וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם הבטיחו כוס שמטיסה לחופשה בקריביים. אחרי זה אני לא זוכר יותר כלום

עודכן לאחרונה: 8.6.2023 / 10:12

קינוח ישראלי מתחסל, רוטב מקצר דרכים ורום הכול כלול: טועמי "חדש על המדף" הצטננו

בווידאו: סיור במפעל מילקי של שטראוס/צילום: שלומי גבאי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - קינוח ישראלי מתחסל, רוטב מקצר דרכים ורום הכול כלול. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידונית דמקה, גלידות שטראוס

גלידונית דמקה, גלידות שטראוס. סטודיו 0304,
גלידונית דמקה של גלידות שטראוס/סטודיו 0304

קינוח הגלידה הכי ישראלי שיש מתחדש עם מהדורה חדשה בדמות "גלידונית דמקה".

מדובר בקופסה אחת המשלבת שני טעמי גלידה בשומן צמחי - שוקולד חלב ושוקולד לבן - בצפוי שמכיל שוקולד חלב.. ההמלצה כאן היא לפתוח, להסתער, לנחש איזה טעם ייצא וכדומה, אולם כולנו יודעים שבסופו של דבר, כשהקופסה הזאת מונחת על השולחן, זה לא זמן למשחקים, אלא לחיסולים.

בשלוש מילים: מט, שח מט.

חדש על המדף

הקרפ הרשמי של ת"א סוף סוף עשה את זה. התוצאה בהתאם

לכתבה המלאה

בייגלה וקרקר Thin, פיטנס

בייגלה וקרקר Thin, פיטנס. סטודיו אסם,
בייגלה וקרקר Thin של פיטנס/סטודיו אסם

המותג הדומיננטי של אסם נסטלה מרחיב מדפים עם מוצר חדש, וטעם חדש.

נתחיל בראשון, שהוא סדרת בייגלה פיטנס המכילה דגנים מלאים וירקות, וכוללת לעת עתה שני טעמים - בטטה וסלק. החטיף פריך כנדרש, עם טעמים מאוזנים של הירקות, צבעים כיפיים וללא מליחות מוגזמת. היא "מתומחרת" בכ-120 קלוריות למנה של 30 גרם, אולם קשה יהיה לעצור מלסיים את שקית ה-150 גרם כולה, אז שימו לב.

במקביל, משיקה סדרת קרקר THIN של פיטנס טעם עדשים ופלפלים, וממשיכה את מה שהפך אותה למוצלחת כל כך - דקות, פריכות וטעם כיפי כמו שהוא, או מתחת למשהו.

בשלוש מילים: סגירת הפינה האידיאלית.

רוטב לקובה ורוטב לקציצות, יכין

סדרת הרטבים של יכין. סטודיו אורית חן,
סדרת הרטבים של יכין/סטודיו אורית חן

מותג המזון הוותיק מרחיב את הסדרה הישראלית שלו, עם רוטב לקובה ורוטב לקציצות.

קיצורי הדרך החדשים, שמצטרפים לקופסאות רטבי השקשוקה, החאריפה, הפסטה והפיצה, מספקים קבלות מצוינות להבטחותיהם. הראשון, על בסיס עגבניות וסלק, השתדך היטב לקובה שהוקפאו אי אז בחורף, ולא דרש כמעט "חיזוק" תיבולי. השני, על בסיס עגבניות, קיבל קציצות בהבנה ובחיבוק, עם מרקם סמיך ומאוזן, וטעם שבסופו של דבר מגיע קרוב מאוד לרוטב ביתי. מחיר: 11.90 שקלים לקופסת 400 גרם.

בשתי מילים: ברוכים הבאים.

צ'וקטה קידס

צ'וקטה קידס. צ'וקטה,
סדרת צ'וקטה קידס/צ'וקטה

מותג המתוקים המוצלח משיק את צ'וקטה קידס, סדרת ילדים שמחה ומגוונת.

הסרדה כוללת, לעת עתה, שבעה מוצרים חדשים - מיני ביצי שוקולד ממולאות בקרם חלב ואגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב ולבן (כיפיות בגודל, ובטעם, 14.90-18.90 שקלים), חטיף שוקולד חלב במילוי קרם חלבי ופתיתי דגנים, ובציפוי שוקולד חלב (מתוק אך לא מוגזם, 14.90-18.90 שקלים), אצבעות שוקולד חלב ממולאות בקרם חלבי (נחטפות, זהירות, 10.90-11.90 לאריזת 16 אצבעות עטופות בנפרד), ביסקוויט מצופה שוקולד חלב וקרם חלבי (פריך וטעים, 8.90- 11.90 שקלים), וכן עוגיות סנדוויץ' במילוי קרם בטעם שוקולד (הפייבוריטיות שלנו, 9.90-11.90 שקלים).

בשלוש מילים: לא רק לילדים.

Moosh, יטבתה

Moosh, יטבתה. סטודיו שטראוס,
סדרת Moosh של יטבתה/סטודיו שטראוס

המחלבה הישראלית הפופולרית מרחיבה מדפים עם Moosh, סדרת פרישייק חדשה.

הסדרה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - מנגו-אננס-בננה, אננס-בננה-קוקוס וכן אפרסק-פסיפלורה-בננה - שמגיעים בפחיות קרטון של 235 מ"ל, מוכנות לשתייה ודורשות רק מקרר מקדים. הן מכילות כ-30% פרי, מספקות טעם כיפי ומרקם שייקי, והגודל עצמו מצוין ובלתי מוגזם.

בשלוש מילים: הקיץ כבר כאן.

רום מאונט גיי, הכרם

רום מאונט גיי. הכרם,
רום מאונט גיי של הכרם/הכרם

ונסיים, כפי שצריך לסיים כל מדור (וכל יום, בעצם), בדרינק. חברת הכרם מנחיתה בישראל את מאונט גיי, מותג הרום הוותיק בעולם, מבית רמי קוואנטרו.

הרום המעוטר, שמיוצר בברבדוס שבקריביים מאז 1703, מאזן היטב בין תיבול וארומות, מספק ניחוח עדין של וניל ובננה, ויוצר פלטפורמת קוקטיילים מושלמת, או פשוט מזיגה ללא תוספות.

שגריריו בארץ הם מאונט גיי אקליפס (134 שקלים) שהתיישן בחביות בורבון ומשלב בין רום שזוקק זיקוק בודד ורום שזוקק בזיקוק כפול, מאונט גיי XO (238 שקלים) המיושן בין 5 ל-17 שנים בחביות אמריקאיות שהכילו ברבן וחביות קוניאק צרפתי כדי לצאת משם כבלנד ייחודי וחזק, וכן מאונט גיי בלאק בארל (176 שקלים) המשלב תזקיקים אינטנסיביים וארומטיים, מתיישן בין 3 ל-7 שנים בחביות שהכילו ברבן, ומסיים את דרכו בחביות ברבן, כל הדרך לארומת עץ ופירות יבשים.

במילה אחת: לחיים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully