וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשר, הפיתות, והסיפור המרגש על סבא: קבלו את השווארמה של ארז קומרובסקי

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 12:34

עדיין לא נפתחה, וכבר מטריפה את העיר

שווארמה וייסברג, ארז קומרובסקי/שווארמה וייסברג

זה לא באמת שחסרה כאן שווארמה חדשה. זה לא שיש מחסור, דלות, מיעוט אופציות. ההיפך. השוק מסתובב סביב עצמו כבר עשרות שנים, מתרומם לרגע עם הזמן, עובר לדבר טורקית, משיל מעצמו משקל מיותר של מומחי בשר רק בעיני עצמם, ומושח מחדש למלוכה את מי שהם מומחי בשר בעיני כולם, אבל לא עושים עניים מעצמם.

זה לא באמת שחסרה כאן שווארמה חדשה. אבל זאת השווארמה החדשה של ארז קומרובסקי.

שווארמה וייסברג, ארז קומרובסקי. אסף קרלה,
זכרונות ילדות. שווארמה וייסברג/אסף קרלה

איש האוכל הישראלי ביותר שמסתובב בינינו מרכיב כבר שבועות ארוכים את השיפוד המדובר הזה ביד, והרבה-הרבה יותר מכך בראש. יש כאן סיפור מרגש למדי על סבו יעקב וייסברג, מעשיה על הפעם הראשונה שבה אכל איתו שווארמה בתל אביב, וזכרונות ילדות שבנו את האיש שהפך להיות בסופו של דבר.

ולכן, "שווארמה וייסברג". שם שהיה באמת, ולא מיתוג ריק מתוכן. כך גם האוכל, כמובן.

מדריך האופטימיסט לגלקסיה

ארז קומרובסקי והמשלוח הטוב בארץ

לכתבה המלאה

בלי בלגן, בלי רעש. שווארמה וייסברג

מזללת הפיתות הזאת, הסמוכה לבלאדי שיק שלו באזור מגדל עזריאלי שרונה בתל אביב, מריצה את עצמה לאחרונה בהילוך הולך וגובר, אך הפתיחה הרשמית צפויה להתרחש רק עוד מעט, משהו כמו שבוע-שבועיים ואתם שם, בתור.

תהיה כאן שווארמה, נו מה, בתצורת סיח בשר ספריבס טלה, מכסה אנטרקוט ושפונדרה, ובתיבול שמגדיר את עצמו מראש כ"איפוק טורקי" - פלפל, הל ולא הרבה יותר רעש ובלגן מזה.

קומברובסקי, כמו הארז שהוא אוהב להיות, הגדיל לעשות עם שותפו חנן עזרן גם פיתות, גירסה אישית צהבהבה וכורכומית, רכה ולוהטת, שהיא גם, כפי שניתן להבין, תחילת הטעם וסיומת הטעם של העסק כולו, וגם גאונות של איך לא חשבו על זה קודם.

שווארמה וייסברג, ארז קומרובסקי. אסף קרלה,
תחילת הטעם וסיומת הטעם. שווארמה וייסברג/אסף קרלה

התפריט עדיין מתגבש, אבל כבר כעת ברור שתהיה כאן גמישות צרכנית בבניית המנה, עם סלט כרוב טרי וטחינה סמיכה, חריף הום-מייד וחמוצים שגם הם נעשים במקום, או עם שילוב בלתי שגרתי לזכר אותו סבא יעקב, של טחינה-חרדל ועלי ארוגולה ירוקים.

יהיו גם, על פי ההבטחות, פרוסות תפוחי אדמה בבלילה שטוגנו וקיבלו פריכות חיצונית ורכות פנימית - הומאז' נוסטלגי חכם לדוכני הפלאפל של שוק בצלאל.

לבד מהשווארמה, יורכב כאן גם סביח, עם אותם תפוחי אדמה, ביצים קשות, פרוסות חצילים בבלילה גם כן, ומשחק מרקמים חצילי נוסף, עם הגירסה הפריכה, הגירסה המושחמת וסלט משוואייה חזק.

ולכן, ובגלל, למרות ובכל זאת - לא חסרה כאן שווארמה חדשה, אבל חסר כאן עוד ארז קומרובסקי.

seperator

שווארמה וייסברג, רב אלוף דוד אלעזר 15, תל אביב, 03-6701203. עדיין לא פתוחה, אבל התור כבר מתאסף שם מעצמו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully