וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקניז: הטרנד הלוהט מגיע לצפון

12.2.2017 / 13:07

טרנד האוכל המקסיקני מתפשט - הטאקוס והקוקטיילים מגיעים גם לקריית חיים. תכירו את מסעדת מקסיקניז בניצוחו של השף אורי ארנון, חלק מרשת צפונית שתיפתח השבוע סניף ראשון בקריות

טאקו במסעדה מקסיקנית של אורי ארנון. אורי ארנון, מערכת וואלה! NEWS
טאקו במסעדה המקסיקנית החדשה/מערכת וואלה! NEWS, אורי ארנון

טרנד האוכל המקסיקני ממשיך להכות גלים, והפעם דוהר צפונה. במהלך השבוע הקרוב ייפתח הסניף הראשון במה שמתעתדת להיות רשת חדשה, שתיקרא מקסיקניז. מדובר במסעדת גריל שף מקסיקנית עליה יופקד אורי ארנון, לשעבר שף מסעדות ארנולד'ס הכשרות, ומסעדת ויקטוריה, שבימים אלה הופך להיות גם השף הראשי של מסעדת הבשרים אנגוס, סניף חיפה.

בשלב הראשון הרשת תפעל באיזור הצפון. הסניף הראשון ייפתח בקריית חיים ובהמשך ייפתחו עוד סניפים בכרמיאל, בית שאן, נהריה ועכו ובהמשך לוטש ארנון עיניים גם לאזור המרכז.

מצטרפים לטרנד: ארוחה מקסיקנית בבית

שף אורי ארנון. באדיבות אורי ארנון, מערכת וואלה! NEWS
שף אורי ארנון/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אורי ארנון

בתפריט: טורטיות טריות שמוכנות במקום, טורטיה במילוי אנטרקוט פרגית אסאדו שבושל לילה שלם; בוריטו צמחוני של פטריות על הפלאנצ'ה; שלושה מיני טאקוס עם פריחולס וגוואקמולי; קינוח של טורטיה במילוי נוטלה ואגוזים שלל קוקטיילים ועוד (העלויות הן סביב 30-40 שקלים למנה).

אח"י אילת 15, קרית חיים. 04-8408408. כשר. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00- השעות הקטנות של הלילה. ו' 12:00- שעה לפני כניסת שבת. מוצ"ש - שעה אחרי יציאת שבת עד השעות הקטנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully