וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תל אביב EAT 2023: המדריך השלם לאירוע האוכל הגדול של תל אביב

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 14:27

הדוכנים והמשאיות, המנות וההפתעות, שיתופי הפעולה והופעות האורח, ובעיקר כל מה שקורה וטעים. לגזור ולשמור (מקום בבטן)

חודש התרבות של עיריית תל אביב יפו/תסריט והפקה מוזיקלית: דורון ברנס, בימוי ועריכה: יותם מונק

זה היה קרוב, על סף הקרוב מדי, אבל ההודעה הרשמית (למחצה) על הפסקת האש שמסיימת את מבצע "מגן וחץ" הייתה גם ההודעה הרשמית (לגמרי) על שינוי פוקוס והסטת תשומת לב לדברים קצת פחות חשובים, אבל הרבה יותר מהנים, וטעימים.

או בקיצור - פסטיבל תל אביב EAT 2023.

אירוע האוכל הגדול של תל אביב (וישראל, בואו נודה בזה) בהפקת עריית תל אביב יפו שב הערב (שני) לגן צ'ארלס קלור בתל אביב עם הרבה מאוד ציפיות על הכתפיים, וכמות דומה של קבלות לנפק לקהל הרעב.

השנים האחרונות הרגילו את אותו קהל לתצוגת תכלית קולינרית, והוא השיב ברגליו, ובהמוניו. כעת, באופן טבעי, מגיע הצורך לעלות מדרגה נוספת, וללכת על יותר גדול, יותר טעים ויותר משתלם.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
מוכנים לזה? פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע

בהתאם, צפוי הפסטיבל לנפק, ובכן, פסטיבל - עשרות דוכני אוכל ופוד-טראקס, שיתופי פעולה מסקרנים והופעות אורח מפתיעות, שפים מפורסמים שיורדים לדשא (ולעם) והבטחות שעומדות להיות מפורסמות אוטוטו, מנות מיתולוגיות ומנות ויראליות, כוכבי רשת וכוכבים של החיים עצמם - והכול במחירים בלתי תל-אביביים בעליל של 25-40 שקלים. נשבעים.

זה הרבה מאוד לעכל (ראיתם מה עשינו שם?), ולכן הרכבנו מדריך מקיף לכל מה שעומד לקרות כאן, כל מה שיתבשל וכל מה שיעלה על הגריל, כדי שתוכלו לברור בעצמכם, להכין תכנית מסודרת או לבוא ולזרום, ובעיקר ליהנות, ולזלול בשקט. בתיאבון!

התשובה

ארבעה ימים של פסטיבל יספיקו לו בשביל להיות הכריך הכי טוב בתל אביב, רוצו

לכתבה המלאה
חיים כהן עם ישראל אהרוני, פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
גם הם שם, ברור. אהרוני וכהן חוגגים פסטיבל, אשתקד/דוד בר סלע

נתחיל בחיים כהן, עם המפלצת הדו-ראשית שלו. דיקסי תציע כריך פילדלפיה עם אנטריקוט וגבינה, כריך קייג'ין מבוסס פרגיות ורוטב ברביקיו, וגם - נו ברור - את הכנפיים ואת ההום פרייז. לא חשבנו אחרת. יפו תל אביב, לעומת זאת, תלך על גירוס פרגית בתוך פיתה, על תבשיל בשר צרפתי על פסטה ועל הכנאפה שלה כמובן.

שאול בן אדרת יביא את התרנגול הכחול שלו עם שווארמה על מסבחה, כריך אסאדו בחלת בריוש, רוסטביף מעושן ותבשיל שוקרוט עשיר.

גיא גמזו ישכפל את NUNUNU על לחמניות החלב המושחתות שלה, עם פופקורן שרימפס, בקר מפורק, מק אנד צ'יז וגם גירסת קינוח של בייגלה מלוח.

אבי לוי יגיע מירושלים עם מעורב (כמובן) בפרנה טריה, קבב בפיתה וסנדביץ' אלג'יראי צמחוני בחלה. אלוהים, זאת רק ההתחלה.

הכוכבת של אשדוד. מנת הפסטיבל של פסקדו

על שיתוף הפעולה של פסקדו ואסטרייה דאם כבר כתבנו בהרחבה, ובצדק, אבל ברור שנזכיר אותו גם כאן, עם דוכן אשדודי-ברצלונאי של לחמניות המבורגר רכות, ובהן דג כבוש טרי שבטריים, או טונה אדומה בתוך תבשיל מרוקאי.

הלאה. מקסיקנה תגיע עם טאקוס, ברבקואה בקר, צ'ילי קון קרנה וצ'ורוס כמובן. בכל זאת.

ניני האצ'י תיקח מזרחה עם פאד תאי עוף או פאד תאי צמחוני, גיוזה, סושי וסלט פפאיה.

וונג תשווה ותעלה עם כנפיים קוריאניות, לחמניות באן עמוסות בקר מפורק וגם תירס על הגריל.

ישראל אהרוני ראה כי טוב, וחוזר עם המבורגר הלהיט שלו, צ'יפס וגם קינוחים מסקרנים ומפתים.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
חגיגה. פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע

מה עוד? בינו גבסו, הלא הוא דוקטור שקשוקה, יגיע עם פיתות שווארמה מושלמות (וגם רימונדה), תומר אגאי וסנטה קתרינה שלו יעשו קובה נבלוסייה, נקניקיית מרגז חריפה, מסחאן פרגית ופנקוטה, יאשקה תביא את השווארמה העירונית המפורסמת שלה לדשא, ואגאדיר תחבור לרז רהב עם המבורגר מיוחד לימי הפסטיבל.

לא סיימנו. אפילו לא קרוב. שיינע תביא את להיטי הים שלה, ק-פה האנוי תצרף ספרינג רולס, רחל בן אלול תבנה את כריכי הבשר המפורסמים שלה (כן, כולל זה עם הקבב והטחינה והסילאן והחלבה) וטש סולטן תשים על הגריל "סוכריות עראייס".

רגע. יהיו גם גבינות של באשר וגלידה של אוטלו, נקניקיות של פרנק, אגרול של פקין ובשר מעושן של מיט-טראק, פיתות בשריות ובשרניות של אגריפס סטריט, אמפנדס ממולאות צ'ילי קון קרנה והוט דוגס של קורנדוג, כריך אסאדו ובורקס מים של דילקס, שווארמה כרובית של מימוניס ולאפה דרוזית, הבשר החדש של רידיפיין מיט וצ'יפס הולנדי, פיש אנד צ'יפס של קפטן הוק וכל מה שמנאל אסמעיל יודעת לעשות.

פסטיבל תל אביב EAT 2022. דוד בר סלע,
בואו מוכנים, בואו רעבים. פסטיבל תל אביב EAT/דוד בר סלע

ומה עם קינוח? דורין כהן וטרפת המתוקים שלה תרים את המנה הכי חשובה בארוחה לגבהים חדשים, יאמי פודטראק יביאו כדורי פנקייק חמים, גראנד פרי יסחטו שייקים טריים ואלדו תציף בגלידה שמנתית, בברד משוגע ובמלבי.

עוד לא. עוד לא. יהיה קרם ברולה עם צמר גפן מתוק של הברוליה, קערות אסאי צבעוניות של אנרג'וסר, כנאפה ובננה לוטי, קרואסון במילוי גלידה והצגה של בית הפנקייק. אמרנו לכם לשמור מקום, והתכוונו לזה.

seperator

פסטיבל תל אביב EAT, גן צ'ארלס קלור, תל אביב, 18-15 במאי, 18:00-23:00

  • עוד באותו נושא:
  • תל אביב EAT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully