וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה שיטה שנויה במחלוקת להכנת פסטה ברוטב - ועוררה זעם

12.2.2021 / 0:57

בחורה בשם ג'סמין העלתה לטיקטוק סרטון שבו היא הוסיפה טוויסט משלה למתכון ספגטי בולונז של מסעדה איטלקית מפורסמת. הפוסט שלה צבר מעל 2 מיליון צפיות של גולשים שחלקם היו המומים ומזועזעים משיטת ההכנה שלה, אבל היו גם פירגונים. צפו בעצמכם ותשפטו

שיטה שנויה במחלוקת להכנת פסטה/jasminegiltrow/Tiktok

אוהבים פסטה? אז כדאי שתקראו את האייטם הזה, או שבעצם אולי כדאי לכם להימנע מלהיחשף למתכון שמוצג כאן.

בחורה בשם ג'סמין העלתה לטיקטוק סרטון במסגרת אתגר בו גולשים התבקשו לשתף טריק שראו יום אחד ושהפך לחלק בלתי נפרד מחייהם. בסרטון שלה היא "חשפה" טוויסט משלה כיצד להכין ספגטי בולונז (למרות שטכנית זה בעצם ספגטי עם רוטב עגבניות וכדורי בשר). היא טענה שמדובר במתכון מצוין, אבל העוקבים שלה פחות התרשמו והיא מצאה את עצמה תחת מתקפה.

בסרטון, שצבר מעל 2 מיליון צפיות, ג'סמין הסבירה כיצד היא הוסיפה טוויסט משלה למתכון הספגטי בולונז של רשת המסעדות האיטלקיות המפורסמת Frankie & Benny's.

שיטה שנויה במחלוקת להכנת פסטה. jasminegiltrow/Tiktok, צילום מסך
מה היא עושה?/צילום מסך, jasminegiltrow/Tiktok

מה היא עשתה שעורר זעם כלפיה? ובכן, היא התחילה את הבישול שלה עם שפיכה של רוטב עגבניות מוכן לתוך הסיר, לפני שהוסיפה מים מקומקום ורק אז הכניסה את הפסטה. לאחר שהפסטה התבשלה בתוך הרוטב, היא הוסיפה כדורי בשר מבושלים והנה - המנה מוכנה לאכילה.

הפוסט שלה צבר מעל 138 אלף לייקים והיא קיבלה מעל 2,000 תגובות, כאשר העוקבים שלה התקשו להחליט האם מדובר בגאונות או בטמטום. אחד העוקבים כתב לה בעצבים: "אם את לא יכולה להכין פסטה כמו שצריך, אל תכיני!". אחר כתב: "כאיטלקי שצופה בזה, איבדתי את המילים". אבל היו גם כאלו שפרגנו לה וטענו שזה פתרון טוב לעצלנים.

ככה היא עושה את זה

לוסיאנה סמפוגנה, המנהלת את בית הספר לבישול Cucina Italiana בסידני, הסבירה מדוע זו לא הדרך הטובה ביותר לבשל פסטה (בלשון המעטה) מכיוון שיש צורך במים כדי לשחרר את העמילן. "הפסטה צריכה להיות קלילה - לתפוס את המלח ולשחרר את העמילן," אמרה."דרך הבישול שלה ברוטב העגבניות היא פשוט לא נכונה וזה לא יעלה על הדעת".

אלה חלק מהתגובות שהיא קיבלה

וזו התגובה שלה למתקפה עליה

ג'סמין מצידה טענה לאחר מכן (אולי אחרי שקראה את התגובות הזועמות) שהמתכון היה בכלל בדיחה ושזו הייתה הפעם היחידה שבה היא הכינה אותו. מצד שני - בעקבות ההצלחה הויראלית שלו היא פרסמה עוד מתכון דומה - לאחר שאנשים שאלו אותה על כדורי הבשר בהם השתמשה.

המתכון שלה לכדורי בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully