הפעם בשרונה מרקט. גולת הכותרת: חוץ מהמון לחמים שווים תמצאו כאן גם סנדביצ'ים בשריים

אדון שיפון. AR&MOO, מערכת וואלה! NEWS
בגטים של שני מטר/מערכת וואלה! NEWS, AR&MOO

ישנם סודות קולינריים של יודעי דבר שמתגלים לאט לאט לקהל הרחב והופכים מסוד של יודעי דבר לשמועה, ומשמועה לתופעה. מי שעבר את התהליך הזה הוא אורן חג'ג', המוכר יותר ב"שם הבמה שלו" אדון שיפון. מי שהחל כאופה לחם באינסטגרם, מכר לחמים מיוחדים לחברים ולעוקבים מהרשת החברתית, פתח בהמשך את המאפייה שלו ברחוב אלנבי והפך מסוד לשמועה. מי שהיה צריך לדעת ידע, הגיע וקנה. היום כבר ניתן להגיד באופן רשמי שהתהליך הושלם - השמועה כבר הפכה לתופעה, ואדון שיפון, הוא כבר אופה ידוע ומבוקש, גם מעבר לגבולות האפליקציה. לכן מבחינתו, השלב הבא, סניף נוסף של מאפיית הבוטיק שלו בשרונה מרקט, הוא צעד מתבקש.

אדון שיפון. AR&MOO, מערכת וואלה! NEWS
לחם ללא ביצים או חמאה/מערכת וואלה! NEWS, AR&MOO

לפני שלוש שנים פתח חג'ג' את החנות שלו באלנבי. את המקום הוא הגדיר כבולונז'רי כפרי-צרפתי ומהתנורים שלו יצאו כיכרות לחם צבעוניים, כמו לחם סגול מסלק או ירוק מתרד, עניין קולינרי מרגש כשלעצמו לאוהבי הפחמימות. בעוד המאפייה באלנבי שמרה על גבולות הגזרה בשילוש הקדוש של לחם, יין וגבינות, הסניף החדש בשרונה צפוי למתוח מעט את גבולות ההיצע. את הגבינות בחר הפעם אדון שיפון להוציא מהתפריט, כדי שיוכל לשמור על הכשרות ולהציע הפעם דווקא סנדביצ'ים בשריים בשיטת מכירה מעניינת- סנדביץ' בבגט של שני מטרים, ממנו יחתכו סנדביצ'ים קטנים אל מול עיני הסועדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמים צבעוניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לאווירה הכפרית של אלנבי, המקום החדש בשרונה מרקט יתהדר בעיצוב קלאסי ונקי יותר. כל האפייה תתבצע במקום, כמו באלנבי, וחג'ג' גם טרח והביא עבור הלחמים שלו מגוון תבלינים מהעולם על מנת לגוון את ההיצע ולהעניק לכיכרות ניחוחות של מקומות רחוקים כמו אפריקה, יפן ותאילנד. בתוך המאפייה תהיה גם עמדה לטחינה של דגנים, כמו חיטה, שעורה וכוסמין ולקחת הביתה לשימוש אישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניף שרונה מרקט של אדון שיפון ייפתח מיד אחרי פסח ויתמקם באזור הכניסה המזרחית לשרונה, הסניף יתפרש על 36 מ"ר ולדבריו של חג'ג', זה בדיוק מה שהיה חסר בתמהיל של המתחם, "כל מי שבא לחוות חוויה של אוכל בשרונה מרקט מקבל חוויית בוטיק", הוא מסביר, "אני חושב שאדון שיפון מתאים מאוד לא רק כי זה חסר בתמהיל של המקום אלא כי זה משתלב נהדר בקונספט של השוק, מקומות קטנים ואיכותיים עם אווירה של בוטיק".

אדון שיפון, שרונה מרקט תל אביב, הפתיחה לאחר פסח. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully