וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בטוחים שהלב שלו יצליח לעמוד בזה?": הכוכב שאמור להציל את העולם נתפס על חם

20.3.2023 / 6:00

אנחנו מניחים שמממש אוטוטו הוא מתכוון להתמודד עם האפוקליפסה הפטרייתית, אבל קודם קפה

טריילר לסדרה "האחרונים מבינינו" ("The Last of Us")/HBO

הפרק האחרון בעונה הראשונה של "האחרונים מבינינו" (The Last of Us) הותיר צופים ברחבי העולם בדיוק בנקודה שבה יוצרי הסדרה, והמשחק, רצו להשאיר אותם, שזה פחות או יותר תוהים מה הם היו עושים במקומו של פדרו פסקל, ובמילים מעט יותר מספוילרות - האם עדיין אפשר להציל את העולם, ואם כן, אז איך לעזאזל?

ימים ספורים לאחר השידור, ובמה שנראה מהצד כמו סערה מושלמת שמציבה את פסקל במוקד העולם וכל מה שחשוב בעצם כרגע, התשובות מתבררות, והן פשוטות מאוד - יקום עם פסקל ראוי להצלה, והדרך לשם עוברת, מסתבר, בכוס הקפה שלו.

"זה מה שמכרו בסטארבקס?": היקיצה הטבעית של אלי

אחת הסצינות המצחיקות ב-TLOU מעמתת את אלי (בלה רמזי הנהדרת) עם ריח בוקר של קפה מבושל. היא מגיבה כפי שכולנו היינו מגיבים, כנראה, לאחר שני עשורים של מגיפה, ועם מה שנראה כשאריות קפה נמס ששרדו אותן איכשהו, על כל המשתמע. "מה, את לא אוהבת קפה?", מתפלא ג'ואל-פסקל.

כעת, טיול בוקר קפאיני משלו עושה את סיבוב הוויראליות שלו, שלא לומר שובר את טיקטוק, ואת הרשת כולה.

"נותר לי רק לצחוק"

כשאתה אוכל בטעות חטיף ששווה חצי מיליון שקל

לכתבה המלאה

"Daddy חייב את הקפה שלו". פדרו פסקל מתעורר

@alexafromspace Daddy needs his coffee every morning to carry the entire world and a fandom over his shoulders #pedropascal #pedropascalstarbucks #starbucksdrinks #pedropascaledit #zaddy #fyp #espressotiktok ♬ Hey Sexy Lady [Feat. Brian & Tony Gold] - Shaggy

מפגש מקרי וממוזל מאוד הותיר תיעוד מצחיק של פסקל אוחז בהזמנת הסטארבקס שלו כאילו היא כוס הקפה האחרונה בעולם, אבל המעריצה המתעדת (@alexafromspace בטיקטוק) חזרה הביתה, עשתה קצת מחקר (וזום-אין), והותירה לכל עוקביה מתנה.

ובכן, ההזמנה של פסקל היא אייס קפה בכוס Venti ענקית, עם תוספת קרח ולא פחות משישה שוטים של אספרסו. כימות של כל הסיפור הזה הוביל לכ-384 מיליגרם קפאין בכוס המדוברת (כ-60 וקצת מיליגרם לשוט), מעט פחות (אבל ממש מעט) מהכמות המקסימלית ליום, שמעליה החומר הממריץ עלול להוביל לתופעות לוואי מזיקות.

"400 מיליגרם קפאין ליום הם בערך ארבע או חמש כוסות", סיכמה אזהרת עבר של ה-FDA האמריקני, אך גם בלעדיה, ההזמנה הזאת עוררה לא מעט סקרנות, ותגובות. "כולם בטוחים שהלב שלו יעמוד בזה?", תהה משתמש טיקטוק אחד, בעוד מקבילו סיפר כיצד פעם "פינק" אותו הבריסטה בשישה שוטים במקום שלושה, וגרם לו "לקרוא מחשבות" בשעות שלאחר מכן.

אלקסה עצמה חתמה את הסרטון בדרך היחידה האפשרית. "Daddy חייב את הקפה שלו כל בוקר כדי לשאת את העולם כולו על כתפיו", הסבירה, "וגם את המעריצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully