וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפריט מוצ"ש של מסעדת a ויובל בן נריה: "החלטנו להתאים את עצמנו למצב"

עודכן לאחרונה: 29.5.2023 / 7:36

אחת המסעדות היוקרתיות (והיקרות) בארץ מזמינה אתכם להמבורגר וצ'יפס: החדשות הטעימות של ישראל

טאיזו, תפריט אינדונזי לכבוד חגיגות העשור למסעדה/טאיזו

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

הטיפ הכי שערורייתי, ו"שולחן המריבה" גם: טאיזו חוגגת עשור. אלה הסודות שלה

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - אחת המסעדות היוקרתיות (והיקרות) בישראל מזמינה אתכם להמבורגר וצ'יפס. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

"הביטו למעלה". מוצ"ש במסעדת a

שבועות ספורים לאחר שהודיעו על סגירת מוצ"ש של מסעדת a תוך שהם מפצירים בלקוחות לצאת ולהפגין, מנסים מנהלי קבוצת טאיזו לעדכן תבנית הפעלה, "להכיל" את האירוע הדמוקרטי המתמשך, ולהציע משהו מעט שונה - באווירה, בכוונות וגם באוכל.

"הבנו שייקח זמן עד שהמחאה, שאני נמנה בין תומכיה, תפנה את הרחובות", הסביר יובל בן נריה בעמוד האינסטגרם שלו, "ובחרנו להתאים את עצמנו למצב".

בית השגריר

השלט של יובל בן נריה

לכתבה המלאה
מסעדת a. עמית גירון,
נגישות מבורכת. מסעדת a/עמית גירון

מדובר בערבי Come As You Are (עם הומאז' מכוון לנירוונה, מסתבר), שיקבלו את לקוחות המסעדה היוקרתית - ועמוסת רשימות ההמתנה והתורים - לפני או אחרי ההפגנה, *בלי הזמנה*.

התפריט המיוחד, שמוגדר כאן כנגיש (ואכן צריך להיחשב ככזה ביחס למה שהולך פה ביומיום), מציע מנות קטנות ובינוניות שלא חוצות את רף מאה השקלים, ותפריט יין שיישר לא מזמן קו עם "המצב" והנמיך את מחיריו גם כן.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, ראשונות כמו שישיטו מטוגן (38 שקלים), טרטר בקר אמריקנה עם חלמון אורגני, תפוצ'יפס, קימצ'י ורוטב טרטר (66 שקלים), "חסה 'סזר' גוצוגורו" (פרמזן במיסו, שקדים מקורמלים ביוזו, צ'ילי קוריאני, קיופי, מיץ יוזו, 48-64 שקלים), סשימי האמצ'י (78 שקלים), וכן רול פוטומאקי (54 שקלים ל-4 יחידות).

אגף העיקריות יציע, מצדו, המבורגר בלחמניה עם גבינה אמריקאית וצ'יפס (64 שקלים), ראמפ סטייק עם רוטב פלפלת וצ'יפס עבה (98 שקלים), מולים וצ'יפס (88 שקלים) ופילה דג (92 שקלים).

יובל בן נריה, מסעדת a. אסף קרלה,
"רגעים קריטיים במדינה שלנו". בן נריה/אסף קרלה

בן נריה הקפיד בחודשים האחרונים להיות בין אנשי האוכל הראשונים להביע עמדה באשר להפיכה המשפטית ולהשלכותיה על החברה הישראלית, ועשה זאת בצל שתיקה כמעט מוחלטת של קולגות.

"הכותרות אודות חוקים גזעניים והגבלות שהממשלה הנכנסת שואפת לקדם מדאיגות מאוד ומעוררות בי שאט נפש", הצהיר בסוף השנה שעברה, "אנו מכבדים את חירותו של כל אדם לבחור בדרך המתאימה לו לחיות את חייו, ובחברה מתוקנת ומתקדמת אין מקום לתקנות וחוקים מהסוג שאנו שומעים עליהם לצערי".

חודשים ספורים לאחר מכן, כשהתברר שזאת הייתה רק ההתחלה, הוביל את מסעדות הקבוצה (כולל טאיזו) להצטרף לשביתת המחאה הכללית, שהתייתרה בסופו של דבר, עם ביטול פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט. "אלו רגעים קריטיים במדינה שלנו שבהם אי אפשר להמשיך כרגיל", הסביר אז את המהלך, "צו השעה הגיע ואנו גאים לקחת חלק במאבק על ציביונה של מדינת ישראל".

seperator

ארוחת מוצ"ש, a, מגדל עזריאלי שרונה, דרך מנחם בגין 121, תל אביב. 074-7588818

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully