וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניחוחות חדשים בעיר: מסעדה יוונית חדשה בנצרת

7.2.2017 / 11:35

העיר נצרת, שמתהדרת בדרך כלל באוכל ערבי מוצלח, התחדשה לאחרונה במסעדה יוונית באווירה ים תיכונית עליזה, עם מנות אותנטיות מהמטבח היווני ומוזיקה בהתאם

אברה מסעדה יוונית. יעקב שחייבר, מערכת וואלה! NEWS
עלי גפן/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שחייבר

העיר נצרת נחשבת לאחת הערים היותר מוצלחות קולינרית בצפון הארץ, יש בה שלל אופציות של מקומות לאכול בהם, מוכרים יותר או פחות, אבל רובם, באופן מתבקש, משתייכים למטבח הערבי. כעת, מקום חדש, מבקש לשנות מעט את התמהיל הקולינרי בעיר. לפני כחודשיים נפתחה בנצרת מסעדה חדשה שהביאה לעיר ניחוחות חדשים שעוד לא היו בה - מסעדה יוונית. אזור המעיין הסמוך לכנסייה, שהוא האזור התיירותי והעמוס ביותר במסעדות, התחדש לאחרונה בתוספת חדשה, מסעדת אוורה, קפיטריה יוונית באווירה ים תיכונית עליזה.

שלושה שותפים הקימו את המקום, לאחר שאחד מהם חזר משהות של כמה שנים ביוון והתאהב בתרבות, במוזיקה אבל בעיקר באוכל. הם חברו לשף יווני שלימד אותם את סודות המטבח הים תיכוני הזה, בנו תפריט שמתאים לכל שעות היום והכינו פלייליסט של מוזיקה יוונית שמחה להשלים את החוויה.

אברה מסעדה יוונית. יעקב שחייבר, מערכת וואלה! NEWS
באווירה עליזה/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שחייבר

בתפריט של אוורה תמצאו מנות יווניות שמתאימות לכל שעה ביום, מארוחות בוקר בניחוח יווני עם גבינות מצוינות ומאפים של בוקר, ועד סלטים וסנדוויצ'ים בהשראת יוון. יש סלט טברנה עם גבינת עיזים ונענע, עגבניות שרי, בזיליקום, פלפל חריף ובצל ירוק (38 שקלים); או סלט סנטוריני, משלושה סוגים של נקניקים וחסה, גזר ופלפל צבעוני (56 שקלים); יש גם חציל קלוי עם גבינת עיזים (32 שקלים); סנדביץ' קפריסאי עם גבינת חלומי צלויה וירקות (28 שקלים); או מזאטים קטנים של גבינות מובחרות (90 שקלים); פטריות ממולאות (48 שקלים); ציזיקי יווני (24 שקלים) או סמבוסק (42 שקלים). יש גם מנה מיוחדת של מגש פינוקים שמגיע עם עלי גפן, זיתים, סוגים שונים של גבינות וירקות חתוכים, ובקבוק קטן של אוזו או עראק לבחירה (86 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אברה מסעדה יוונית. יעקב שחייבר, מערכת וואלה! NEWS
ספיישלים בסופ"ש/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שחייבר

קפיטריית אוורה ממוקמת מעל חמאם רומני עתיק, וצינורות הנחושת של החמאם עוברים בתוך המסעדה, מרמזים על גילו של הבניין העתיק. בסופי שבוע מצטרף לתפריט הרגיל גם תפריט ספיישלים שמתחלף ומציע מדי שישי ושבת עוד מגוון מנות יווניות.

קפיטריה אוורה, רחוב פאולוס השישי- המעיין נצרת, שעות פעילות: א'-שבת מ-9:00 בבוקר ועד 23:00 בלילה, 04-6591547. לא כשר

אברה מסעדה יוונית. יעקב שחייבר, מערכת וואלה! NEWS
פלטת פינוקים/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שחייבר
אברה מסעדה יוונית. יעקב שחייבר, מערכת וואלה! NEWS
המעיין בנצרת/מערכת וואלה! NEWS, יעקב שחייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully