וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים - ניו יורק: דוכן חדש של עוף מטוגן

19.2.2017 / 14:10

העיר בת ים מתחדשת בדוכן עוף מטוגן בשם ג'אג'א. בתפריט תמצאו מבחר מנות בסטייל אמריקאי, כמו דלי עמוס בחלקי עוף, כנפיים ברוטב חמאת בוטנים ואפילו קריספי צ'יקן בורגר

ג'אג'א. דרור עינב
קריספי/דרור עינב

סיפור האהבה של הישראלים עם עוף הוא לא עניין חדש. אמנם רשת העוף המטוגן המפורסמת KFC נאצלה לסגור את כל סניפיה בארץ הקודש, לאחר שהפכה כשרה, ולא הצליחה לשחזר את המתכון המקורי בהצלחה, אבל במקומה אנחנו זוכים למקומות חדשים שחוגגים את האהבה שלנו לעוף. בתחילת ינואר נפתח בשרונה מרקט אקולימה, דוכן עוף רוטיסרי בסגנון דרום אמריקאי, וכעת נפתח דווקא מחוץ לת"א, מקום חדש שמממש את התשוקה שלנו לעוף - ג'אג'א, דוכן עוף מטוגן בטיילת בבת ים. המקום נפתח בתחילת ינואר, ושומרי הכשרות ישמחו לדעת שהוא כשר. הרעיון של ג'אג'א הוא פשוט: חומר גלם אחד, העוף כמובן, משמש למגוון מנות זריזות וטעימות, רובן על פי המסורת של האוכל האמריקאי המהיר, אבל לא רק.

ג'אג'א. דרור עינב
מנה שכבר לא פוגשים הרבה/דרור עינב

בראש התפריט מככב הבאקט, סטייל קאנטקי פרייד צ'יקן - דלי ובתוכו מבחר של נתחי עוף על העצם - שוק, ירך או כנפיים לבחירתכם, בציפוי פריך, מטוגנים בשמן עמוק ומגיעים לצד תוספות ורטבים (90 שקלים ל-8 יחידות ו-160 שקלים ל-16 יחידות). הכנפיים של ג'אג'א מגיעות במספר טעמים, קלאסיים כמו צ'ילי מתוק חריף או ברביקיו, אבל גם בטעמים מיוחדים יותר כמו שום או חמאת בוטנים (36 שקלים ל-8 יחידות). בתפריט תמצאו גם צ'יקן נאגטס פריכים שמגיעים עם רטבים (36 שקלים ל-9 יחידות) או שניצל ענק (36 שקלים).

עוד באותו נושא

תל אביבה: המסעדה שמביאה את העיר הגדולה לקרית שמונה

לכתבה המלאה
ג'אג'א. דרור עינב
בציפוי פריך/דרור עינב

מי שפחות בעניין של פריך ומטוגן יוכל למצוא כאן גם עוף רוטיסרי, שלם או חצי, צלוי בתנור (70 או 40 שקלים) או טורטייה מקסיקנית במילוי עוף וירקות (46 שקלים). תמצאו פה גם קריספי צ'יקן בורגר (36 שקלים) במגוון טעמים כמו שום או פיקנטי. לצד כל אלו מציעים במקום מגוון תוספות שיהפכו את הארוחה למעניינת יותר כמו כדורי פירה, סלט קולסלאו או תפוח אדמה אפוי. עוד בתפריט נקניקיות, קציצות, פופקורן עוף קריספי או טבעות בצל בבלילת בירה (32 שקלים).

אם אתם גרים בסביבת בת ים ואין לכם כוח להגיע לטיילת אז בג'אג'א השיקו שירות משלוחים ויכולים להביא את כל העוף הזה עד אליכם הביתה.

ג'אג'א, בן גוריון 73 טיילת בת ים, שעות פעילות א'-ה' מ-12:00 ועד 11:45 בלילה, ימי ו' מ-12:00 ועד 15:00 ושבת מ-18:00 ועד חצות, 03-6745731. כשר

ג'אג'א. דרור עינב
בטיילת בת ים/דרור עינב
  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • עוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully