וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש בראנץ' חדש בתל אביב. הטוויסט מגיע עוד לפני שהוא מתחיל

עודכן לאחרונה: 11.6.2023 / 7:52

ביקור מולדת טעים, מזיגות נדיבות והרבה מאוד בריזה מדויקת: החדשות הטעימות של ישראל

לה פיאדרה, ירושלים/לה פיאדרה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - ביקור מולדת טעים, מזיגות נדיבות והרבה מאוד בריזה מדויקת. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

בראנץ', קפה מרטיני

בראנץ', קפה מרטיני, תל אביב. יהונתן בן חיים,
הבראנץ' של קפה מרטיני/יהונתן בן חיים

בר האוכל המצוין שעל רחוב דיזנגוף בתל אביב מרחיב שעות ותפריטים לכדי תפריט בוקר צבעוני וטעים, שלא מצריך הזמנה מראש או תיאומים כבדים.

תוכלו למצוא כאן (ראשון-שישי, 11:00-16:00), בין היתר, "ארוחת בוקר באיטלקית" עם נגיעות מארץ המגף, טוסט אבוקדו עם ביצה עלומה ורוטב עגבניות-חמאה, בוראטה, ברוסקטת ארטישוק ומוזלי עם קרמל מלוח, כמו גם אגף פרנץ' טוסט מרובע ובו "Il Nuba" (נוטלה, בננה וקצפת), "Il Mared" (מייפל, פירות אדומים וקצפת), "Il Pisblu" (פיסטוק, אוכמניות וקצפת) ו-"Il Saca" (קרמל מלוח, פירות הדר וקצפת) וקוקטיילי בוקר מושקעים.

פרטים נוספים כאן

כי עד עכשיו זה לא היה קיץ לוהט באמת

קבלו את האוטו גלידה של איתיאלה היאט

לכתבה המלאה

חודש היין של הוטל מונטיפיורי וקוורטט הרי יהודה

מסעדת המלון הנהדרת של רותי ברודו ו-R2M מציינת את ימי ראשית הקיץ עם חגיגה מקומית במאפייניה ואירופית בסטנדרטיה, שתימשך עד סוף החודש.

תוכלו למצוא כאן מפגשים מרתקים ובקבוקים נפתחים, שיחות וכוסות, שיימזגו כולן לכדי ועידת פסגה בהשתתפות יקבי צרעה, פלם, ספרה וקסטל. תפריט מיוחד של יינות מהבציר החדש יוצע לאורך החודש, והוא יתוגבר בבקבוקים נדירים שחיכו להזדמנות מסוימת מאוד כדי להיפתח ולפזר הנאה.

ערב הפתיחה בהובלת אנשי יקב צרעה נערך בשבוע שעבר, היום (ראשון, 11 ביוני) ייקח את ההובלה יקב פלם בארוחת שולחן ארוך בספריית ההוטל, יקב קסטל יציע ב-18 ביוני Wine Pairing, ויקב ספרה יחתום את הסדרה שבוע לאחר מכן, עם יינן אורח.

פרטים נוספים כאן

פסטיבל White, מרינה הרצליה

פסטיבל White, מרינה הרצליה. ולדיסלב גורניך,
פסטיבל White בהרצליה/ולדיסלב גורניך

חגיגות הקיץ יימזגו גם במרינה ההרצליינית השמחה, עם פסטיבל על טהרת היינות הלבנים.

האירוע, בהפקת "איש הענבים", יתקיים בימים רביעי וחמישי (14-15 ביוני) ויציע בקבוקים מקומיים, יקבים מרחבי העולם וגם בריזה קלילה שיודעת לאן צריך לנשוב. מחיר: 99 שקלים במכירה מוקדמת, 120 שקלים בקופות, כולל טעימה חופשית של כל יינות הפסטיבל, וגביע יין במתנה.

פרטים נוספים כאן

The Terrace, מלון וולדורף אסטוריה

The Terrace, מלון וולדורף אסטוריה, ירושלים. דניאל לילה,
The Terrace במלון וולדורף אסטוריה/דניאל לילה

המלון הירושלמי המצוין חוגג קיץ עם פתיחת הרופטופ בר שלו.

תוכלו למצוא כאן (ימים ראשון-חמישי, 18:30-23:00) תפריט בהובלת השף איציק מזרחי ברק, ערבובי קוקטיילים מוקפדים, אגף סיגרים ונוף ירושלמי מיתולוגי.

יהיו כאן סלט עדשים ירוקות חם ופרחי כרובית בטמפורה, למשל, סביח בפיתה וקובנייה דג ים, פולנטה אפויה עם בשר עגל מפורק וגם מעורב ירושלמי כמובן. לבד מאלה, יחכו גם סטייק אנטריקוט פרוס דק, צלעות בייבי טלה על הגריל ובסבוסה, וכן "ירושלים של זהב" (הוואנה קלאב 7 שנים, סירופ מייפל, אנגוסטורה ביטרס, קינמון מעושן) ו"ג'ינג'ר פיבר" (וודקה טינקרס, סיידר תפוחים, סירופ אגוזי לוז, סירופ אפרסקים, מיץ לימון, ג'ינג'ר טרי) להוריד את כל זה בנעימים.

פרטים נוספים כאן

מייקל סולומונוב באסיף

מייקל סולומונוב. Steve Legato,
מייקל סולומונוב/Steve Legato

השף האמריקני המפורסם מגיע לביקור ישראלי קצר ויתארח ב"סיר של בית", פרויקט ארוחות הצהריים הטעים של המרכז לתרבות האוכל בתל אביב.

הארוחה תתקיים ביום שני (12 ביוני, 12:00) ובמסגרתה יציע סולומונוב מנת בריסקט בקפה שחור.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully