וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדון שיפון יוצא מהאינסטגרם ופותח מאפייה בת"א

3.3.2015 / 15:17

הקונדיטור אורן חג'ג' הידוע כ'הלוחש ללחם' יפתח ביום חמישי הקרוב את מאפיית הלחמים החדשה שלו בת"א ומצהיר "הגיע הזמן להוריד את התבשיל מהאש ולתת לכולם לטעום אותו"

אדון שיפון. צילום: אורן חג'ג',
הגיע הזמן!/צילום: אורן חג'ג'

על אורן חג'ג', הלא הוא אדון שיפון, סיפרנו לכם כאן כבר לפני כמעט שנה. האיש שמתייחס ללחם שלו כאל יצירת אמנות, עשה את דרכו לאט ובשקט, חמש שנים שהוא מייצר את הלחמים שלו מהמעבדה שהקים בביתו ברחובות. מהר מאוד מיטב המסעדות גילו אותו והתאהבו, וחג'ג' החל לספק עבורן את הלחמים. בהמשך החל למכור בשווקי איכרים בנמל ת"א, בהרצליה ובדיזנגוף סנטר.

כעת לאחר ביקוש גדול של הצרכנים הנאמנים, פותח אדון שיפון את מקום הקבע הראשון שלו, בו ימכור את לחמיו לציבור הרחב. המיקום - רחוב אלנבי בת"א. "הגיע הזמן להוריד את התבשיל מהאש ולתת לכולם לטעום אותו", אומר לנו היום חג'ג'. "לחצו עליי מאוד שאפתח כבר, וזהו, כעת אני מרגיש שהתבשיל מוכן וכולם מוזמנים לאכול ממנו".

אדון שיפון. צילום: אורן חג'ג',
מחכים בקוצר רוח/צילום: אורן חג'ג'

חלק מהלחצים שהופעלו על חג'ג' הגיעו דרך הרשתות החברתיות - האינסטגרם והפייסבוק. אדון שיפון הצליח לבצע כאן משהו חדשני, ולנצל את המדיה על מנת לרכוש לעצמו קהל מעריצים, שנהרו אחר הלחמים המפתים שראו בתמונות המוצלחות. "בוודאי שלפייסבוק ולאינסטגרם יש חלק בהצלחה. זאת החשיפה הכי טובה שאפשר לקבל". לחג'ג' גם יש טיפ עבור אלה שמנסים לעשות את אותו הדבר, "חשוב לדעת להעביר מסר, להעלות תמונה טובה, טקסט נכון. כמובן שמאחורי האינסטגרם והתמונות צריך גם לעמוד מוצר טוב וטעים".

מתי הבנת את הכוח של המדיום הזה?
"האמת שרק לפני חודש. העליתי את התמונה של המקום החדש, ופתאום קיבלתי מבול של טלפונים, זה פשוט מטורף. לא צפיתי את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

למה לקח לך כ"כ הרבה זמן לפתוח מקום?
"אני מייצר הכל בעצמי, לבד, הרגשתי שזה מעבר ליכולות שלי, שלא אוכל לספק לקהל אם אקח על עצמי יותר מדי".

אז היום המרגש הגיע, ובשבוע וביום חמישי תפתח המאפייה, הנושאת את הכינוי שהפך לשמו השני - אדון שיפון. כל מוצרי הלחם שיימכרו במקום מעשה ידיו של חג'ג', והכל הכל טרי ונטחן במקום.

במקום מתוכננים להימכר 7 סוגי לחמים (18-25 שקלים): לחם סלק מעושן ופלפל שחור, לחם תרד אורגני, כוסמין, לחם שעורה שחורה, לחם אגוזים ותאנים ועוד. כמו כן יוצעו ללקוחות פוקצ'ות צבעוניות (15-18 שקלים) - ירוקות מתרד, אדומות מסלק או שחורות משעורה שחורה, בגטים טריים (10-15 שקלים) , ובימי בשישי תימכר במקום חלה מתוקה בצורה טיפה, עשויה משיפון, פלפל שחור, קמח וסילאן (18 שקלים).

אורן חג'ג'. נמרוד סונדרס
אורן חג'ג'/נמרוד סונדרס

והנה בשורה משמחת לטבעונים - המאפיה של אדון שיפון היא ויגן פרדלי לחלוטין, כל המוצרים ידידותיים לטבעונים, ללא ביצים וללא חמאה. "לפעמים אני חוטא בנסיונות של קונדיטוריה", מתוודה חג'ג, "אבל אני פחות בעניין של שומנים. כל כולי בלחם. אנחנו כן בודקים אופציה של קוראסון שיימכר במקום, אבל יכול להיות שאת זה נביא מבחוץ".

את המקום מתאר כחג'ג כבולונז'רי כפרי-צרפתי, יהיו שם גם מספר מקומות ישיבה, בפנים ובחוץ, שיגיש גם בגט קטן וטרי, לצד משולש של גבינת ברי וכוס יין אדום. על הבחירה דווקא ברחוב אלנבי מספר חג'ג' :"יש משהו מדליק ברחוב הזה, אני אוהב משהו בסליזיות של האיזור. בעינייזה המקום הכי צבעוני ומדליק בת"א". ממש כמו הלחם שלו.

אדון שיפון, אלנבי 48 ת"א, שעות פתיחה בתקופות הרצה: ראשון - חמישי: 08:00-16:00, בהמשך יפעל המקום עד שעוןת מאוחרות יותר. שישי: 08:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully