וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סושי, לאפות, בנדיקט וגם מנאל ונונו כמובן: המדריך המלא לפסטיבל ויגן פסט 2023

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 6:45

כל מה שטעים ושווה ביומיים שהם הרבה יותר מאוכל טבעוני

פסטיבל ויגן פסט/ויגן פרנדלי

ימים ארוכים (שלושה-ארבע, אם להיות כנים ואמינים) עברו עלינו בלי איזה אירוע אוכל גדול, והגיע הזמן ליישר את המהמורה הבלתי הגיונית הזאת, לאפס את מד הרעב שעל לוח השנה, ובעיקר לצאת ולחגוג את הקלוריות. מה עוד אפשר לעשות בחוץ הרי?

והפעם, קאמבק משמח בדמות "ויגן פסט", הפסטיבל הטבעוני הגדול של עמותת "ויגן פרנדלי", שכובש היום ומחר (רביעי-חמישי, 21-22 ביוני, 17:00-23:00) את גני יהושע בפארק הירקון.

אנסטסיה, פסטיבל ויגן פסט. אור קפלן,
לאפות להמונים. אנסטסיה/אור קפלן

הפסטיבל, שידע לחבק אשתקד יותר מ-80 אלף מבקרים (וחושב שהמספר הזה יהיה רק הבסיס למה שהולך לקרות השנה, כחלק מהקבלות שהוא מנפק למיתוגו כאירוע הטבעוני הגדול בעולם), כולל מספר תלת-ספרתי של דוכני מזון (30-45 שקלים למנה, והטבת 10 שקלים למחזיקי הכרטיס העירוני דיגיתל), מתחמים ייעודיים להרצאות, פעילויות ומופעים מיוחדים לילדים, סדנאות בישול, אזור ספיד-דייטינג, אופציות שופינג מסקרנות וגם במת הופעות שתפגיז בשיאה עם נונו.

בעולמות "הליד-האוכל" הללו תוכלו למצוא, בין היתר, את ד"ר שירי רז שתדבר על טבעונות, זוגיות והורות, פאנל פוד-טק על עתיד האוכל המקומי והגלובלי, מפגש משפיענים, סדנה איטלקית עם נדיה אליס, בראנץ' אמריקאי עם יגאל גיאת ויו אג, שיעור יוגה עם דניאל יפרח, אימון נינג'ה עם אדם ברוטמן, וכן תחרות עוגות גבינה ואפיית קרואסונים מושחתים עם וגנטינו וליאור בן משה.

הלם, לכאורה

המרכיבים הלא בריאים שלא ידעתם שיש במסטיקים

לכתבה המלאה
מיס וי, פסטיבל ויגן פסט. Miss V,
חוזרת לככב. מיס V/Miss V

ובהינתן שבאנו לדבר על אוכל, נספר שיככבו כאן Miss V של לירון ברנר עם באן (יא) מי (בגט קריספי, פטה פטריות ואגוזים, טופו מעושן, כבושים ויאטנמיים, כוסברה וסרירצ'ה מיונז), "סלט מסיאול" (אטריות זכוכית, טופו, גזר, נבטים, צ'ילי ירוקים טריים ואגסים כבושים עם רוטב תפוחים מותססים ושאלוט מטוגן) ודים סאם ממולא ג'ק פרוט, ומסעדת 416 עם קלמארי טבעוני, סיגרים ממולאים בתחליף בשר טחון ופיקנטי, פיתות עם שווארמה, קבב או סטייק וצ'יפס קרוע, לימונדה ורודה ועוגת הגבינה המפורסמת שלה.

לבד מאלה, תקים ויולייף דוכן עם מק & צ'יז טבעוני בצבעי הגאווה, ומקסיקנה תמכור נאצ'וס עם סלסה עגבניות, טאקוס מקמח תירס במילוי ארטישוק או אסאדו, קערת אורז מקסיקני עם אותם מילויים מפתים, וגם מרגריטה קלאסית בטעמי ליים או מנגו, וצ'ורוס עם ריבת חלב טבעונית לקינוח.

פסטיבל ויגן פסט. ויגן פרנדלי,
משהו לכל אחד. פסטיבל ויגן פסט, אשתקד/ויגן פרנדלי

מה עוד? גרין רול יציעו סושי טבעוני בדמות "גרין רול ספיישל" (בטטה, טופו, קנפיו ומלפפון בציפוי אבוקדו, שבבי טמפורה וקריספי בטטה ומעל ספייסי מיונז וטריאקי), "קאנטנה" (שבבי טמפורה, חמאת בוטנים וקרם קוקוס, בטטה, טופו, בצל ירוק, בציפוי אבוקדו ומלמעלה ויניגרט כוסברה ואגוזי מלך קלויים), אגרול אבוקדו ודים סאם בעבודת יד, יו אג ימכרו אגז בנדיקט עם חלה טריה ורוטב הולנדייז, ואילו קריאייטיב Pea תכין במקום חצ'פורי על בסיס חלבון אפונה וביצה טבעונית.

בית הקפה הוותיק אנסטסיה יגיש שתי מנות לאפה - במילוי ארטישוק ובצל צלוי, טחינה ירוקה, סלסה אדומה, כרוב כבוש, ארוגולה וצ'אטני כוסברה, ובמילוי פטריות ירדן ופורטובלו, בצל צלוי, לאבנה, סלסה ירוקה, שומר מוחמץ, ארוגולה ועמבה - וגם לימונדה סגולה וקינוח גבינה פירורים, מנאל אסמעיל תרים דוכן אוכל ערבי-טבעוני, ובו שישברק במילוי תפוחי אדמה וזעתר ירוק עם רוטב טחינה לימונית, קובנייה עם ממרח פלפלים ואגוזים, פטאייר במילוי תרד, בצל ירוק וזעתר ליקוטים וכן ממולאים טבעוניים וצבעוניים, ומותג השוקולד המצוין פנדה ימכור במחירים מונחי פסטיבל טבלאות במילוי קרם חלבה, קרמלח, קרם בוטנים וכן חטיפי קרם פיסטוק.

seperator

פסטיבל ויגן פסט, רביעי-חמישי, 21-22.06, 17:00-23:00, גני יהושע, פארק הירקון, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully