וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הסושי הבינלאומי: כל המבצעים, כל השדרוגים, וכל התפריטים שיעזרו לכם לחגוג

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 6:48

כי יש ימים שווים יותר על לוח השנה

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - דילים שוברי שגרה, באחד הימים הכי משמחים על לוח השנה. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

1+1, יאוזה

סושי, יאוזה. יוגב מאיר,
סושי של יאוזה/יוגב מאיר

האסייתית התל-אביבית של יקי כביר חוגגת עם מבצע משתלם.

ההתרחשות תקרה דווקא ביום שני (19 ביוני), ובמסגרתה מי שיזמין רול מהתפריט יקבל רול נוסף לבחירה מתפריט מיוחד, ובו מאקי סלמון ואבוקדו, אינסייד אאוט טונה אדומה ואבוקדו, "סלמון גריל" (סלמון אפוי עם בצל ירוק, אבוקדו ובטטה, טופ של סלמון צרוב, טריאקי, ספייסי מיונז ושקדים) וכן "ווג'י רול" (בטטה, מלפפון, אספרגוס וקנפיו, טופ של אבוקדו, טריאקי ושומשום). תקף לעד שלושה רולים.

פרטים נוספים כאן

בריזה מדויקת

יש בראנץ' חדש בתל אביב. הטוויסט מגיע עוד לפני שהוא מתחיל

לכתבה המלאה

רול חינם, אוקינאווה

אוקינאווה, תל אביב. אמיר מנחם,
מסעדת אוקינאווה/אמיר מנחם

הרשת התל-אביבית חוגגת עם השקת מבצע מצוין ללקוחותיה, בדמות רול חינם בכל הזמנת רול מקטגורית "סושי ספיישל".

המבצע יתקיים בימים ראשון ושני (18 ו-19 ביוני, מ-17:00) ליושבים בשני סניפי הרשת בלבונטין ובנווה צדק, ויכלול רולים אינסיידאאוט כמו "מגורו" (טונה אדומה, אבוקדו ועירית בציפוי שומשום שחור), המאצ'י (ילוטייל, גזר ועירית) וכן "קאני מאקי" (בשר סרטנים, אבוקדו ומלפפון בציפוי שבבי פנקו). ההטבה הינה עבור סועד אחד, ועד רול אחד במתנה.

פרטים נוספים כאן

1+1, אונטופו

מנקי נקו, תל אביב. מנקי נקו,
סושי של מנקי נקו/מנקי נקו

אפליקציית ההזמנות חוגגת במבצע אחד ועוד אחד שמתפרס יפה ברחבי הארץ, עם עשר מסעדות וברים.

המבצע, שיתקיים בימים ראשון ושני (18-19 ביוני), יכלול את יאוזה, סיטארה (1+1 על כל תפריט הסושי, הזול מביניהם), ספורה, אוקינאווה על צמד סניפיה, מנקי נקו, סאן קיס, מיו סושי בר (על כל הסושי הצמחוני) וג'אסייה.

פרטים נוספים כאן

אומקסה, סיטארה

סושי, סיטארה. סיטארה,
סושי של סיטארה/סיטארה

המסעדה הוותיקה והמצוינת מרחיבה את החגיגות לכדי ארבעה ימים של תפריט אומקסה משתלם במיוחד.

הארוחה, שתיערך בימים ראשון-רביעי (18-21 ביוני), תכלול עשר מנות חלוקה של סושי, דגים נאים וסלטים, ובהן סשימי סלט וסלט קיסר יפני, "אינארי ספיישל" (כיסוני טופו במילוי אורז, סלמון, טונה ואבוקדו, רוטב פונזו, איולי כמהין ומיקרו בזיליקום), מטוגנים בטמפורה, פיצה טונה, וגם רול סלמון נענע לימון (ספייסי סלמון, אבוקדו, נענע, מלפפון, מעטפת סלמון, פרוסות לימון ואפונת וואסבי), "הרול הלבן" (אצת סויי פפר, טופו טמפורה, ארוגולה, גזר, נענע, שאלוט קריספי, אבוקדו, מלפפון, אספרגוס, צ'ילי) ורול כבד אווז. מחיר: 289 שקלים לזוג.

פרטים נוספים כאן

מנות חדשות, ריבר

סושי, ריבר. אסף קרלה,
סושי של ריבר/אסף קרלה

הרשת האסיאתית הסימפטית חוגגת עם מנות חדשות של השף והבעלים ירון אלטיט, ועם שמחה מוצדקת באוויר.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, את "השמש העולה" (טונה, דניס ואבוקדו במעטפת אננס ונענע), רייס קייק טונה קצוצה עם בצל ירוק, נענע, צ'ילי חריף בפונזו הדרים על סטיקי רייס צרוב, "טונה בנג בנג" (טונה, אבוקדו, צ'ילי חריף, קריספי שאלוט, קרם בוטנים, שומשום לבן שחור), וגם קומבינציה חדשה בדמות "המנה המפוארת של בודהה".

את כל אלה ישטפו קוקטיילים חדשים כמו "ג'סמין" (קמפרי, בולדוג ג'ין, לימון ופסיפלורה), "קליפסו" (נענע, טקילה 1800 קוקוס, פירות יער, קרם קוקוס, פסיפלורה ואננס), "פלמינגו" (רום לבן, טקילה 1800 קוקוס, אפרול, אננס, לימון וליצ'י) וגם "ריבר G&T" (ג'ין, וורמוט מתוק, יוזו, אלדרפלאוור, טוניק יוזו ולימון).

פרטים נוספים כאן

רולים ליום אחד, מינה טומיי

סושי, מינה טומיי. אסף קרלה,
סושי של מינה טומיי/אסף קרלה

רשת המסעדות האסייתיות חוגגת עם שלושה רולים חדשים של השף טרי פוגואנה, שיוגשו היום (18 ביוני) בלבד.

מדובר ב"סאקורה" (סלמון, אבוקדו וטוביקו, מעוטר בטטאקי טונה אדומה צרובה, ליים, ספייסי מיונז וסלסולי בצל ירוק), "זן" (ספייסי טונה אדומה, אבוקדו וליים, עם מעטפת של טונה אדומה, אבוקדו וצ'יפס ארטישוק) וב"קאמי". (טונה אדומה, אבוקדו, בטטה ועירית, מעוטר בטטאקי סלמון צרוב ושקדים קלויים).

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully