וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יווני, ערבי, בולגרי והכי ישראלי שיש כמובן: הגריל מפעם שמוציא שווארמה מעכשיו

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 7:27

גלגל שיניים ענקי שמסתובב בגליל, דיל בירה שמסובב במרכז ובראנץ' חדש שנוחת בחיפה: החדשות הטעימות של ישראל

וינונה פוראבר, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - גלגל שיניים ענקי שמסתובב בגליל, דיל בירה שמסובב במרכז ובראנץ' חדש שנוחת בחיפה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

בראנץ' סופ"ש, בר ים

בר ים, חיפה. דריה גוזמן,
הבראנץ' של בר ים/דריה גוזמן

המסעדה החדשה (והמצוינת) בעיר התחתית בחיפה משיקה בראנץ' סוף שבוע חדש, בהובלת יהל אברהמס.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, בצק חלה מגולגל עם מרמלדה ביתית וחמאה, צלחת קרם פרש עם זרעי עגבנייה וזעתר, ביצים רכות, גבינת בושה מטוגנת, דג ים מומלח, גבינות עם מרמלדה וקרקר שקדים, ברד פודינג עם גבינת שמנת וריבה ביתית וגם הרבה מאוד קוקטיילים ויין כמובן.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

אין צורך לחדש דרכונים, וגם אין סיבה לארוז: יש בראנץ' יווני שמח חדש בעיר

לכתבה המלאה

תפריט גריל חדש, ראי

ראי, ראמה. גליה אבירם,
הגריל של מסעדת ראי/גליה אבירם

המסעדה הגלילית-בולגרית של אדיב סעד בכפר ראמה משיקה גריל ספינר חדש, ותפריט חדש שיישען על יכולות גלגל השיניים הענק שלו, ועל הטאבון הלוהט שבמקום.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, פלניני צ'ושקי (פלפל אדום ממולא בבשר, אורז ותבלינים, על יוגורט), חציל פאתה, קטאייף ממולא בבשר מפורק, אוסובוקו מפורק על קובנייה, מנת גירוס יווני, קובה מטוגן ממולא בבשר וצנוברים, וגם קינוחים כמו "לוקמת פאשא" (מלבי וניל עטוף בקרם וניל), "צ'יזקייק בקלוואה", עוגת שלג טורקית וכנאפה כמובן. בהזמנה מראש, ובאירועים מיוחדים, תראו פה גם נתחי כבש גדולים כמו צוואר או ירך, וגם כבש שלם על גחלים.

פרטים נוספים כאן

מבצע קיץ, ברטון

ברטון קרפרי. מיטל סולומון,
קרפ של ברטון קרפרי/מיטל סולומון

הקרפרי התל-אביבי חוגג את העונה החמה עם דיל בירה ב-15 שקלים, צירוף אותיות ומספרים שגרם גם לנו לבדוק פעמיים.

המבצע, שיימשך לאורך מאי בשני סניפי ברטון (אבן גבירול ושדרות וושינגטון בפלורנטין), יציע שליש גולדסטאר במחיר הסמלי והנוסטלגי הזה, בנוסף לתפריט המוכר והפופולרי, ובו קרפ צ'דר מעושנת, למשל, קרפ ארטישוק וקרם פרש, וגם קרפ פלמידה כבושה.

פרטים נוספים כאן

פסטיבל אביב זמן גליל מערבי

עדוש, סדנאות אוכל ואפייה, בית העמק. ססי גלוסמן,
סדנת אוכל של עדוש/ססי גלוסמן

אירוע התיירות הגלילי חוגג עשור בהובלת עמותת זמן גליל מערבי, ומציע שלושה ימים גדושי אירועים, ואוכל כמובן.

הפסטיבל יתקיים בסוף השבוע הקרוב (18-20 במאי) ויאגד תחת כנפיו אירועים רבים ושיתופי פעולה מסקרנים בין מסעדות, מורי דרך ואמנים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, הופעה של הכנרית קטרינה שמריה במסעדת שאטו דה רואה, ארוחה אביבית ומוזיקת ג'ז של סטס גורדוב בסאמא שבעכו העתיקה, וגם הופעת רוק של "להקה מקומית" אצל רותי וגילי במושב יערה.

לבד מאלה, תיהנו בטושה בייקרי גם מאבחון בצבעים של מרים שפיר, מסדנת ליקוט ובישול בטבע של עדי מ"עדוש" יחד עם דור ועמית מחוות לגעת בשדה, וכן מסדנת אוכל צ'כי-ליטאי (עם כלי פורצלן של פעם), מסדנת עלי גפן, סיור וארוחה דרוזית בחורפיש, ומבשר מעושן ויין במשק אופיר.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully