וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק שיהמם אתכם: ככה משתמשים במלחייה ופלפלייה בצורה נכונה

26.3.2021 / 0:01

עד היום ניערתם את המלחיה והפלפליה שלכם בתקווה שהכמות שתצא תהייה תואמת בדיוק לציפיות שלכם? סירטון ויראלי חדש חושף שיש צורה קלה ופשוטה הרבה יותר להשתמש בהן - ביחד: "למה מתכננים דברים ולא אומרים לנו איך להשתמש בהם?"

האם זו השיטה הנכונה להשתמש במלחייה ופלפלייה?/TWITTER/@CreepyKellie/

לאחרונה נראה כאילו בטיקטוק מופצים טריקים איך "לעשות דברים בצורה הנכונה" - אחרי ששנים עשינו אותם בדרך לא נכונה. בחלק מהסירטונים מוצגים פיתרונות גאוניים ואילו אחרים סתם מסבכים דברים ממש פשוטים - אבל הטריק שמלמד אותנו כיצד להשתמש במלחייה ופלפלייה בצורה הנכונה הפך לויראלי מהסיבות הנכונות.

מסתבר שלחלק גדול מהמלחיות והפלפליות התואמות שתמצאו בשולחנות מסעדה או בבית יש חריצים בבסיס מיכל הזכוכית. משתמש הטיקטוק @Cody.93 העלה סירטון ובו נראית עובדת במסעדה מסבירה לו כיצד אפשר להשתמש בחריצים הללו לטובתכם עם הכיתוב: "בני כמה הייתם כשלמדתם את הדרך הנכונה להשתמש במלחייה ובפלפלייה?".

צפו ב"דרך הנכונה להשתמש במלחייה ופלפליה"

@cody.93

How old were you when you learned the proper way to use a salt and pepper shaker? #chef #crazy #learnontiktok #lifehacks #fyp #foryou #foryoupage

♬ original sound - Cody

בסירטון, העובדת מחזיקה את הפלפלייה הפוכה, מריצה את החריצים שבתחתית המלחייה מסביב לחריצים של הפלפלייה והוויברציות גורמות לפלפל להתפזר בצורה חלקה ובזרם קבוע. לאחר מכן היא מדגימה כיצד ניעור רגיל לא מוציא יותר מדי מהכלים הללו, לפני שהיא חוזרת לשיטה הקודמת שלה שעובדת בצורה הרבה יותר אפקטיבית.

קודי כתב בתגובות לגולשים כי החריצים הללו כנראה יוצרו כדי למנוע מהכלים מלהחליק על השולחן, אבל השימוש השני שלהם הוא בונוס מבורך.

עוד בוואלה!

זה יטריף לכם ת'מוח: השיטה הכי מפתיעה ומוזרה שראינו להפרדת ביצים מהירה

לכתבה המלאה

ככה זה עובד

הטריק המוזר נצפה כבר מעל למיליון פעמים והשאיר את הצופים מתוסכלים על איך הם לא עשו שום דבר נכון עד שטיקטוק נכנס לחיים שלהם: "למה הם מתכננים דברים ולא אומרים לנו למה הם קיימים?", כתב אחד ושני הוסיף: "סליחה? ולמה זה נשמע כל כך טוב?". שלישי הציע: "תקראו להם ויברציות של מלח ופלפל", ואחרון צחק: "יש גם חריצים כאלה בבקבוקי יין, אתם יודעים מה לעשות עכשיו".

ביוטיוב הטריק הזה פורסם כבר ב-2018

וגם בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully