וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיניים שבעו כשהראשונות התחילו לזרום. העיקריות כבר דרשו חברים חזקים

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 7:21

מדובר בחגיגת בראנץ' שכבר בקושי רואים בתוך תל אביב. טוויסט קטן עם הטאבון יהפוך אותה למושלמת

בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
ראשונות, עיקריות, חגיגה. הבראנץ' של נינה ביאנכה/דוד מויאל

בלב אזור התעשייה של צומת ביל"ו, בין ההאנגרים הענקים של רשתות הסטוק, ריהוט הגן ואולמות הקרמיקה, נמצאת נינה ביאנכה, מסעדה איטלקית שהחלה להגיש לאחרונה ארוחות בראנץ' בשישי בבוקר (אך לא בשבת, משום שהמסעדה כשרה).

תפריט הבראנץ' הורכב על ידי השף דודו בן אבו, והוא מבוסס על התבנית המספקת שהיא מגוון נאה של מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן, ומנה עיקרית לבחירה.

בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
לחלוקה, אבל גם לבלעדיות. נינה ביאנכה/דוד מויאל
בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
הטאבון מחכה. נינה ביאנכה/דוד מויאל

החלל הפנימי של נינה ביאנכה מרווח וגדול, הוייב העיצובי אורבני, עם נגיעות של בריקים ויצירות אמנות גדולות בשחור-לבן-אפור שתלויות על הקירות הגבוהים, אבל את העין תופס מיד אלמנט אחר - הטאבון הענקי שניצב במרכז הבר של המסעדה.

למרבה הצער, הטאבון הזה לא לוקח חלק בחגיגת הבוקר, וחבל. פוקאצ'ה לוהטת ומרוחה בשמן זית, למשל (שמוגשת באופן טבעי בשעות הערב), הייתה יכולה להיות תוספת מושלמת לצד המנות הראשונות שמגיעות בתחילת הארוחה. אבל למה לדבר על מה שאין, כשאפשר לדבר על מה שיש?

אחרי אלף יום של ניסויים

האיש מאחורי אחד הסטייקים הטובים בארץ רצה לעשות פיצה. מה חשבתם שייצא לו?

לכתבה המלאה
בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
כולל טוויסט טוניסאי. נינה ביאנכה/דוד מויאל
כשכל הצלחות האלה זורמות לשולחן, העיניים הגדולות שלכם ישבעו בוודאות, אבל לא רק הן

הבראנץ' נוח מאוד לחלוקה ומתאים לזוגות, אבל בקבוצות קטנות של שלושה-ארבעה הוא אפילו יותר כיפי, כי כך מתאפשרת גם התנסות במנות העיקריות (בתנאי שהחברות שלכן חזקה מספיק בשביל לחלוק אוכל).

התפריט כולל חלת חלב, זיתים, חמאת שמן זית, צלחת גבינות, מוזלי מתקתק שמבוסס על ריקוטה מוקצפת ומעליה גרנולה, סילאן וטחינה, סלמון מעושן, מסבחה עם שום קונפי ושמן זית, סלט ירוק של עלים פריכים עם ויניגרט מצוין, צזיקי מלפפונים וקישואים, לאבנה עם זעלוק חצילים שרופים וטוויל פילו קריספי, וגם קרפצ'יו סלק, בלסמי ופטה.

כשכל הצלחות האלה זורמות לשולחן, העיניים הגדולות שלכם ישבעו בוודאות, אבל לא רק הן - המנות הללו לא קטנות ולא גדולות, והתחלקו לשלושה בשמחה.

בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
דרושה חברות יציבה. נינה ביאנכה/דוד מויאל
בראנץ', נינה ביאנכה, צומת ביל"ו, קריית עקרון. דוד מויאל,
מהקלאסי למושחת. נינה ביאנכה/דוד מויאל

השלב הבא בבראנץ' הוא המנה העיקרית, שאותה כל סועד בוחר מבין שש אפשרויות שנעות מהקלאסי ועד המושחת - המבורגר של גבינת מנורי צרובה (עם חסה, בצל, איולי סחוג וביצת עין), אומלט עם שמנת, חלב ופרמזן, שקשוקה אדומה או "בלקנית" (עם חצילים-פטה-פסטו) משתי ביצים, קרואסון צרפתי וסלמון מעושן (עם סלט ביצים ותפוחי אדמה, איולי יוזו, טבחה, בצל סגול ופלפל חריף), וכן בריוש צלוי עם שתי ביצי עין, חמאת שום, שמנת והולנדייז כמהין.

הקרואסון והבריוש הן שתי מנות טעימות מאוד, שהיו מרוויחות לו היו עושים למענן עוד מאמץ קטן במטבח, ומגישים אותן עם ביצים עלומות במקום עם עין. גם כך, הן היו טעימות (במיוחד הקרואסון עם הטוויסט הכמעט טוניסאי של סלט תפוחי האדמה והטבחה שהחביא בתוכו).

לקינוח, כבר ממש לא נשאר לנו מקום, שכן מדובר פה בבראנץ' נדיב מאוד, אבל התפריט שמוגש בבוקר כולל גם אפשרויות לסיום מתוק דוגמת ברד פודינג, פאי לימון מפורק או עוגת גבינה. מחיר: 225 שקלים לבראנץ' זוגי, 295 לשלישייה.

נינה ביאנכה, בוסי סנט ג'ורג' 9, צומת ביל"ו, קריית עקרון, 08-948-0080

  • עוד באותו נושא:
  • בראנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully