וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נותר לי רק לצחוק": אכל בטעות חטיף צ'יפס ששווה חצי מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 11:47

קורי נוהג לתעד בטיקטוק את הארוחות שהוא אוכל. אלא שהעוקבים שלו העמידו אותו על טעות קשה שעשה שגם תועדה והיתה יכולה להכניס לו הרבה מאוד כסף

"אכלתי בטעות צ'יפס ששווה 120 אלף דולר"/@corysworldd

מה הייתם אומרים אם מישהו היה אומר לכם שהרגע אכלתם חטיף ששווה 120 אלף דולר (בערך 435 אלף שקלים)? זה בדיוק מה שקרה לקורי הבריטי, שנוהג להעלות לטיקטוק סרטונים של מה שהוא אוכל בארוחות שלו. בסרטון שהוא העלה בתחילת פברואר כוכב הרשת בן ה-26 צילם את עצמו אוכל כריך וחטיף צ'יפס של ווקר'ס (כמו תפוצ'יפס) לארוחת צהריים.

אלא שבסרטון המשך הוא הוא גילה שבדיעבד התברר לו שאם לא היה אוכל את חטיף צ'יפס היה יכול לקבל 120 אלף דולר.

מסתבר שחברת Walkers שמייצרת את החטיף מציעה פרס של 120 אלף דולר למי שימצא את החטיף שהכי דומה לצורת לב בתוך השקית, כאשר המנצח זוכה בפרס הכספי. על פי החוקים שלהם, הזוכה חייב לצלם את עצמו עם החטיף ביחד עם השקית שלו - ולשמור אותם.

העוקבים של קורי עלו על הטעות שלו ועל כך שהוא אכל את החטיף דמוי הלב ובכך הפסיד את הפרס הכספי ו"עשה טעות של 120 אלף דולר". קורי הודה שהוא לא ידע בכלל על קיומה של התחרות הזו, אבל הבין שהוא אכל את הצ'יפס דמוי הלב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קורי ניסה בכל זאת לקבל את הפרס הגדול בטענה שהוא עדיין מצא את החטיף הנכון, תיעד אותו ותייג את החברה. אלא שב-Walkers הוציאו הודעה בתגובה והדובר עקץ: "כמה חבל שקורי אכל את הצ'יפס הזה! אנחנו חייבים להיות הוגנים עם כל המעריצים והעוקבים שלנו ולא יכולים לתת לו את הפרס ולאשר לו להשתתף".

"אני לא מאמין שזה קרה ושזה תועד במצלמה", אמר קורי המתוסכל, "נותר לי רק לצחוק על זה ואני חושב שכל מי שראה את הסרטון שלי צחק בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully