וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקלאית חושפת: השיטה הקלה לקילוף שום ללא חיתוך

3.3.2023 / 0:02

אתם חולים על שום ונמאס לכם להסתבך עם הקילוף, כולל השיטות הלא פשוטות עם סכינים? חקלאית ממישיגן שברה את הרשת באמצעות שיטה קלה: "אנחנו פשוט חושבים על זה יותר מדי"

שיטה לקילוף שום/little things.com

יש מאכלים שאו שאוהבים או ששונאים וסביר להניח ששום הוא הדוגמא המושלמת. קיימים אנשים שלא יכולים לטעום או להריח שום, אך מנגד יש את אלה שמתענגים על שום בכל מאכל, ואפילו אוכלים שום חי.

אם אתם נמנים על אותם אלה שחובבים שום, אתם תאהבו את הטריק הבא - קיימות לא מעט שיטות לקילוף שום, במהירות אך משתמשת הטיקטוק @newdawnfields כנראה תפתיע גם אתכם עם השיטה שלה לקילוף שום. מי שמכנה את עצמה "גברת שום" - שכן היא בעלת חווה לגידול שום במישיגן, יצאה נגד השיטות הויראליות לקילוף שכוללות יכולות חיתוך מתוחכמות או דורשות מכם להיות אשפי סכינים. "אתם פשוט חושבים על זה יותר מדי, זה הרבה יותר פשוט", היא מגלה.

ככה היא מקלפת שום

@newdawnfields Just need a lil heat to get the paper more paper-y. We're not trying to cook the garlic. Just warm 'er up. Try it before the silly hacks! #garlic #garlicgirl #northernmichigan #michigan #womenwhofarm #grownbysurvivors #kitchenhacks #garlicpeelinghack ♬ original sound - K-Roll

"אני אראה לכם איך מקלפים את הזן שנקרא 'האש של ג'ורג'יה', שהוא ידוע כקשה מאוד לקילוף", אמרה החקלאית. "הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות זה לחמם את השום קצת. הכניסו אותו למיקרוגל ל-10 עד 20 שניות ותנו לו להתקרר לכמה שניות לאחר מכן". לאחר מכן היא עברה להדגים כיצד היא מקלפת בקלות את השום. "אני אראה לכם, זה פשוט מתפרק לבד, זה ממש קופץ החוצה, אנחנו חושבים על זה יותר מדי".


עוד באותו נושא
שיטה מהירה וקלה לקילוף שום הטריפה את הרשת - אבל האם היא באמת עובדת?

אפשר לקלף שום בעזרת מכת סכין

או עם צנצנת זכוכית מלאה במים

הצופים בטיקטוק מיהרו לשתף את המחשבות שלהם על השיטה. "זרקתי שום לתנור לכמה שניות וזה הרבה יותר קל עכשיו", אמר אחד ושני צחק: "השיטה שלי זה לקנות שום מקולף בקוסטקו, תהנו". שלישי סיכם: "ניסיתי את הטריק שלך בלילה, וזה עבד נהדר. שמתי 30 שניות במיקרוגל, והוא התחיל להתרכך וממש היה אפשר למעוך אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • שום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully