וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרחנות או גאונות? מיליוני צפיות ל"שיטה הכי טובה לאכילת פנקייק"

12.2.2021 / 0:01

אוהבים לטרוף פנקייקים? גולש העלה סרטון ויראלי במיוחד לטיק טוק שבו הוא שיתף את דרכו הייחודית לחיתוך פנקייקים: "ברגע שתנסו את זה, לא תרצו לאכול בדרך אחרת. כל ביס הוא מושלם". התגובות היו חלוקות, צפו ותשפטו בעצמכם

שיטה ייחודית לאכילת פנקייקים/@christineyuns

כשמדובר בפנקייקים, אנחנו לא ממש מקדישים הרבה מחשבה לדרך שבה נאכל אותם. רובנו פשוט זוללים אותם בתאווה גדולה בלי לחשוב על "השיטה". אלא שגבר אחד הצית את הרשת אחרי שחשף את הדרך הייחודית שלו לאכול פנקייקים.

בסרטון ששותף בטיקטוק על ידי גולשת בכינוי @christineyuns היא הראתה כיצד חבר שלה מקדיש זמן לסידור הפנקייקים אחד על השני ולפני שהוא מתחיל לטרוף הוא חותך אותם לחצאים ורבעים ואז חותך שוב, מפזר למעלה מייפל ורק אז מתחיל לאכול אותם.

שיטה לאכילת פנקייק. @christineyuns, צילום מסך
טרחנות או גאונות?/צילום מסך, @christineyuns

כריסטין הודתה שהיא לא הבינה מדוע הוא טורח לעשות את זה, אז היא שאלה אותו והוא הסביר שככה כל חתיכה תהיה במידה שווה ובכל חתיכה תהיה ספוגה במידה דומה של מייפל. בסרטון הוא גם טוען שכאשר תנסו את השיטה הזו לאכילת פנקייק, לא תרצו יותר לאכול פנקייק בדרך אחרת: "כל ביס הוא מושלם".

הסרטון הדי פשוט הזה צבר מעל 3 מיליון צפיות ו-מאות אלפי לייקים. אלפי אנשים הגיבו לסרטון כשחלק סברו שזו שיטה מצוינת ואחרים גרסו שזה בזבוז זמן של ממש. "לא, אין לי זמן לזה", טען אחד המגיבים. אחר הגיב: "לי לא הייתה סבלנות לעשות את זה, הייתי נותן ביס מיד". "אני אוהב לדחוף הכול לפה", טען אחר. מה אתם חושבים על זה?

צפו בטריק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully