וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת הערב המושלמת לעצלנים: מק אנד צ'יז מטריף ב-6 דקות במיקרוגל

עודכן לאחרונה: 25.5.2023 / 0:13

חובב אוכל העלה לרשת סרטון שבו הוא חשף כיצד להכין פסטה עם רוטב גבינת שמנת קרמי - ללא צורך כלל בבישול והוא השתמש רק במיקרוגל. התגובות היו נלהבות והצפיות מרובות. צפו בסרטון

ככה תעשו מק אנד צ'יז מושלם במהירות/@the_daily_crave

ידעתם שבמקור,המנה האמריקאית הפופולארית של מקרוני מבושל ורוטב גבינה, בדרך כלל צ'דר, המכונה: "Mac and cheese", הייתה בכלל פשטידה אפויה בתנור? לאחר מכן החלו להכין את המנה במחבת או בסיר וכיום היא מנה קלאסית לעצלנים שמכינים אותה באמצעות שימוש באריזה מוכנה.


אבל לא עוד. מסתבר שיש מתכון להכנה של מק אנד צ'יז עם תוצר מושלם במיקרוגל בתוך שש דקות בלבד. בסרטון שהעלה לטיקטוק חובב אוכל הוא חשף מתכון פשוט להפליא עם תוצאה מושלמת - ובלי הטעם התעשייתי של מק אנד'צ'יז מקופסא.

אז איך מכינים אתם שואלים? ככה: לוקחים חצי כוס של מקרוני יבש קצר ושופכים לתוך קערה ומוסיפים חצי כוס מים. מכניסים את הקערה למיקרוגל למשך שש דקות בסך הכול, אבל באינטרוולים של שתי דקות בכל פעם. לאחר מכן מוסיפים רבע כוס חלב, חצי כוס גבינה מגוררת (הוא לא מפרט איזה אז נלך על צ'דר), רבע כפית מלח, כפית חמאה וכפית של גבינת שמנת לתוך הקערה.

ככה הוא עושה את זה

את כל התערובת הזו מערבבים ואז שמים שוב במיקרוגל לדקה נוספות וזה, זה מוכן. הסרטון הזה צבר תאוצה ברשת וזכה לכמעט 200 אלף צפיות והרבה מאוד תגובות של אנשים שניסו וטעמו את המנה הזו והיו להם הערות: "זה היה מדהים, תודה לך - אבל הייתי צריכה להשתמש בהרבה יותר מים", כתבה אחת המגיבות. "אכלתי את זה עכשיו וזה היה כל כך טוב", ענה מגיב נוסף. אחת גם כתבה שזו "הפסטה הכי טעימה שהיא הכינה אי פעם". בגדול, רוב המגיבים אהבו את המנה הזו, מה אתכם, ניסיתם כבר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully