וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם יודעים שאתם צריכים את זה: שישה קוקטיילים קלילים שאפשר לתקתק בבית

עודכן לאחרונה: 28.2.2023 / 7:30

קצת מזיגות, קצת עירבובים, קצת קרח - והיום הזה לגמרי במראה האחורית שלכם

פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
הכי נחוץ עכשיו. פסטיבל הקוניאק של יין בעיר/יין בעיר

ספק אם אפשר להדגיש את זה באופן ברור יותר, אבל זה לא הזמן למשחקים. לא "Dry January" ולא "שותה רק בסוף השבוע", לא "אין אלכוהול בבית" ובטח לא "למי יש כוח לערבב משהו".

כי בזמנים כאלה, כדאי מאוד שיהיה משהו להחזיק ביד בסוף היום, ובהינתן שהתקווה מעט ערטילאית כרגע, כדאי פשוט שהמשהו הזה שמוחזק יהיה קוקטייל. ואם כבר קוקטייל, אז בואו נלך על הכי גבוה שיש, לא?

רשת האלכוהול "יין בעיר" הרימה פסטיבל שלם ששם את הקוניאק במרכז, מגובה בעמדות עירבובים בסניפים, במיקסולוגים שיידעו להסביר ולהשקות, וגם במבצעים שווים, שינחיתו ערכות מקצועיות בבתי הלקוח. אנחנו הסתכלנו על כל זה, ביקשנו משהו כיפי שאפשר להכין גם בבית וגם כשעייפים, וקיבלנו בתמורה שישה קוקטיילים שעונים על כל ההגדרות, ומספקים על הדרך תשובות מצוינות אחרות להרבה תהיות אחרות. או בקיצור, לחיים!

קוקטייל סאמיט, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
סאמיט/יין בעיר
קוקטייל הנסי ג'ינגר, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
הנסי ג'ינגר/יין בעיר

לקוקטייל סאמיט ממלאים כוס לואו בול בקרח, מוזגים מנה של קורבזייה VSOP, מוסיפים מי טוניק או ספרייט עד סוף הכוס, מערבבים קלות ומקשטים עם שורש ג'ינג'ר, פרוסת מלפפון וקליפת לימון.

להנסי ג'ינגר ממלאים כוס לואו בול בקרח, מוזגים מנה של הנסי VS (הנחשב לספינת הדגל של המותג), מוסיפים ג'ינג'ר אייל עד סוף הכוס, מערבבים קלות ומקשטים עם פלח תפוז טרי.

הקוניאק שייך לצעירים

אחד המשקאות המזוקקים הכי נפלאים שיש

לכתבה המלאה
קוקטייל קוניאק וטוניק, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
קוניאק וטוניק/יין בעיר
קוקטייל פרנץ' נגרוני, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
פרנץ' נגרוני/יין בעיר

לקוניאק וטוניק ממלאים כוס הייבול בקרח, מוזגים מנה של גודה VS, מוסיפים מי טוניק של בירטוויק עד סוף הכוס, מערבבים קלות ומקשטים עם גבעול רוזמרין וקליפת לימון.

לפרנץ' נגרוני ממלאים כוס הייבול בקרח, מוזגים מנה של הנרי מונייה VS, מוסיפים מנה של סלקט (ביטר איטלקי מוונציה), מנה של ורמוט אדום ומערבבים. לאחר הערבוב, מעבירים את הקוקטייל לכוס מרטיני ומקשטים עם קליפת תפוז.

קוקטייל רמי סיידקאר, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
רמי סיידקאר/יין בעיר
קוקטייל לואי רוייה תפוח, פסטיבל קוניאק, יין בעיר. יין בעיר,
לואי רוייה תפוח/יין בעיר

לרמי סיידקאר מוזגים לשייקר מנה וחצי של רמי מרטן VSOP, 4\3 מנה של קוונטרו, מנה של מיץ לימון, נגיעה של מי סוכר וממלאים עם קרח. משקשקים חזק ולאחר מכן מוזגים לכוס לואו בול ומקשטים עם קליפת תפוז.

ללואי רוייה תפוח ממלאים כוס הייבול בקרח, מוזגים מנה של לואי רוייה VS, מוסיפים מיץ תפוחים עד סוף הכוס, מערבבים קלות ומקשטים עם פרוסות תפוח.

seperator

פסטיבל הקוניאק יתקיים בסניפי "יין בעיר" עד 3 במרץ, ויכלול את המותגים המעורבבים למעלה, ורבים נוספים. הקוקטיילים האמורים יוצעו (ויצאו) בימי הפסטיבל בעמדות, וכך גם טעימות מקצועיות וסדנאות מעטפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully