וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גלידת הקוטג' הבריאה שכבשה את טיקטוק טעימה כמו שהיא נראית? בדקנו

5.5.2023 / 0:01

ניסינו את טרנד הטיקטוק להכנת גלידה שמרכיבה העיקרי הוא גבינת קוטג' - ואנחנו די בשוק מהתוצאה. כך תכינו אותה בבית

ככה מכינים גלידה מקוטג'/@thetastefuldiet

איך אנחנו אוהבים טרנדים מתוקים ומשמינים. בשנה שעברה חגגנו על הקראנץ' פיסטוק (חלקנו עדיין מחפשים אותו), בחודשיים האחרונים כל הטיקטוק מפוצץ בסרטונים על הרול-אפס כתוספת שכל כך היינו צריכים לגלידה שלנו - והנה מסתמן לו טרנד קפוא נוסף: גלידת קוטג'. אנחנו רציניים איתכם. גלידה שמורכבת מקוטג'.

לקוטג' בפני עצמו יש טעם תפל יחסית, איפשהו בין גבינת ריקוטה ליוגורט רגיל - ועל אף שהוא הופך לפינוק מתקתק יותר בשילוב פירות, או אפילו אבקת שוקולית, הגבינה הגושית עדיין מתיישבת לנו יותר כתוספת בארוחת בוקר מאשר קינוח שפשוט חייבים ללקק. הבעיה היא שעם טיקטוק קשה להתווכח. כמו שזו הפכה את הרול-אפס, ממתק הגומי המתקשה והדי סתמי יש לומר, להיסטריה (ויש גם הברחות לא חוקיות שלו) - משתמשי טיקטוק רבים גילו לאחרונה שאם מערבבים היטב את גבינת הקוטג' עד לקבלת מרקם חלק, היא הופכת לבסיס המושלם לגלידה - ושכנעו את כולנו לנסות בשלל סרטונים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

האשמה בטירוף היא ככל הנראה משתמשת הטיקטוק lainiecooks שיש הטוענים שהיא הייתה הראשונה ששיתפה את המתכון שלה להכנת גלידת קוטג' עם תותים (סוג של עוגת גבינה תותים) וגלידת קוטג' עם חמאת בוטנים.

היא התחילה הכל

גלידת קוטג' בטעם עוגת גבינה תותים:

@good_culture Everyone's doin' it! ? @Jazz Leaf | Easy Recipes with the alltime best cottage cheese ice cream recipe! ? #goodculture #cottagecheese #cottagecheeseicecream #betterforyou ♬ original sound - good_culture

גלידת קוטג' עם סוכריות צבעוניות:

רגע של כנות: גלידת קוטג' לעולם לא תהיה טובה כמו גלידה אמיתית, אבל אם אתם מחפשים דרך להגדיל את צריכת החלבון שלכם תוך כדי הנאה מקינוח דמוי גלידה, שימוש בגבינת קוטג' זו דרך חכמה לעשות זאת. יש בקוטג' 218 אחוז יותר חלבון מאשר גלידת וניל, לפי SouperSage. למעשה, המרקם של גלידת קוטג' דומה לזה של גלידת אבקת חלבון, אלא שהיא משתמשת רק במרכיב בודד לבסיס שלה ומקור החלבון אינו מעובד במיוחד.

גם אם תפטרו מהגושים ותערבבו את הקוטג' עם תוספת ממותקת, טעם הגבינה עדיין יורגש - אבל עם השילובים הנכונים אתם יכולים בקלות לחקות כל טעם של גלידה. להפך, במקום להסוות את טעם הגבינה - צרו גלידה בטעם עוגת גבינה מאוזנת עם תותים. המתיקות הטבעית של התותים מורגשת, אבל אם אתם אוהבים את הגלידה שלכם מאוד מתוקה, אפשר להוסיף גם תמצית וניל ואולי קצת סירופ מייפל או דבש. נראה שהשילוב הפופולרי ביותר של מרכיבים הוא זה בהשראת סניקרס, עשוי עם חמאת שקדים, תמרים קצוצים, מיני שבבי שוקולד מריר, קינמון וסירופ קרמל ללא סוכר. גלידת קוטג' פשוטה יותר כוללת עוגיות אוראו, מעט תמצית וניל וממתיק.

גלידת קוטג' עם חמאת שקדים, דבש, תמרים, שבבי שוקולד מריר, קינמון וסירופ קרמל:

@thetastefuldiet viral cottage cheese ice cream.. if you know the original creator tag them below?? #cottagecheese #ramadan #healthydessert #cottagecheeseicecream ♬ original sound - waninggibbous

היתרון הוא שתוכלו לשחק בטעמים בלי סוף ולהוסיף בכל פעם משהו אחר למנה עד שתקבלו את הטעם האהוב עליכם. הדבר היחיד שחשוב הוא להעניק לגבינה מרקם חלק בעזרת שימוש בבלנדר, מעבד מזון או בלנדר ידני - בתוספת הממתיק שבחרתם. אחרי שהגושים יתפוגגו, תוכלו להכניס פנימה את התוספת האהובה עליכם ולהכניס את הגלידה בהתהוות למקפיא. שעתיים-שלוש שם ותקבלו מרקם גלידתי עשיר ומפנק.

גם ישראלים מכינים:

@lynnjakobson גלידה מקוטג מפוצצת חלבון!! הייתם מנסים?? #גלידה #טרנד #קוטג #חלבון #גלידהחלבון #מתכון ♬ original sound - User82929
@foodik.co.il גלידת קוטג' חלבון בטעם תות ?? 3 מצרכים בלבד! קלה להכנה ומפוצצת בחלבון! מצרכים: 2 גביעי קוטג' 5% או פחות חופן תותים (אפשר גם קפואים) 3 כפות מייפל ללא תוספת סוכר (או לפי טעם) להגשה: פתיבר וסירופ תות אופן ההכנה: 1: למעבד מזון מוסיפים את הקוטג' התותים והמייפל וטוחנים, אם רוצים מתקנים טעם ומוסיפים עוד תותים ומייפל. 2: מעבירים לתבנית סוגרים היטב ומכניסים למקפיא לכ-3-4 שעות או עד שמתייצב אך לא קופא מדיי. אם קפא מדיי תנו לזה להפשיר קצת. 3: מגישים בקערה עם סירופ מייפל וביסקוויט פתיבר אם רוצים. בתיאבון, פרגנו בלייק תהיו אחים. אוהב אתכם! #גלידה #קינוחים #חלבון #קוטג #תותים #פוריו #foryou #4u #cottagecore ♬ צליל מקורי - Foodik - שחר חן - פודיק

כך תכינו אותה בבית:

מצרכים
1 גבינת קוטג'
180 גרם תותים או תוספת אחרת לבחירתכם
ממתיק, סירופ מייפל או תמצית וניל לפי הטעם

אופן ההכנה

1. מוסיפים ממתיק ווניל לגבינת הקוטג' ומעבירים לבלנדר או מעבד מזון לערבוב עד לקבלת מרקם חלק.
2. קוצצים תותים ומוסיפים לתערובת הקוטג'.
3. מקפיאים למשך שעתיים-שלוש.
4. אם השארתם במקפיא למשך הלילה, כדאי לתתן לגלידה הפשרה במקרר עד שעה לפני האכילה.
מגישים ונהנים!

המתכון מיועד ל-2 עד 3 מנות קטנות של גלידה. אם יש לכם מיכל גדול יותר ומספיק מקום במקפיא, אתם יכולים בקלות להכין גלידה בכמות שתתאים לכל המשפחה.

בתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully