וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ישראלי: לה פיאדרה מירושלים נבחרה לרשימת הפיצריות הטובות באסיה

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 7:05

טאבון כשר כחול-לבן הלהיט את טוקיו: החדשות הטעימות של ישראל

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - טאבון כשר כחול-לבן הלהיט את טוקיו. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

לה פיאדרה, ירושלים. שירן שי כהן,
הסברה ישראלית. לה פיאדרה/שירן שי כהן

ספק אם זה היה נחשב לענף ייצוא דומיננטי עד לפני כמה שנים, אבל פריחת הפיצה הישראלית הולכת ומתבססת ככוח הסברה והעצמה מוכח, וכמסר קולינרי חיובי כלפי העולם. או במילים אחרות - קבלו את לה פיאדרה, הפיצריה הירושלמית שנכנסה השבוע לרשימה היוקרתית של חמישים הפיצריות הטובות ביותר באזור אסיה והפסיפיק.

ההכרזה, מטעם מומחי מדריך Top 50 Pizza, הובילה את המוסד הכשר של אבי סינקלר עד המקום ה-38 במתחם הגיאוגרפי שבה ישראל נשפטה, וסימנה הופעת בכורה כחול-לבן בדירוג, ולבטח הופעת בכורה של מקום כשר.

"בישראל יש פיצריות מעולות ואנחנו שמחים שפתחנו להם את הדלת הזאת", הצהיר סינקלר המרוגש לאחר שירד מבמת הטקס בטוקיו, "אני גאה בשותפים, ובעיקר בלקוחות שמעריכים את ההשקעה הרבה בכל משולש ומגש".

עודף מ-100 ודילוג על התור

אחת המסעדות היקרות בארץ משתנה

לכתבה המלאה
אבי סינקלר, לה פיאדרה, ירושלים. שירן שי כהן,
גאה בשותפים ובלקוחות. סינקלר/שירן שי כהן

המסעדה האיטלקית-ירושלמית, על שני סניפיה הכשרים, שומרת מאז 2016 על סטנדרט בצקים גבוה, שמוציא לבסוף מטאבון העצים הלוהט פיצות נפוליטניות מצוינות - קלאסיקת מרגריטה כמובן, אך גם פיצת חלב ודבש, פיצת בוראטה חרפרפה, פיצה כחולה עם גורגונזולה ופטריות ופיצת היער הלבן עם קרם פרש ומוצרלה, פורטובלו ושום קונפי.

השם ("האבן"), אגב, הוא מחווה של סינקלר לאמו הארגנטינאית וגם יסוד האוכל במקום, שמוציא מהאש גם פסטה ברוטב שמנת ולימון, פוקאצ'ה שחומה וברולה חצילים קרמי.

שליטה יפנית

רשימת הפיצריות המלאה, אגב, כללה נציגיויות גבינה ובצק מאינדונזיה ואוסטרליה, הודו וכווית, תאילנד וסינגפור. יפן, מעצמת פיצה מהוללת, כיכבה והשתלטה על לא פחות מ-14 מקומות בדירוג, לרבות המקום הראשון (The Pizza Bar On 38th בטוקיו) והשלישי (Pizzeria Peppe Napoli Sta' Ca", אף היא בבירה).

seperator

לה פיאדרה, דניאל ינובסקי 17 וגרשון אגרון 1, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully