וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ולתמיד, ועובד אששש בכל פעם מחדש: כך מדליקים מנגל בקלות ובמהירות

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 7:22

כי יש הרבה מאוד שיטות וטריקים שם בחוץ, אבל אף אחת לא מוצלחת כמו זאת

מדריך ביתי להדלקת אש במנגל/מתי זקס, קמאדו חואן

מוזר מאוד שצריך להתעסק עם זה בימינו, כי כולנו כבר חושבים הרי שחייבת להיות אפליקציה גם בשביל זה, אבל אין דבר גרוע יותר ביום העצמאות (או בעל האש בכל יום אחר על לוח השנה כמובן) מלעמוד מול מנגל קר ושתקני, ולשבור את הראש איך מדליקים אותו עכשיו, מתי הכי טוב להסתער עם גפרורים, כמה באמת שווה להשתמש בנוזל בעירה, ואיזה גחלים יגיבו הכי טוב ללהט.

בשר כמובן, אבל לא רק: כל המתכונים השווים ליום העצמאות

כי יש המון שיטות, טריקים וסודות שם בחוץ בדיוק בשביל הסיטואציה הזאת, ברור, ולפני שנים אפילו הכנו כאן מדריך עם חלק גדול מהן, אבל אין כמו הפשטות הממזרית והיעילות הנהדרת של מתי זקס.

עישון בשר, מתי זקס, קמאדו חואן. תמיר יהושע,
אש של שמחה. הבשר של זקס/תמיר יהושע
עישון בשר, מתי זקס, קמאדו חואן. תמיר יהושע,
אש של שמחה. הבשר של זקס/תמיר יהושע

זקס, הבעלים של "קמאדו חואן" שמייצרת ומייבאת מעשנות, גרילים וכל דבר אחר שיסדר אתכם לקראת החגיגה הקרניבורית, הוא מומחה בשר כמובן מעצם טבעו ואהבתו, אבל גם מומחה עשן, ואש, כזה שאתם צריכים ורוצים לידכם בזמן האוכל, אבל גם קצת לפניו.

ככזה, היינו מצפים ממנו ללכת על כל מיני פטנטים והתחכמויות, להיטי טיקטוק ויראליים ודברים שעובדים מצוין מעבר לים נגיד, אבל גם הוא למד אחרי כל השנים שהכי פשוט הוא גם הכי יעיל, בעיקר אם יש לכם את "המצרכים" בבית, כל הזמן, בוודאות. ולכן, נייר טואלט, שמן רגיל וגם גפרורים כמובן. בכל זאת צריך משהו שיצית. בהצלחה, ובתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully