וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכון לעצלנים: כך תכינו עוגת לוטוס בספל בפחות מ-5 דקות

28.7.2023 / 0:02

שפית ביתית חשפה מתכון מהיר להכנת עוגת לוטוס קטנה בספל, כפינוק אולטימטיבי לכל מי שמתעצל להכין לעצמו קינוח. זה יקח לכם פחות מ-5 דקות הכנה וכל מה שאתם צריכים זה ארבעה מרכיבים פשוטים

עוגת ביסקוויט לוטוסו בספל/tiktok/@madsie.s

גם לכם לפעמים מתחשק לסיים את היום עם פינוק מתוק אבל אין כלום מוכן בבית ולא בא לכם לטרוח בשביל זה? שפית ביתית חושפת מתכון לעצלנים - עוגת ביסקוויט לוטוס בספל רק מ-4 מרכיבים ועם פחות מ-5 דקות הכנה. בלי להתאמץ, רק לערבב ולשים במקירוגל.

לדברי השפית שלנו, משתמשת הטיקטוק מאדי, תזדקקו למעט מאוד דברים כדי לגרום לקינוח הזה לעבוד. ''עד כמה שאני אוהבת להכין קינוחים, לפעמים אין לי זמן לזה, אז בואו נכין עוגת לוטוס בספל'', אמרה חובבת הבישול האוסטרלית.

בהדגמת שלבי ההכנה בטיקטוק, מאדי שיתפה את רשימת המרכיבים הנדרשים -
- ארבע כפות ממרח לוטוס
- ארבע כפות חלב
- ארבע כפות קמח רגיל
- כפית וחצי אבקת אפייה

השאר פשוט: ערבבו את הכל בכלי שמתאים למיקרוגל והכניסו פנימה לחימום למשך דקה וחצי. בסיום הוציאו את הספל מהמיקרוגל ותנו למנה להתקרר שתי דקות. היא אמרה: ''הוסיפו מעל עוד טיפה ממרח לוטוס וביסקוויט לוטוס ואתם הולכים ליהנות מזה. זו עוגת הספל הטובה ביותר שנעשתה".

תראו כמה זה קל:

מיותר לציין שהמתכון זכה לאהדה בפלטפורמה, עם יותר מ-511 אלף צפיות, כשאלפים תייגו את חבריהם ובני משפחתם. מאות נהרו לתגובות כדי להביע את הערכתם: "אני צריך את זה בחיים שלי", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני לגמרי הולכת לנסות את זה. זה יהיה הקינוח החדש שלי".

עוד עוגות בספל
כן, בשני מרכיבים. כן, בספל. כן, במיקרו: הסינמון רול המושלם ששבר את הרשת

עוגה בספל: עוגת שוקולד חמה שמכינים בין רגע במיקרוגל

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

היא הכינה גם עוגת אוריאו בכוס:

@madsie.s 2 ingredient Oreo Mug Cake ?? who doesn't love a soft and delicious cake ? #food #foodie #cake #mugcake #recipe #tiktokfood #foodtiktok #easyrecipe #oreo ♬ Aesthetic - Tollan Kim

עוגת נוטלה:

ועוגת חמאת בוטנים

חובבת האפייה מסידני, אוסטרליה, חולקת בקביעות מתכונים מעוררי תיאבון וביקורות על מסעדות בעמוד הטיקטוק שלה. הפרופיל שלה מתהדר ביותר מ-260 אלף עוקבים וקרוב ל-10 מיליון לייקים בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully