וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הנפנופים, כל הבשרים, כל המנגלים: מדריך האוכל המלא של יום העצמאות

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 14:20

ארוחות עד הבית, ארוחות רחוק מהבית, וכם הרבה מאוד פיתויים שהם לא ארוחות: החדשות הטעימות של ישראל

וינונה פוראבר, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - ארוחות עד הבית, ארוחות רחוק מהבית, וכם הרבה מאוד פיתויים שהם לא ארוחות. וזאת רק תחילת השבוע.

בתיאבון!

בשארה חינאווי

יום העצמאות 2023, בשארה חינאווי. אסף קרלה,
הקצבייה של בשארה חינאווי/אסף קרלה

מעצמת הבשר היפואית של בשארה חינאווי חוגגת עצמאות עם "MeatBox By The Butcher", מארז בשר אימתני שסוגר כל חגיגת על האש אפשרית.

המארז מתאים ל-25-30 בני אדם, וכולל 10 שיפודי נתח קצבים, 1.5 ק"ג קציצות קבב (24 קציצות), 5 חבילות נקניקיות (בדואיות, מרגז, צ'וריסו), 16 שיפודי פרגית, 15 שיפודי אנטריקוט יקיטורי, 12 יחידות טיבון טלה וגם תיבול עוף או פלפל ומלח. מחיר: 1,000 שקלים.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

שפשפו את העיניים, גהצו את האשראי: אחת המסעדות היקרות בעיר הורידה מחירים

לכתבה המלאה

אלופי הגריל, מרינדו

שיפודי טלה, מרינדו. אנטולי מיכאלו,
שיפודי טלה של מרינדו/אנטולי מיכאלו

שיתוף פעולה בין רשת הקצביות המצוינת ובין נבחרת מומחי בשר מוקפדת הוליד את "אלופי הגריל", סדרת מוצרי עצמאות חגיגית שמוצעת למכירה עד סוף אפריל, לאחר תקופת הכנה ארוכה, יסודית ומוקפדת במיוחד.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, שורט ריבס במרינדת דבש ותבלינים אסייתים של דור פלג (129 שקלים לקילו, 119 באתר ובסניפים), פיקנייה במרינדה ים-תיכונית מעושנת של בן שי (149 שקלים לקילו, 119 שקלים באתר ובסניפים), שיפודי טלה במרינדת בלסמי, סויה ומייפל של רותם ליברזון (149 שקלים לקילו, 119 שקלים באתר ובסניפים) שהם בבחינת משקית הוואקום למנגל הרוחש ומשם לפיתה הכי קרובה אליכם, וגם פלאנק סטייק במרינדת סילאן, שמן זית ותבלינים אקזוטיים של עז תלם (129 שקלים לקילו, 119 שקלים באתר ובסניפים).

פרטים נוספים כאן

פסטיבל פיסטוק, אוטלו

יום העצמאות 2023, אוטלו. iconzbymedio,
פסטיבל הפיסטוק של אוטלו/iconzbymedio

רשת הגלידה המצוינת חוגגת עצמאות עם פסטיבל פיסטוק כחול-לבן-ירוק.

תוכלו למצוא כאן מארז במהדורה מוגבלת (85 שקלים), ובו חצי קילו גלידה עם שלושה טעמי פיסטוק, שלושה גביעי וופל מצופים שוקולד מריר ופיסטוקים, שוקולד פיסטוק חם ואופציה להוסיף את מוצרי השוקולד הפיסטוקיים של אוטלו.

מלבדו, יהיו גם טעמים חדשים המשלבים בתוכם פיסטוקים כמו "טריפל פיסטוק" (גלידת פיסטוק עם שברי פיסטוק ושבבי שוקולד פיסטוק) וסטרצ'יטלה פיסטוק (גלידת פיסטוק עם שברי שוקולד מריר), ברזי שוקולד פיסטוק חם בסניפים, גביעים מצופים שוקולד מריר ופיסטוקים ואווירה ירוקה הוליסטית הכוללת כוסות, מחזיקי גביעים, שקיות וממרחים.

פרטים נוספים כאן

פופ-אפ קינוחי נוסטלגיה, אסיף

יום העצמאות 2023, אסיף. יהונתן בן חיים,
פופ-אפ הקינוחים של אסיף/יהונתן בן חיים

מרכז תרבות האוכל בישראל משתף פעולה עם הקונדיטורית מיכל גולדברגר לכדי פופ-אפ עצמאות משמח במיוחד, שמעמיד במרכז קינוחים נוסטלגיים.

האירוע יתקיים בשני החמישי-שישי הבאים (28-27 באפריל ו-5-4 במאי), ויציע "פרשנות עכשווית ועונתית למתוקים שהשתרשו בתרבות הישראלית". זה אומר, בין היתר, ממתק קוקוס ורוד, עוגת קצף וקצפת, עוגת ביסקוויטים עם גבינת ריקוטה תוצרת בית, טארטלט קרם מלבי ורוטב רימונים, חיתוכיות בצק פריך עם ריבת שסק ושטרויזל, רוגלך שוקולד, בריוש עם קומפוט, וגם שלשה סוגי בבקה - קלאסית עם שוקולד, בבקה במילוי תפוחים ותבלינים, ובבקה עם מרציפן ומחלב (זרעי דובדבן טחונים). מחיר: 6-54 שקלים.

פרטים נוספים כאן

מהדורת עצמאות, בירה מלכה והכרם

מארז יום העצמאות, בירה מלכה. הכרם,
מהדורת יום העצמאות של בירה מלכה/הכרם

שיתוף פעולה בין בירה מלכה וחברת הכרם הוליד מהדורת יום העצמאות חגיגית, המוקדשת לאחים גבריאל ומקסים שמיר, המעצבים הגרפיים המיתולוגיים שפעלו בארץ עד סוף המאה הקודמת, והיו אחראים לכמה מהסמלים הבולטים ביותר בחיינו, וגם לסמל המדינה עצמו.

המהדורה המוגבלת תוצע למכירה במשך חודש בלבד, ותכיל את אותה בירה גלילית מצוינת (מלכה אדמונית, מלכה בהירה, מלכה הינדי, מלכה חיטה ומלכה כהה), עם תוויות-הומאז' לאחים', ובהן כרזות של משרד העבודה והבינוי, חיל האויר ולשכת הגיוס של ארץ ישראל. מחיר: 15 שקלים לבקבוק, 69 שקלים למארז של חמישה בקבוקים.

פרטים נוספים כאן

חגיגות רטרו, גולף ויפאורה

יום העצמאות 2023, גולף ויפאורה. גולף ויפאורה,
קולקציית יום העצמאות של גולף ויפאורה/גולף ויפאורה

נשארים עם נוסטלגיה מתקתקה, בטוב טעם: רשת ההלבשה ומותגי המשקאות הקלים מיץ פז וקריסטל משתפים פעולה לכדי חגיגת עצמאות מלאת רטרו.

מדובר במהדורה מוגבלת של בקבוקי זכוכית "כמו פעם", בטעמי תפוזים, ענבים ואורנג'דה כמובן, וכן בחולצה תואמת ומקסימה בהשראת המשקאות, ובהשראה כחולה-לבנה, שתימכר בחנויות גולף (79.90 שקלים).

מארז עצמאות, NOAH 12 וספייסהאוס

יום העצמאות 2023, ספייסהאוס. ספייסהאוס,
מארז יום העצמאות של NOAH 12 וספייסהאוס/ספייסהאוס

מותג הערק החדש בהובלת ציון ברוך ובית הקוקטיילים המצוין משתפים פעולה לכדי חגיגת עצמאות אלכוהולית משמחת במיוחד.

מדובר בשני קוקטיילים מיוחדים - "Made In Israel" (ערק NOAH 12, מלפפונים ונענע) ו-"Middle East Sunset" (ערק NOAH 12, ביטר אדום ופסיפלורה) - שמהווים בסיס לקולקציית מארזים ובה גם בקבוקי הערק עצמם, כוסות, נשנושים ושמחת חיים. מחיר: 89-329 שקלים.

פרטים נוספים כאן

ראנצ'ווארמה, בורגר ראנץ'

יום העצמאות 2023, בורגר ראנץ'. אפיק גבאי,
תפריט עצמאות של בורגר ראנץ'/אפיק גבאי

רשת ההמבורגרים הישראלית חוגגת עצמאות כהרגלה, עם מנת מחווה כחול-לבן, בדמות "ראנצ'ווארמה".

מדובר באופציה משולשת, ובמהדורה מוגבלת כמובן, של מנות שווארמה - "ראנצ'ווארמה" (רצועות שווארמה הודו בלחמניה, חסה, עגבניה, חמוצים, רוטב אלף האיים ורוטב ברביקיו, 31 שקלים), "ראנץ' TOP שווארמה" (המבורגר בתוספת רצועות שווארמה הודו, במנה שמשלבת את הטוב שבכל העולמות, 34 שקלים) וכן טורטייה שווארמה (רצועות שווארמה הודו בטורטיה, חסה, עגבניה ,חמוצים, רוטב אלך האיים ורוטב ברביקיו, 32 שקלים).

פרטים נוספים כאן

גלידת יום העצמאות, גולדה

יום העצמאות 2023, גולדה. גולדה,
גלידת יום העצמאות של גולדה/גולדה
יום העצמאות 2023, גולדה. גולדה,
גלידת יום העצמאות של גולדה/גולדה

רשת הגלידה הפופולרית חוגגת עצמאות תחת המנטרה "אין לנו גלידה אחרת", ועם טעם מחווה מיוחד.

מדובר בגלידת עוגת יום הולדת שוקולד-סוכריות שמציינת כמובן את לידתה של המדינה, ונועדה "להחזיר כל אחד מאיתנו לתקופת הילדות השמחה". הלוואי. הטעם החדש יהיה זמין עד 26 באפריל.

פרטים נוספים כאן

בשר מעשנה, פריז טקסס

ולנטיין 2023, פריז טקסס. אנטולי קרמנצקי,
בשר מעושן של פריז טקסס/אנטולי קרמנצקי
ולנטיין 2023, פריז טקסס. אנטולי קרמנצקי,
מסעדת פריז טקסס/אנטולי קרמנצקי

רשת ההמבורגרים המצוינת חוגגת עצמאות עם מנת בשר מיוחדת, בדמות אסאדו ובריסקט שחיכו 72 שעות סבלניות במעשנה, עד הזיקוקים.

נתחי הבשר יגיעו עם רצועות תפוחי אדמה, במחיר 130-150 שקלים לקילו.

פרטים נוספים כאן

בן חמו, אור עקיבא

אטליז בן חמו, אור עקיבא. גיל אבירם,
שיפודים של בן חמו/גיל אבירם

הקצבייה המשפחתית הוותיקה חוגגת עצמאות עם הררי בשר מיוחד, נתחים מובחרים, ומחירים נגישים.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סטייקים משויישים, קציצות מרוקאיות ונקניקיות מרגז, צלעות כבש, פילה בקר, סטייק על העצם, שקדי עגל, קבב מתובל, כבד עגל, לבבות, אשכים, נתח קצבים, שיפודי סינטה ולי וגם כל מה שצריך מעבר לבשר כמובן.

פרטים נוספים כאן

תפריט עצמאות, מונייר

יום העצמאות 2023, מונייר. אפיק גבאי,
תפריט העצמאות של מונייר/אפיק גבאי

הקייטרינג הישראלי המצוין חוגג עצמאות עם מגשי אירוח כחול-לבן, שיחסכו מכם הרבה מאוד עבודה בבית, בהרמת הכוסית במשרד, ובכל מקום למעשה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חומוס גרגירים עם פלאפל ופיתה צרובה, סביח מפורק, סלט קצוץ, עלי גפן, מיני פיתות עם סביח, פלאפל או שווארמה וגם קערות אבטיח ובולגרית, סלט פירות ומלבי.

פרטים נוספים כאן

גרקו

יום העצמאות 2023, גרקו. אנטולי מיכאלו,
תפריט עצמאות של גרקו/אנטולי מיכאלו

שגרירות יוון בישראל של צביקי עשת חוגגת עצמאות עם "גרקו עד המנגל", מארזי בשר מוכן לגריל, והרבה יותר מכך.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, "מארז על האש יווני" ל-6-4 אנשים (מפות שולחן, בקבוק אוזו, שש פחיות מיתוס, עשר פיתות יווניות, סלט כריתי, סלט יווני, סלט חצילים, צזיקי, סקורדליה, תבלין בשר, סובלקי קבב, סובלקי פרגית, וגם 750 גרם קיימאקי, 680 שקלים), "ארוחת גירוס" לשניים (ארבע פיתות, עגבניות על האש עם אורגנו ושמן זית, סלט בצל ופטרוזיליה, סקורדליה, צזיקי, 400 גרם גירוס וסלט יווני, 280 שקלים) וגם "פיקניק יווני" לארבעה (סל פיקניק, מפות שולחן, בקבוק אוזו, ספאנקופיטה משפחתי, סלט יווני, לחם יווני, צזיקי, סקורדליה, גבינת פטה יוונית, זיתים יווניים, דולמדס, עוגת שוקולד ועוגת תמרים, 580 שקלים).

פרטים נוספים כאן

דיל עצמאות, אונטופו

יום העצמאות 2023, אונטופו. אסף קרלה,
תפריט עצמאות של אונטופו/אסף קרלה

אפליקציית האוכל הפופולרית חוגגת עצמאות עם דיל 75 שקלים משתלם במסעדות ובברים ברחבי הארץ.

הדיל, שירוץ עד סוף השבוע, כולל מנה ודרינק, ויקפוץ בין מסעדת אמש (המבורגר וקרעי תפוח אדמה עם ערק), למשל, בירגארדן (המבורגר עם בירה ישראלית לבחירה), צ'נה (פיצה עם בירה או כוס יין מקומית) או משק ברזילי (שיפוד פטריות אויסטר עם קוקטייל).

פרטים נוספים כאן

מארז עצמאות, בירה אלכסנדר

יום העצמאות 2023, בירה אלכסנדר. איל קרן,
מארז עצמאות של בירה אלכסנדר/איל קרן

המבשלה הישראלית מעמק חפר חוגגת 75 עם מארז מעוצב, ומבצע נדרש.

המארז כולל חמישה בקבוקים עם שני סוגי הבירה המובילים של המבשלה - אלכסנדר בלונד ואלכסנדר חיטה ישראלית, וכן בקבוק נוסף של בירת 8% אלכוהול, במתנה. מחיר: 48 שקלים.

פרטים נוספים כאן

חגיגת עצמאות, ג'סיקה

יום העצמאות 2023, ג'סיקה. ג'סיקה,
תפריט עצמאות של ג'סיקה/ג'סיקה

המסעדה הים-תיכונית בבאר שבע מזמינה אתכם לדלג באלגנטיות מעל נפנופי העל האש, בלי לדלג על המנגל והאוכל שיוצא ממנו.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, טטאקי סינטה עם רוטב מייפל חמצמץ וצ'ימצ'ורי פיקנטי; שקדי עגל עם סלט כוסברה, צ'ילי אדום, פיצוחים קלויים ואיולי לימון, "סיגר של ריקי" במילוי בקר, מיקס נקניקיות, וגם פילה בקר וקוקטיילים מיוחדים.

פרטים נוספים כאן

סוליקה

יום העצמאות, סוליקה. סוליקה,
יום העצמאות בסוליקה/סוליקה
יום העצמאות, סוליקה. סוליקה,
יום העצמאות בסוליקה/סוליקה

המעדנייה השמחה של אבי ביטון נערכת לעצמאות עם הרבה בשר, ועם מהדורה על האש מיוחדת של סלטים שיסגרו לכם מנגל מושלם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, מאשוויה של ירקות שרופים באש, "טחינצ'ומה" (טחינה עם שום, עשבים ופלפל צ'ומה) חריפה, "הדור החדש" של סלט חומוס-פטריות, "הסלסה של הפיתה" (קרם עגבניות חריפות, שום, שמן זית ותבלינים סודיים), "חציל מרקש" (חציל קלוי, עגבניות, כוסברה, בצל, אריסה ושמן זית), וגם מארזי בשר דוגמת "מרגז ברברי" (נקניקיות מתובלות באריסה חריפה ותבלינים מהמגרב), המבורגר קצבים ואת הקבב של סוליקה כמובן.

פרטים נוספים כאן

חגיגת מנגל, האפיסרי

יום העצמאות 2023, האפיסרי. אסף קרלה,
תפריט עצמאות של האפיסרי/אסף קרלה

בית האכול המצוין של אביב משה בנתניה נערך לעצמאות עם אינספור סגירות פינה למנגל.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סלט מלפפון ושמיר, טחינה ירוקה, אנטיפסטי, חציל סביח, סלט טורקי 9, סלט אבוקדו, סחוג ירוק וסלט תירס.

פרטים נוספים כאן

פסטיבל אוזו, סלון יווני

יום העצמאות 2023, סלון יווני. שירן שי כהן,
פסטיבל אוזו בסלון יווני/שירן שי כהן

רשת המסעדות-טברנות של גיא פרץ חוגגת עצמאות ישראלית ויוונית במקביל, בדרך היחידה האפשרית.

הפסטיבל של סלון יווני יכלול עשרות סוגי אוזו ותפריט דגים-גבינות-בשר חדש בתל אביב ובאשדוד. תוכלו למצוא כאן, בין היתר, דגיגונים מטוגנים ברוטב שיפקה לימון, סרדינים כבושים, "סשימי ים-תיכון", פילה לברק על משוויה, מוסר ים "סלוניקי סטייל",, גירוס דגים, טרטר בקר "איסטנבול", סיגר מח עגל עם אריסה ולימונים כבושים, עלי גפן מגולגלים בעבודת יד וגם סטייק טומהוק.

פרטים נוספים כאן

חגיגות על האש, 300 גרם

מסעדת 300 גרם, בצת. יעקב מדר,
תפריט עצמאות של 300 גרם/יעקב מדר

מסעדת הבשר הגלילית בהובלת איתי חסון חוגגת עצמאות עם ארוחה שמבקשת לחסוך מכם את הנפנופים, ולהישען לאחור.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, דיל שוק זוגי (טאפסים, לחם, עראייס עם טחינה, צ'וריסוס עגל על כרוב כבוש, וגם 800 גרם בשר בדמות סטייק אנטרקוט, קציצות עגל טלה וסטייק פרגית, עם תפוחי אדמה ושעועית ירוקה, 199 שקלים לזוג) ו"ארוחת תאוות בשרים" לארבעה, ובה לחם, טאפסים, קרם חציל, לאבנה טבעונית ועראייס, עם קילו וחצי של פילה בקר, סטייק אנטריקוט, סינטה, סטייק פרגית, קציצות עגל טלה וצ'וריסוס עגל, תפוחי אדמה ושעועית ירוקה שתיה קלה וקינוחים (499 שקלים).

פרטים נוספים כאן

אלכוהול כחול-לבן, קאב קם

יום העצמאות 2023, קאב קם. יהונתן בן חיים,
חגיגת יום העצמאות של קאב קם/יהונתן בן חיים

הבר-מסעדה התאילנדי חוגג עצמאות עם תפריט יינות מיקבים מקומיים וקוקטיילים שמבוססים על חומרי גלם כחול-לבן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סוביניון בלאן של ספרה מהרי יהודה (54 שלקים לכוס, 244 לבקבוק), פילקוליה כתום מבית לחם (58 שקלים לכוס, 262 לבקבוק), רוזה של כרם שבו (42 שקלים לכוס, 188 לבקבוק), גראז' דה פאפא אדום של לוינסון (58 שקלים לכוס, 260 לבקבוק) וגם "מייד אין בית לחם" (ערק פילוקליה 53%, נענע, מלפפון, ליים, 54 שקלים) ו"נגרוני מקומי" (ורמוט אדום וביטר אפריטיף קיץ של וודטה 52, ג'ין ת'ינקרס יזראל דריי, 64 שקלים).

פרטים נוספים כאן

חגיגת עצמאות, הצוק

מסעדת הצוק, ראש הנקרה. יעקב מדר,
מסעדת הצוק בראש הנקרה/יעקב מדר

המסעדה הכשרה בראש הנקרה חוגגת עצמאות עם מסיבה עברית ובה הרבה אוכל והרבה ריקודים.

האירוע יתקיים ביום שלישי (25 באפריל, 21:30) ויציע מופע שירה בציבור עם "יניב והגיטרה", מסיבת ריקודים, ותפריט מיוחד של קרפצ'יו פילה בקר, למשל, פלאפל ביתי, קרואסון במילוי אסאדו, טורנדו רוסיני, ניוקי ברוטב שמנת כמהין עם פטריות וערמונים, וגם לברק שלם בליווי שעועית מוקפצת.

פרטים נוספים כאן

הצדעת יין ישראלית, עין גב

יקב נטופה. אסף קרלה,
יקב נטופה/אסף קרלה

כפר הנופש על הכנרת חוגג עצמאות עם ערב יין בהובלת עומרי יצחק ופייר מיודובניק מיקב נטופה.

האירוע יתקיים ביום חמישי (27 באפריל, 21:00) בחדר היין החדש במתחם, ויכלול מפגש מצומצם, שיחה על היקב וטעימות מודרכות של יין, כמובן, בליווי גבינות, לחמים ומטבלים. מחיר: 175 שקלים.

פרטים נוספים כאן

נקניקיית עצמאות, קפטן

יום העצמאות 2023, קפטן. אמיר מנחם,
מנת יום העצמאות של קפטן/אמיר מנחם

רשת ההמבורגרים המקומית חוגגת עצמאות עם השקת מנה חדשה, בדמות נקניקיית עוף 125 גרם, שמוגשת עם קטשופ וחרדל כמובן, או עם תוספות אחרות ומרובות בתשלום. מחיר: 32 שקלים, 56 כחלק מארוחה.

פרטים נוספים כאן

מארז עצמאות, ג'קו דגים

יום העצמאות 2023, ג'קו דגים. מאיה אגסי,
מארז יום העצמאות של ג'קו דגים/מאיה אגסי

החנות התל-אביבית של אפי אללוף חוגגת עצמאות עם מארז דגים לארוחה מושלמת.

המארז, שמתאים ל-3-4 סועדים, כולל 4 יחידות פילה לברק או 4 יחידות פילה דניס מוכן למנגל, 4 שיפודי סלמון, סביצ'ה סלמון ותבלין לדגים על האש. מחיר: 249 שקלים.

פרטים נוספים כאן

דיל עצמאות, משלוחה

יום העצמאות 2023, משלוחה. משלוחה,
תפריט עצמאות של הקצבייה הצרפתית/משלוחה

אפליקציית האוכל והמשלוחים הפופולרית חוגגת עצמאות עם הרבה מאוד בשר ודגים שעושים דרכם למזמינים, ומבצע הווה-עתידמשתלם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עופות טריים ונתחי פרימיום של איסקנדר בתל אביב, דגים ואוכל ביתי של דודיס בגבעתיים, ממרחים ויינות של הקצביה הצרפתית ותוצרת ים טרייה של יוסף הדייג - כולם בדיל שיעניק קאשבק להזמנה הבאה למי שהזמין בפעם הראשונה.

פרטים נוספים כאן

בורגר ישראלי, BBB

יום העצמאות 2023, BBB. גיל אבירם,
הבורגר הישראלי של BBB/גיל אבירם
יום העצמאות 2023, BBB. גיל אבירם,
הבורגר הישראלי של BBB/גיל אבירם

רשת ההמבורגרים הגדולה חוגגת עצמאות עם "בורגר ישראלי", מהדורה מוגבלת (עד 4 במאי) של המבורגר מנתחי בקר וטלה, בלחמניה עם טחינה, ארגולה, טבחה, בצל מוחמץ, סלט חצילים, וביצת עין מעל - וגם צ'יפס בצד כמובן. מחיר: 86 שקלים.

פרטים נוספים כאן

מארז עצמאות, בירה קרומבאכר

מארז עצמאות, בירה קרומבאכר. איל קרן,
מארז עצמאות של בירה קרומבאכר/איל קרן

הבירה הגרמנית המצוינת מצטרפת לחגיגות המקומיות עם מארז חדש, במחיר נגיש.

מדובר בשישיית קרומבאכר PILS, שהיא בירת לאגר זהובה וגם בירת הדגל של המבשלה, וכן בכוס זכוכית ממותגת בנפח 330 מ"ל. מחיר: 32.90 שקלים.

גלידת עצמאות, לג'נדה

יום העצמאות 2023, לג'נדה. יערה גדרון,
גלידת עצמאות של לג'נדה/יערה גדרון

רשת הגלידריות חוגגת עצמאות עם טעמים המבוססים על חטיפים כחול-לבן כמובן.

מדובר בגלידת במבה נוגט על בסיס במבה ושוקולד נוגט בשילוב במבה נוגט, ובגלידת מרשמלו בשילוב מרשמלו כמובן.

פרטים נוספים כאן

מסיבת עצמאות, ערמונים

יום העצמאות 2023, ערמונים. דויד ששון,
תפריט עצמאות של ערמונים/דויד ששון

מסעדת הקונספט הדרומית חוגגת עצמאות עם מוזיקה חיה, הרבה בשר והרבה אלכוהול כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, קציפת כבד אווז עם אגס מקורמל, סשימי דג ונתחי טונה אדומה בקראסט תבלינים וקרם יוזו, פילה בקר וסינטה נברסקה, וגם טארט פיסטוק ולימון לקינוח.

פרטים נוספים כאן

אינדירה

יום העצמאות 2023, אינדירה. מיטל סולומון,
מסעדת אינדירה/מיטל סולומון

המסעדה ההודית הוותיקה חוגגת עצמאות עם אוכל טנדורי שהוא העל האש המסורתי בתת-היבשת, עם 20% הנחה על כל התפריט בערב יום העצמאות (שלישי, 25 באפריל, מהשעה 18:00) ולאורך כל יום העצמאות עצמו.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, עוף טיקה אפגאני, שיש קבב (נתחי טלה טחונים עם שום, ג'ינג'ר ובצל), וגם עוף ג'לפרזי (נתחי פילה מבושלים עם בצל, פלפל ירוק, עגבניות ותבלינים מסורתײם) ו"אינדירה ספיישל" (נתחי פילה ללא עצמות על גחלים, ומבושלים ברוטב אגוזי קשיו).

פרטים נוספים כאן

המבורגר ישראלי, סמאשבורגר האוס

סמאש בורגר, תל אביב. רן בירן,
המבורגר של סמאשבורגר האוס/רן בירן

רשת ההמבורגרים החדשה חוגגת עצמאות עם מהדורה מוגבלת ומקומית בדמות "סמאשבורגר ישראלי" (עם מטבוחה, ביצת עין וטחינה, בלחמנייה מתקתקה), שיוגש לאורך כל השבוע בסניפיה. מחיר: 30 שקלים.

פרטים נוספים כאן

חגיגת נקניקיות, זוגלובק

יום העצמאות 2023, זוגלובק. זוגלובק,
תפריט עצמאות של זוגלובק/זוגלובק

חברת המזון הישראלית חוגגת עצמאות עם הצעות על האש מגוונות, ומסיבת נקניקיות נדרשת.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, נקניקיות צ'וריסו עוף ובקר פיקנטיות, קנקרס עוף והודו בעישון עדין, בוקוורסט עוף ובקר באוריינטציה גרמנית, "הצרפתיה" בתוספת זרעי חרדל ואגוז מוסקט, וגם קאריוורסט ברלינאית עם תיבול קארי צהוב, ג'ינג'ר וזרעי חרדל.

חגיגת נקניקיות, עוף טוב

יום העצמאות 2023, עוף טוב. עוף טוב,
תפריט עצמאות של עוף טוב/עוף טוב

חברת המזון הגדולה חוגגת עצמאות עם הבלטת מדפים מוצדקת, בדמות קולקציית נקניקיות שתשרת היטב כל על האש, כחלק ממיתוג "החלק הכיפי של המנגל".

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, מארזי נקניקיות עוף, נקניקיות עסיסיות למנגל, נקניקיות ארוכות שמתאימות ללחמניה וגם אריזת מסיבה גדולה.

מבצעי בשר, בלדי

יום העצמאות 2023, בלדי. בלדי,
תפריט עצמאות של בלדי/בלדי

קמעונאית הבשר והעופות חוגגת עצמאות עם מבצעי מנגל שווים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, סטייק אנטריקוט (49.90 שקלים לק"ג), סטייק בורגר מ"סדרת הזהב" (19.90 שקלים לק"ג), אסאדו בקר (39.90 שקלים לק"ג), וגם כתף בקר (29.90 שקלים לק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully