וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו בצפון תל אביב

6.11.2016 / 8:33

אחרי טרנד המסעדות המקסיקניות קבלו את הגל הבא: מסעדות שוק בסגנון מקסיקו. מסעדת מקסיקנה מצטרפת ופותחת מקום חדש בשוק צפון בת"א בו המנות מוגשות במחירים נגישים ובמעטפת שוק צבעונית ועליזה

עריכה: ליאור נאור

בווידיאו: עוד טעימה המטרנד - הדוכן של מקסיקן טאקריה בשוק הכרמל

אוכל מקסיקני מכסיקני. אנטולי מיכאלו,
אוכל מקסיקני מכסיקני/אנטולי מיכאלו

כבר כמה שנים שהאוכל המקסיקני משגשג בארץ. קשה להיזכר איך נראו חיינו לפני שנכנסו אליהם חומרי גלם כמו קמח תירס, שעועית שחורה, בשר וגוואקמולי. מעבר לשלל מקומות מצליחים כמו לוס ברנינג טאקוס, צ'אנגוס, טאקריה ועוד נפתחו 2 דוכני אוכל מקסיקני רק בחודשים האחרונים בשוק הכרמל, מקסיקן טאקריה וסאברוסו ואילו במחנה יהודה בירושלים נפתחה מסעדת בוריטו חי. מסעדת מקסיקנה הוותיקה נהנית גם היא מהצלחת ה5אוכל המקסיקני בארץ וכעת עולה על גל מסעדות השוק המקסיקניות; המסעדה ממשיכה במגמת ההתרחבות שהחלה עם פתיחתו של הסניף הנוסף ברחוב דיזנגוף בתל אביב. כעת היא פותחת סניף חדש בשוק צפון, הפעם מדובר בסניף מהיר המתאים לאווירת השוק שגם ייקרא מקסיקנה מרקדו.

לשוק צפון, הממוקם באזור רמת החיל בתל אביב, זו תהיה המסעדה המקסיקנית הראשונה בתחומו. "אוכל מקסיקני הוא במקור שלו אוכל רחוב ואוכל שווקים", מספר שי דוד, מבעלי מקסיקנה, "אנחנו רואים כמה הישראלים אוהבים את האוכל הזה כשהם יושבים במסעדה אבל זיהינו את הצורך גם במשהו יותר זריז ויותר זמין, בסגנון של שוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוכל מקסיקני מכסיקני. אנטולי מיכאלו,
אוכל מקסיקני מכסיקני/אנטולי מיכאלו

התפריט של מקסיקנה מרקדו יציע את המנות מהמטבח הקלאסי המקסיקני כפי שאנו מכירים אותו והכל במעטפת שוק צבעונית ועליזה. בין המנות אפשר יהיה למצוא אצבעות פילה דג פריך עם סלסה חלפניו בגריל עם ליים, מיונז צ'יפוטלה, סלסת אבוקודו וסלסלת בלנקו (19 שקלים); קמרונס שרימפס קריספי בציפוי פריך עם סלסה חלפניו (19 שקלים); נאצ'וס קון קסו חטיפי טורטייה תירס עם פיקו דה גיו, פריחולס, גוואקמלה, שמנת חמוצה (35 שקלים); טאקוס פסקאדו פילה של דג עטוף בבלילת בצק עם בירה, חלפניו וליים ומוגש בטאקו עם כרוב לבן כבוש בחומץ (49 שקלים); ברבקואה בשר בקר בתבשיל איטי עם אורז, פריחולס וליים עם סלסת פיקו דה גאיו בטורטייה-(49 שקלים); פלאוטס טורטיות תירס ממולאות חזה עוף מפורק עם מוצרלה מעושנת מעליהן סלסות בצבעי דגל מקסיקו (49 שקלים) ועוד.

את חלק מחומרי הגלם והירקות ירכשו עבור מקסיקנה מרקדו בדוכני השוק הסמוכים. חלק מהמוצרים מקסיקנה אף מביאה במיוחד ממקסיקו. "הלקוח הישראלי רוצה לפעמים לאכול מהר וללכת", מסביר שי, "אבל זה לא אומר שהוא לא רוצה איכות ומגוון".

אוכל מקסיקני מכסיקני. אנטולי מיכאלו,
אוכל מקסיקני מכסיקני/אנטולי מיכאלו

מקסיקנה מרקדו מצטרפת לשורת מסעדות שפתחו סניפים קטנים וזריזים בתוך מתחמי אוכל ושווקים עירוניים כמו שגב קונספט, פרונטו קיוסקו ופיאצה רוסטיקו. "כנראה שהקהל רוצה משהו קצת אחר", נותן שי דוד את הפרשנות שלו, "הוא רוצה לראות איך מכינים לו את האוכל, לבחור את המרכיבים ולשלוט בקצב של הארוחה".

במקסיקנה בודקים כמובן את האפשרות להתרחב עם מקסיקנה מרקדו למתחמי אוכל נוספים כמו מתחם שרונה ושוק האוכל החדש בקניון הזהב. במקביל עובדים כבר עכשיו על שירות המשלוחים של הסניף החדש ובקרוב יוכלו תושבי רמת גן וגבעתיים גם הם ליהנות מאוכל מקסיקני עד הבית.

מקסיקנה מרקדו, שוק צפון, ראול ולנברג 20 תל אביב. לא כשר

אוכל מקסיקני מכסיקני. אנטולי מיכאלו,
אוכל מקסיקני מכסיקני/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully