וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך לא ידעתי?": הטריק הסודי שחבוי בחבילת נייר האלומיניום הביתית

2.6.2023 / 0:01

משתמשים בנייר אלומיניום ומתעצבנים שהוא זז ממקומו? מסתבר שעל הזמן הזה התחבא פיצ'ר בחבילת הקרטון שלו שנועד בדיוק כדי למנוע את המצבים האלו. צפו ותהיו בהלם

טריק להוצאת נייר אלומיניום מקופסא בלי בעיות/todayyearsoldig

כמה פעמים כבר חשפנו בפניכם טריקים פשוטים במטבח שלא הייתם מודעים אליהם? אז קבלו עוד טריק שאולי חלק מכם כבר מכיר אבל רובנו לא ידענו בכלל על קיומו. הפעם אנחנו מדברים על חבילת נייר האלומיניום שבו אנחנו משתמשים כדי לכסות ולעטוף אוכל חם בדרך כלל.

הכל התחיל בבחורה שהעלתה סרטון לטיקטוק שבו היא חשפה את הטריק שמקל מאוד על השימוש בנייר הכסף שמאוחסן בתוך חבילת הקרטון. "אחרי מאבק מתמשך בנייר האלומיניום המגולגל, גיליתי שיש שני סימנים בקצוות של הקופסה", היא חשפה, "כאשר לוחצים עליהם כלפי פנימה, זה מקבע את הגליל, מקל על ההוצאה והופך אותה לנוחה בהרבה - כי הנייר נשאר במקומו ולא זז".

הנה תראו

האמת - הכרתם את זה?

טריק נייר האלומיניום

ברור שידעתי
אני בהלם
4547 משתתפים

מסתבר שרוב הגולשים ממש לא היו מודעים לפיצ'ר הזה, כולל כותב שורות אלו. "מה?? אני רצה למטבח לבדוק וחוזרת, את פשוט גאונה", הגיבה לה אחת הגולשות. "הלכתי עכשיו לבדוק את חבילת נייר האלומיניום שלי ותוהה איך לא ידעתי על זה עד עכשיו", כתבה מגיבה נוספת.

גם אתם לא ידעתם מזה? אל תתייסרו. מדובר במשהו שקשה מאוד למצוא אם לא מחפשים אותו במיוחד. ברוב החבילות קשה מאוד לראות את הסימנים האלו משום שהלוגו של החברה מכסה אותם. אם תלחצו איפה שהסימנים כלפי פנים, זה יגרום לכך שהנייר לא יזוז ממקומו כשאתם מושכים אותו.

וועכשיו - מוכנים שנעיף לכם את המוח? זה קיים גם בעטיפות של ניילון נצמד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully