וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים רק עכשיו מגלים ממה מכינים פפריקה - והם בהלם

31.3.2023 / 0:13

פפריקה מתוקה היא אחד מהתבלינים הכי נפוצים ושמישים שיש. אבל מסתבר שמעט מאוד אנשים יודעים כיצד להכין אותה. חברת אוכל אוסטרלית חשפה את שיטת ההכנה וגם ממה היא עשויה - ולא תאמינו כמה זה פשוט

ככה תכינו פפריקה בבית/callmecandace.tv

פפריקה היא אחד התבלינים הכי נפוצים ופופולאריים שיש, אבל נראה שיש כמות לא קטנה של אנשים שלא יודעים ממה עשוי התבלין הזה. בפוסט שהעלתה לאחרונה חברת אוכל אוסטרלית, היא הסבירה לעוקביה המשתאים שפפריקה זה תבלין שממש קל להכין והוא בסך הכל עשוי מפלפל אדום יבש שטוחנים אותו. הגולשים היו בהלם מהתגלית הזו.

כן, אתם יכולים להכין פפריקה בעצמכם בלי הרבה מאמץ. מה שאתם צריכים בשביל זה זה חתיכות של פלפלים בחריפות מתונה (תלוי אם אתם רוצים פפריקה מתוקה או חריפה). יש גרסאות חריפות יותר של פפריקה שכוללות פלפל צ'ילי, כמו גם גרסאות מתוקות יותר של פפריקה שכוללות חתיכות של גמבה.

צפו. כמה שזה פשוט

ואנשים בהלם

אז כדי להכין פפריקה אתם פשוט צריכים לקחת פלפלים או גמבות. לייבש אותם בתנור, לחתוך אותם לרצועות דקות ואז לטחון אותם והופ: יש לכם פפריקה. כמובן שבגלל זה פפריקה נקראת בעברית פלפלת ובשפה ההונגרית המילה "פפריקה" מציינת כל פלפל שהוא - שם משתמשים בעיקר בגרסה המתוקה יותר.

עוד באותו נושא
אנשים רק עכשיו מגלים את האמת מאחורי השם של M&M's


תופתעו לגלות איזה ויכוח נוצר מהשאלה: האם מים הם רטובים?

"התגלית שפפריקה היא בסך הכל פלפלת אדומה מיובשת וטחונה - הייתה מדהימה. לא יודע למה חשבתי שיש עץ פפריקה איפשהו". @nutraorganics/Instagram, צילום מסך
"התגלית שפפריקה היא בסך הכל פלפלת אדומה מיובשת וטחונה - הייתה מדהימה. לא יודע למה חשבתי שיש עץ פפריקה איפשהו"/צילום מסך, @nutraorganics/Instagram

מה אתכם? ידעתם ממה מכינים פפריקה?

ברור!
לא היה לי מושג
4796 משתתפים

"רגע, מה?!! אני לא מאמין לך! אני בעצם בהלם - אני שונא פלפלים", כתב אחד העוקבים המזעזעים של @nutraorganics, עמוד אינסטגרם של אוכל, שבו פורסמה ה"עובדה המזעזעת". גם אוהבי הפלפלים נדהמו באותה מידה. "אני אוהב פלפלים אבל אני ממש שונא פפריקה", כתב אחד.

"אומרים שאסור לך לפגוש את הגיבורים שלך לעולם. אני אומר שלעולם אל תגלה איך מכינים את התבלין האהוב עליך", כתב @nutraorganics לאחר הפרסום . "אני לא יודע למה חשבתי שיש עץ פפריקה איפשהו" הוא הוסיף."

עוקב אחד הציע לקרוא לפפריקה "אבקת פלפלים" כדי שזה יהיה פחות מבלבל. ואם אתם חושבים שזה מרא על חוסר ידע, מה תגידו על מי שכתב בתגובות: "אני הייתי בן 30 כשהבנתי שצימוקים הן ענבים מיובשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully