וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תקפיצו את המסיבה עם המתכון המהיר לחמאת וודקה

עודכן לאחרונה: 16.6.2023 / 0:08

שפית ובלוגרית אוכל חשפה כיצד להכין חמאה שלא ממש כדאי להגיש אותה בארוחת בוקר או להכין איצה סנדביץ' לידים, אבל ועוד איך כדאי להגיש אותה במסיבה כמתאבן וחטיף שהולך מצוין עם באגט

ככה מכינים חמאת וודקה/@carolinagelen/video

אוהבים חמאה? אוהבים גם וודקה? אז מה דעתכם על חמאת וודקה? קרולינה גלן, שפית ובלוגרית אוכל, חרכה את האינטרנט עם סרטון ויראלי שבו היא חשפה כיצד היא מכינה חמאת וודקה בכמה דקות והתוצאה, כך נראה, טעימה במיוחד.

"אפשר להכין את זה בתוך פחות מחמש דקות", הבטיחה גלן בסרטון שאורכו 36 שניות בלבד, "לא הייתי מורחת חמאה כזו על טוסט של ארוחת הבוקר, אבל כן מגישה את זה כמתאבן על לחם קריספי עם אנשובי, סרדינים או קוויאר".

ככה היא עושה את זה

רוצים מתכון? ובכן, היא לקחה שתי חבילות חמאה שהתרככה מחוץ למקרר והכניסה אותן למיקסר ביחד עם שני שוטים של וודקה (בערך 85 מ"ל) וערבבה. לאחר מכן היא חתכה באגט לחתיכות קטנות והכניסה אותו לתנור. את העיסה של החמאה עם הוודקה היא מרחה על הבאגטים הפריכים ופיזרה על זה אנשובי, גרידת לימון ופלפל שחור. מה נאמר לכם? לא טעמנו, אבל זה נראה ממש, ממש טעים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
@savourontario

No, we didn't stutter... its vodka butter! ? How to make your weekend better with butter: Simply combine two sticks of softened unsalted Ontario butter with three ounces your favourite vodka in a food processor and spread it on a crostini with your favourite toppings - ours is oysters, chives and lemon zest. You're welcome. (Please eat responsibly)

♬ Until I Found You (Sped Up) - Heaven When I Held You Again How Could We Ever Just Be Friends - Hiko

דגים משומרים הם לא תמיד כוס התה של כולם, אז באתר tasteofhome התנסו עם תוספות מלוחות אחרות וגילו שגם מלפפונים חמוצים פרוסים, צלפים או זיתים עובדים ממש טוב עם חמאת הוודקה. עוד אופציה היא להשתמש בחמאה הזו כבסיס להכנת פסטה ברוטב וודקה, במקום החמאה הרגילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully