וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שאכלתם חטיפי צ'יפס לא נכון עד עכשיו - ככה הם הכי טעימים

29.5.2023 / 0:07

חובב אוכל העלה לרשת סרטון שבו הוא חשף: כך צריך לפתוח את שקית הדוריטוס (או כל חטיף אחר) כדי שהוא יהיה הרבה יותר טעים. העוקבים היו המומים והאמת? גם אנחנו. צפו בטריק

מהי הדרך הנכונה לסגור שקית חטיפי צ'יפס?/Howcast

אוהבים חטיפי צ'יפס? ובכן, מסתבר שהחטיפים האלו יכולים להיות הרבה יותר טעימים אבל עד עכשיו פשוט אכלנו אותם לא נכון. חובב אוכל העלה לרשת סרטון של 10 שניות בלבד, אבל הוא פשוט מטריף את המוח. ג'סטין צ'ופלס, שבדרך כלל מעלה תכנים שקשורים לאוכל בטיקטוק שלו, טוען שיש צעד אחד פשוט שקשור לפתיחת השקית שכולם לא יודעים שצריך לעשות והוא משפר את הטעם משמעותית.

הוא צילם את עצמו אוכל שקית של דוריטוס, אבל הוא פשוט פתח אותה הפוך. כלומר הפך אותה ופתח מהחלק התחתון שלה.הוא הסביר את הסיבה: "רואים את כל התיבול שמצטבר למטה? זו הסיבה שאתם צריכים לפתוח את השקית הפוך, ככה כל התיבול יורד למטה על הדוריטוס עצמם".

צפו ותבינו

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
@justinchopelas This is the new way to open all Doritos chips‼️? @doritos #foodhack #hack #doritos #food #foodie #fypシ #viral #explore #chips ♬ original sound - JustinChopelas

נשמע דבילי? אולי, אבל זה כנראה ממש נכון ובתיעוד אפשר לראות שאכן הדוריטוס ממש מתובל (לא יודעים לגבי הטעם, את זה צריך לנסות כדי לדעת). מאז שהסרטון הזה עלה לרשת הוא הפך להיות ויראלי וצבר 2.5 מיליון צפיות.

רוב התגובות היו נלהבות וכולם הודו שהם לא הכירו את הסוד הזה. "למה אני לומד את זה רק בגיל 34?", כתב אחד המגיבים, אבל היה מישהו שהציע פתרון אחר: "פשט שקשק את השקית לפני שאתה פותח אותה". למרבה ההפתעה היו כאלו שסרבו לנסות את השיטה שלו בגלל אמונה טפלה: "לי אמרו שאם אני פותח את השקית הפוך זה מביא מזל רע. אפילו עכשיו כאדם בוגר אני לא עושה את זה", הודה אחד מהגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully