וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רגע, זאת חתונת נושא על הפרעות אכילה?": הכלה המפורסמת ששברה את הרשת

עודכן לאחרונה: 7.6.2023 / 7:18

עם הקוקטיילים, העיקרית ואפילו עם העוגה כולם יכלו להתמודד. הכדורים על השולחן כבר שברו גם את המאופקים שבאורחים

סערת רשת בעקבות האוכל שהוגש בחתונתה של משפיענית הפיטנס סאם קאטלר (The Fit Fatale). צילום מסך, מערכת וואלה!
שייק ירוק כפול. בוקר החתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השקתה הרשמית למדי של עונת החתונות המקומית היא גם הרגע שבו אתה עומד מול המראה, ובעיקר מול עצמך, ותוהה עוד כמה אוכל אירועים בינוני תיאלץ לספוג בחייך (ליאור, זה לא עלייך כמובן, בחתונה שלך הולך להיות אוכל מדהים!).

כי בואו נודה בזה, העניינים השתפרו. חלקם אפילו השתפרו מאוד. אבל המכלול עדיין מורכב מתורים ארוכים מדי ומייאשים מדי לבופה מאכזב, ומערב ארוך שמסתיים פעמים רבות מדי במזללת הפאסט פוד הקרובה למקום האירוע.

כל זה, עם זאת, לא אומר שאין פרופורציה בחיים. או, במילים אחרות, קבלו את החתונה ששברה את הרשת, ומכל הסיבות הכי פחות טעימות כמובן.

כולל טבליות להרגעת הבטן. תפריט החתונה

הכול החל לפני שבועות ספורים עם חתונתה של סאם קאטלר, שהיא גם The Fit Fatale, משפיענית פיטנס עתירת עוקבים ששיתפה את העולם בכל מה שקרה, ובכל מה שנאכל, ביום הגדול. על ידה, ועל ידי אורחיה.

שלב ההכנות הנינוח יחסית כלל שני שייקים ירוקים מ-Playa Bowls, לא יותר משני ביסים שקיבלה מסלט הירקות של שושבניתה וגם צלחת ענקית של ירקות חתוכים, לכל מי שהגיע מוקדם מדי וביקש קצת שחיתות.

עד כאן, מובן בהחלט בהתחשב בצורך לאכול משהו קליל לפני יום עמוס רגשות וגם קלוריות (וגם לא באמת עניינו של אף אחד, כמעט מיותר לציין).

איך בוחרים אבטיח?

סוף סוף יש תשובה אמיתית מהאחד שיודע הכי טוב

לכתבה המלאה
סערת רשת בעקבות האוכל שהוגש בחתונתה של משפיענית הפיטנס סאם קאטלר (The Fit Fatale). צילום מסך, מערכת וואלה!
שעת קוקטיילים מוגבלת. קאטלר בחתונתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות אחר הצהריים, או ה-Cocktail Hour כמקובל בארצות הברית, הובילו לבר אויסטרים אטרקטיבי יחסית ולמעין מנת אבוקדו מעניינת. מכאן, ועם הגעת האורחים עצמם, העניינים הלכו והסלימו.

המנה הראשונה בארוחת הערב המרכזית הייתה, ובכן סלט. סלט ירקות קצוץ ללא רוטב, עטוף אבל במלפפון, כי בכל זאת יוקרה. מי שחשק בפחמימה השם ישמור, יכול היה לשים יד על לחם לבן (נטול גלוטן כמובן) ומרענן חיך (למעשה, מקפא קרח עם מעט מיץ לימון) שמר על כולם דרוכים.

מנה עיקרית של סלמון עם תפוחי אדמה צלויים וברוקומיני סיפקה אנתחתא נורמטיבית יחסית (אם כי גם המנה הזאת הייתה כמובן נטולת רוטב) וזאת התפוגגה מיידית עם מנת חלוקה נוספת - קופסה גדולה של טבליות להרגעת הבטן. בכל זאת השתוללתם.

לפנק את האורחים. הכנות החתונה של קאטלר

@thefitfatale It wasnt just a #wedding day, it was a #weddingweek of so much love & #feelinggood - because taking care of myself while also celebrating is the way I am best present with those I love ? #healthyliving #healthybride #weddingevents ♬ hbo white lotus opening - ʚїɞ ryan ʚїɞ
קאטלר שיתפה גם את העדפות האלכוהול שלה, סותמת את הגולל על נקודת המפלט הבודדה שעדיין הייתה יכולה להציל את אורחיה המיואשים

אין חתונה אמריקנית ללא עוגה, וכאן הלכו בני הזוג המאושרים עד הקצה, עם גירסה שוקולדית נטולת גלוטן ונטולת סוכר. עבור המגזימים שבין האורחים, או לפחות עבור אלה שביקשו עוד מעט מתוק בערב המריר הזה, הוקם שולחן ממתקים ייעודי, ובו, ניחשתם נכון, חטיפי שוקולד של חברת Unreal, ללא סוכר חלילה.

דוכן טאקו לילי סימן את סופו המוחלט של התפריט, אך קאטלר שיתפה גם את העדפות האלכוהול שלה, סותמת את הגולל על נקודת המפלט הבודדה שעדיין הייתה יכולה להציל את אורחיה המיואשים. "בחרתי להגיש רק יין רוזה מופחת סוכר ושמפניה של Moët & Chandon כי אלה שני המשקאות היחידים שאני יכולה לשתות ועדיין להרגיש טוב עם עצמי אחר כך", חתמה.

סערת רשת בעקבות האוכל שהוגש בחתונתה של משפיענית הפיטנס סאם קאטלר (The Fit Fatale). צילום מסך, מערכת וואלה!
השתוללות טאקו על הרחבה. קאטלר בחתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החתונה, ובעיקר התפריט האמור, הקימו סערת רשת מהירה, מרוגזת ומעט שיפוטית. מי היה מאמין.

"דוכן טאקו או לא דוכן טאקו, ברור שהייתי חייב לעצור בטאקו בל בדרך הביתה", שיתף אחד המגיבים, בעוד גולשת אחרת הביעה את שאיפתה להיות זבוב על הקיר באולם, "כדי לשמוע את האורחים מתלוננים".

אחרים קשרו בין הסרטון ובין תופעות ויראליות דומות למדי של ספירת קלוריות ומשטרי תזונה קפדניים, אך הדגישו כי מוגזם לתחזק אותם גם ביום החתונה, מגיבים אגרסיביים יותר תהו אם מדובר בחתונה שנשואה היה הפרעות אכילה, וכמה הצביעו על המבוכה שבמיסחור גם בשמחה מעין זו וקראו לעזרה מקצועית.

"זה נראה כמו אוכל שטוב כנראה לגוף שלך, אבל כזה שמזין הרבה פחות את הנשמה", הסבירה מומחית להפרעות אכילה, "יש כאן אלמנטים בריאים כמובן, אבל הטבליות על כל שולחן היו משהו שהייתי מוותרת עליו בבירור".

היום *שלנו*. קאטלר מגיבה למגיבים

@thefitfatale Replying to @Lilith! TW if you struggle with mental health challenges or eating dissorders. I hope this can inspire some to find what works for their bodies proudly without shame, and others to rethink the way they judge, speak and communicate with human beings. Sending so much love ? #mentalhealth #mindfulness #healthylifestyle ♬ Emotional Piano for the Soul (Inspirational Background Music) - Fearless Motivation Instrumentals

מיליוני צפיות לאחר מכן, וכמות דומה של ביקורת רשת אנונימית ברובה, הולידו סרטון תגובה של קאטלר, ובו מיתגה את המתקפה כבריונות.

"אני גאה בי ובבעלי. שנינו עובדים מדי יום כדי להיות הגירסה הטובה ביותר של עצמנו, ותוך מאמץ לממש את מלוא הפוטנציאל שלנו", סיפרה, "היום שלנו היה היום *שלנו*, ולא הייתי משנה בו דבר".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully