וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוף טופיק: רן שמואלי פותח רוטיסרי חדש בשרונה מרקט

14.3.2017 / 12:49

רן שמואלי משיק את דוכן הרוטיסרי החדש שלו בשרונה מרקט בת"א ומכריז כי מדובר רק בפיילוט, שבשלב הבא שלו דוכנים בניו יורק ובברלין

בשר לסילבסטר במסעדת קלארו. אנטולי מיכאלו,
ניסוי כלים בקלארו לקראת המקום החדש/אנטולי מיכאלו

בעוד הצרפתים מעדיפים אותו צלוי והאמריקאים מעדיפים אותו מטוגן, העוף לא השתלט על ישראל כפי שהיינו מצפים עד עכשיו. גל תנורי הרוטיסרי שמגיעים עכשיו למסעדות בתל אביב מבשר על טרנד חדש ולאוהבי העוף לא נותר אלא לברך. זה התחיל בתחילת השנה עם הדוכן של אקולימה בשרונה מרקט, שם מגישים עוף צלוי בסגנון פרואני, המשיך עם ג'אג'א, דוכן עוף מטוגן שמשגע את בת ים ועם הידיעה על רוטיסרי של בשר דווקא, ולא של עוף, שמוקם בימים אלו במקומה של מסעדת אדורה ברחוב בן יהודה ועכשיו גם רן שמואלי מצטרף לשיגעון.

"אנחנו עובדים על הקונספט הזה כבר שנתיים", מספר שמואלי, "לי זה היה ברור שזה עניין של זמן עד שהרוטיסרי יגיע לפה. בתור אבא ובתור מי שצורך מזון בטייק אווי, לא ברור לי איך זה לא קרה קודם לכן". קוקוריקו, הרוטיסרי של שמואלי, ייפתח בעוד חודשיים ויתמקם על כ-60 מ"ר בחלקו המזרחי של שרונה מרקט ובו קל יהיה להבחין בקיר של כ-3.5 מטר גובה שנקרא Fire Wall עליו ייצלו העופות. העופות בתפריט הם עופות טריים בלבד, ללא תוספים וללא אנטיביוטיקה והייחוד שמעניק להם שמואלי הוא בתהליך ההכנה שלהם: "מדובר בתהליך ארוך בו העופות עוברים שני שלבים", מפרט שמואלי, "בכל אחד מהשלבים העוף מושרה במרינדה מיוחדת אחרת מה שהופך את העוף לעסיסי מאוד, ממש ג'וסי".

מגש טלה משפחתי, מסעדת קלארו. אייל יסקי, מערכת וואלה! NEWS
עוף מפורק עם תוספות/מערכת וואלה! NEWS, אייל יסקי

העופות של שמואלי מפורקים מהעצם ונצלים ומוגשים ללא עצמות, מה שמאפשר ארוחה נוחה יותר וזריזה. העוף של קוקוריקו יוגש מפורק בלחם פרנה או בצלחת לצד תוספות כמו סלטים רעננים, ירקות טריים, רטבים מיוחדים שמכינים מידי יום מתוצרת טרייה על פי האג'נדה המוכרת של שמואלי מהקייטרינג שלו וממסעדת קלארו הסמוכה. גם שירות משלוחים תל אביבי צפוי להיטמע במסגרת הפעילות של קוקוריקו. טווח המחירים העתידי ינוע בין 48-63 שקלים.

הקונספט של קוקוריקו כפי שציין שמואלי נמצא בפיתוח כבר כשנתיים והוא בעצם ניסוי הכלים הראשון של מסעדה שאמורה להיפתח בניו יורק, "התוכנית שלנו היא לפתוח את קוקוריקו במנהטן", מגלה שמואלי, "ולאחר מכן גם בברלין. אבל החלטנו לבדוק את כל מה שעבדנו עליו כל הזמן הזה קודם כל כאן בישראל לפני שאנחנו יוצאים החוצה".

KUKURIKU, שרונה מרקט – כניסה מזרחית. הפתיחה בעוד חודשיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
"קוקוריקו"- דוכן אוכל בסגנון רוטסרי חדש של השף רן שמואלי. אנטולי מיכאלו,
רן שמואלי/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully