וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברווזי: כל הפרטים על הסנדביץ' הכי מדובר

19.3.2018 / 12:00

אם גם אתם שאלתם את עצמכם איפה משיגים סנדביצ'ים מושקעים, הכתבה הבאה היא בשבילכם. רז רהב, המכונה רזי ברווזי, יפתח בסוף השבוע הקרוב את דוכן הכריכים שכולם מדברים עליו כשבין שתי פרוסות לחם יסתתרו שילובים מושקעים ויצירתיים

יח"צ - חד פעמי
כריך כרוב סגול צלוי וגבינת ברקנית. רעות סהר,
כריך כרוב סגול צלוי, גבינה של ברקנית, צ'אטני אגסים וגרגר נחלים/רעות סהר

בתי מלון בכל הערים בעולם היו תמיד כוח מגנטי שמושך אליו פרויקטים קולינריים. יחסי הגומלין בין בית המלון למסעדה שתחת חסותו משרתים את שני הצדדים ועבור האורחים והסועדים חווית האירוח והאוכל מתערבבות זו בזו והרי לכם מתכון מנצח לאסקפיזם. בית מלון אורבני כבר לא יכול להרשות לעצמו להתנתק מחשיבותו של האוכל המוגש בין כתליו והעניין הזה הופך לחשוב כבר בשלבי תכנון המלון.

כריך קורנדביף. רעות סהר,
קורנדביף מעושן, חסה כבושה וטרייה, איולי שום חמוץ מתוק וקטשופ של עגבניות מעושנות/רעות סהר

בית המלון Saul ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב הצפוי להיפתח בשבועות הקרובים גייס לחזית הקולינרית שלו את רז רהב, הידוע בכינויו רזי ברווזי, שתיכנן סנדביצ'יה אורבנית מתוחכמת אך זריזה, מה שנקרא Grab&Go, לוקחים את האוכל וממשיכים הלאה. רהב, שהתחיל את דרכו הקולינרית במסדת פופינה ומבעד למשבצות הגריד באינסטגרם וצבר סביבו קהל רב של עוקבים סקרנים, הרים כמה גבות בעיר כשפתח בגיל 24 מסעדת פיין דיינינג במתחם נגה ביפו, OCD, והגיש לסועדים מנות מתוחכמות בטכניקות מודרניות.

עוד באותו נושא

OCD: מרוב מרכיבים לא רואים את היער

לכתבה המלאה
כריך חמאת בוטנים, ריבה ותותים. רעות סהר,
כריך שלוש שכבות של חמאת בוטנים וריבת אוכמניות תוצרת בית/רעות סהר

ובכן, חלפו שנתיים ומסעדת OCD עדיין עובדת אבל רהב, שהתמסר והתרגל לשגרה האינטנסיבית, מרגיש שוב צורך לבעוט את הכדור מחוץ למגרש. ברווזי, הסנדביצ'יה האורבנית, תציע תפריט סנדביצ'ים יצירתי שמתאים לשעות הבוקר והצהריים ומותאם לאופי ולקצב החיים בלב תל אביב. ברווזי, שמופקדת כמובן גם על סיפוק צרכיהם הקולינריים של אורחי המלון, תציע כריכים לשעות הבוקר כמו קרואסון סלט ביצים עם עלי מיזונה, בייקון וליים כבוש. יש גם מיני באגט עם קרם פרש וחלמון מעושן, סנדביץ' מאק אנד ציז ופלפל חלפיניו ירוק מטוגן או טוסט מ-'פאן דה מי' עם פסטרמה של סינטה חזיר בחמאת עשבי תיבול וגבינת 'ולנסיה' של ברקנית.

כריך קולורבי אפוי, סלט אצות ומלפפון. רעות סהר,
סנדוויץ' טבעוני של קולורבי מעושן, סלט אצות, מלפפונים וצ'טני אגסים/רעות סהר

כל הפרודוקטים שבשימוש נעשים במטבח המסעדה, אם זה הבשרים, הממרחים, העישונים או הירקות הכבושים. גם חמאת הבוטנים וריבת האוכמניות בכריך שלוש שכבות של PB&J הם כולם תוצרת בית (30-35 שקלים לכריכי הבוקר). בצהריים התפריט קצת מיישר את העניבה ומציע אלטרנטיבות כמו פוקצ'ה פיצוחים טבעונית עם קולורבי אפוי מעושן, שומשום קלוי, סלט אצות, מלפפונים ואיולי סויה ולימון או לחם מחמצת לבן עם קורנדביף מעושן, חסה כבושה וטרייה, איולי שום חמוץ מתוק וקטשופ של עגבניות מעושנות.

רז רהב. חיים יוסף,
רז רהב/חיים יוסף

מי שמרגיש קצת יותר הרפתקן יכול ללכת על לחם מחמצת אגוזי לוז עם כרוב סגול צלוי, גבינת 'בר' של ברקנית, צ'אטני אגסים וגרגר נחלים או לחם מחמצת לבן עם גזר לבן מעושן, קרם גזר לבן, פסטו של פקאן מלוח, סחוג ירוק וליים כבוש או תבשיל ברווז מפורק בפוקצ'ה, עם תפוח אדמה מעושן, איולי נענע, חרדל, מרווה ומלפפון כבוש (40-45 שקלים לכריכי הצהריים). לצד קרנבל הכריכים הזה תוכלו לאכול גם מנות צד קטנות כמו תפוח אדמה מעושן עם אבקת יוגורט, סלט של כרוב ותירס מעושן עם שמיר וחומץ תפוחים ובאטר מוצ'י, עוגת אורז שמוצאה מהוואי וניתן להוסיף לה, לפי בחירה, בייקון שגם הוא תוצרת בית כמובן. הפתיחה של ברווזי צפויה לקרות ביום חמישי, 22 במרץ.

ברווזי, טשרניחובסקי 17 תל אביב, שעות הפעילות ימים א'-ש' 7:00-17:00

כריך רוסטביף סינטה. רעות סהר,
כריך רוסטביף סינטה מיושנת, חמוצים, קרם פלפלים ואבוקדו/רעות סהר
כריך האם וגבינה כחולה. רעות סהר,
מיני באגט של האם וגבינה/רעות סהר
קרואסון סלט ביצים. רעות סהר,
קרואסון של סלט ביצים/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully