וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביבה: המסעדה שמביאה את העיר הגדולה לקרית שמונה

15.2.2017 / 11:53

על חולצות המלצרים מתנוססים מספרי האוטובוסים מקרית שמונה לת"א, החללים נקראים כיכר המדינה ונמל תל אביב, ובתפריט יש סנדביץ' קיבוץ גלויות ובורקס בוגרשוב. תכירו את תל אביבה, המסעדה הצפונית החדשה שעושה כבוד לעיר הגדולה

תל אביבה. חמוך מלמד,
סלט שלומציון המלכה/חמוך מלמד

לא הרבה אירועים קולינריים מתרחשים בצפון הרחוק, בטח לא בקריית שמונה המנומנמת. אבל, בדיוק בזמן לקבל את פניהם של הגולשים בחרמון, נפתחה לאחרונה בעיר מסעדה חדשה בשם תל אביבה. המקום מתפקד כבית קפה מסעדה, המבקש להביא את העיר תל אביב כל הדרך לגבולה הצפוני של מדינה ישראל. המקום מחולק לחללים שונים כאשר כל חלל מסמל חלק אחר בעיר תל אביב. כך תוכלו לשבת בכיכר המדינה, מעין חדר פרטי עם שולחן עגול ענק באמצע, או בנמל תל אביב, שם תסעדו בשולחן אבירים לצד מכלי אקווריום גדולים דרכם ניתן לראות את המטבח. החלל בו נמצא הבר נקרא שדרות רוטשילד ויש גם חלק שנקרא יפו, המעוצב בסגנון רטרו.

עוד כמה טעימות חדשות מהצפון:
סבידה מתחדשת
מקסיקניז: רשת אוכל מקסיקני חדשה בצפון
ניחוחות חדשים בנצרת: מסעדה יוונית חדשה

תל אביבה. חמוך מלמד,
רביולי ההלכה/חמוך מלמד

אבל תל אביב לא מסתכמת רק בחדרים השונים במסעדה, גם התפריט מלא במנות הנושאות שמות תל אביביים שאמורים גם להעביר מעט אווירה תל אביבית. כך למשל ארוחת הבוקר (הסטנדרטית) נקראת בוקר בשינקין (62 שקלים) וארוחת הבוקר הטבעונית נקראת אבן גבירול ומכילה חביתה טבעונית מקמח חומוס ומגוון מטבלים טבעוניים (64 שקלים).

התפריט ממשיך ומגולל מנות עם שמות תל אביביים כמו מנות שקשוקה בסגנון יפואי, או כריכים כמו כריך קיבוץ גלויות עם אומלט, גבינת שמנת, פסטו, חסה ועגבניות (32 שקלים); בורקס בוגרשוב עם תפוח אדמה או גבינה, ביצה קשה, עלי רוקט, מלפפון חמוץ וטחינה (32 שקלים), טוסט פתוח שנקרא אלנבי פינת קינג ג'ורג' עם ממרח פלפלים, גבינת שמנת, סלמון מעושן וזיתי קלמטה (59 שקלים) או סלט קצוץ שנקרא סלט הירקון (29 שקלים). חלק שלם בתפריט מוקדש לפיצות מהטאבון (או מנווה צדק על פי התפריט) ופסטות שעשו את כל הדרך מטוסקנה לאיילון. יש מנות דגים מנמל תל אביב כמו סלמון חוף גורדון במרינדת פסטו וקראסט תבלינים, מוגש עם ריזוטו פטריות (79 שקלים) ונשנושים כמו צ'יפס בטטה (32 שקלים) או אצבעות חלומי מטוגנות (42 שקלים).

עוד באותו נושא

השלג כבר כאן: 7 המסעדות המומלצות בדרך לחרמון

לכתבה המלאה
תל אביבה. אדיר וענונו,
ארוחת בוקר משינקין/אדיר וענונו

על חולצות המלצרים במסעדה מתנוססים שני מספרים, 840 ו-845 הלוא הם שני קווי האוטובוס שמגיעים מקרית שמונה לתל אביב ועל הקיר בכניסה מודפסים מאות פורטרטים של כל החברים שעשו לייק לעמוד המסעדה בפייסבוק. המקום, שהוקם ומנוהל על ידי שני צעירים מקומיים, טל וענונו וצחי אלבז, הפך בתוך שבועות ספורים ליעד מבוקש עבור תושבי קרית שמונה כמו גם למטיילים באזור רמת הגולן.

תל אביבה, שדרות תל חי 120 קרית שמונה, שעות פעילות א'-ה' מ-9:00 בבוקר ועד חצות, ימי ו' מ-9:00 ועד 16:00 ושבת חצי שעה מצאת השבת, 04-6959887. כשר למהדרין

תל אביבה. רותם גולן,
המסעדה מחולקת לשכונות תל אביביות/רותם גולן
תל אביבה. חמוך מלמד,
גם קינוחים/חמוך מלמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully