וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בפנים, מי הודח וכמה אמרתם שהיא עולה? הסיפור המתוק-מוזר על "עוגת טום קרוז"

13.7.2023 / 6:00

כי בסוף כל ג'סטה חמודה של כוכב הקולנוע הגדול בעולם מחכה זווית קצת קרינג'ית

טריילר הסרט "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות- חלק ראשון"/פורום פילם

163 דקות של "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות, חלק 1" מחזירים את טום קרוז לחיינו כשהוא בשיאו. רץ כמובן, שהרי אין סרט קרוז בלי ריצת קרוז, אבל גם דוהר על אופנוע, מסתער על גבי סוס, צונח לתוך רכבת דוהרת (לכאורה ספוילר קטנטן, אבל לאן באמץ חשבתם שהוא יצנח?) ואפילו, בערך, ליד, כמעט, מתחבק עם אהובתו. יותר כמו ראש על הכתף, אבל זה גם משהו.

163 דקות, ערים אקזוטיות לרוב ומספר דומה של מטוסים וכלי תחבורה, אבל בלי אוכל בכלל. כלום. חברי הצוות המובחר של אית'ן האנט שורדים על שאריות מוסר, כנראה.

אולי זה קשור לאחת המוזריות שלו, ואולי זה בגלל הצילומים ההם שהותירו אותו מקיא עוגת שוקולד.

"חלק מהדמות". קרוז ועוגת השוקולד ב"נערי הכרך"

קרוז מטפח במשך שנים תדמית של שחקן המבצע את הפעלולים שלו בעצמו. זה היה ככה מההתחלה. בערך.

ב-1983, במהלך צילומי "נערי הכרך" של פרנסיס פורד קופולה, הוא אכל עוגת שוקולד במשך שלושה ימים רצופים. "הייתי חייב לעשות את זה בסצינה. זה חלק מהדמות", סיפר, "יצא שצילמנו יותר מ-100 טייקים שלי אוכל, והייתי חייב להמשיך".

בתחילה, תיאר, "חשבתי שהעוגה מדהימה. היא הייתה לחה ועסיסית. אבל אז זה הפך ל'אלוהים, יש לנו את זה?', ולשלושה ימים של פרנסיס אומר 'בואו נעשה את זה שוב'. נכנסתי להלם סוכר, הקאתי".

כעת, 40 שנים אחרי (כן, 40, אלוהים כמה שרק אנחנו הזדקנו והוא לא), הוא הצליח לשנות לגמרי את הנראטיב של הסיפור, ולהפוך עוגה אחת מאוד ספציפית לחותמת הכניסה למועדון המובחרים האמיתי של הוליווד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"חייבים להיות חובבי קוקוס". כך נראית "עוגת טום קרוז"

מדובר בעוגת קוקוס ושוקולד לבן (למעשה באנדט, עוגה שנאפית בתבנית קוגלהוף) שקרוז מחלק לחבריו מדי שנה, באזור חג המולד.

העוגה, ממאפיית Doan's בוודנלנד הילס שבלוס אנג'לס, משלבת קמח לבן וסוכר קונבנציונליים כמובן, וכמות נדיבה של שוקולד צ'יפס לבן וקוקוס גרוס, ומסיימת בפרוסטינג חמאתי-גבינתי-שמנתי על בסיס עוד שוקולד ועוד קוקוס קלוי. כי למה לא, בעצם?

המסורת החברית הזאת נמשכת כבר שנים ארוכות, ועולה לו הון קטן, בהינתן שמחיר יחידה אחת (כמובן, ללקוחות רגילים ולא לכוכב הקולנוע הגדול בעולם שהוא גם רוכש סיטונאי) הוא לא פחות מ-125.95 דולר. היא גם יצרה מעמד חדש בתעשייה שמתבססת מלכתחילה על מעמדות, והוא "הרשימה של טום". הנה כמה מחבריה הגאים:

טום הנקס

טום הנקס. Giphy
הוכחה מתמטית. הנקס/Giphy

אחד השחקנים הבודדים בהוליווד שיכול להביט לקרוז בלבן של רמת הכוכבות תיאר את העוגה כ"כל כך מעולה, עד שאתה באמת יכול לאכול ממנה רק פעם בשנה".

לדבריו, היא הפכה ללהיט מבוקש במשרדי Playtone, חברת ההפקה שלו, וגרמה לעובדיה לחכות מדי שנה למשלוח בנשימה עצורה. "הם מתחילים לרחרח. 'איזה מייל נשלח עכשיו?', 'הקופסה הגדולה אמורה להגיע?', 'מתי אנחנו מקבלים את 'עוגת טום קרוז'?'", סיפר.

ומשום שהיא כל כך טעימה, הוסיף, כולם שומרים עליה שלא תיגמר. "פתאום הסלייסים הופכים להיות יותר ויותר דקים. זאת ממש הוכחה מתמטית שאם תמשיך לחצות כל דבר לשניים, הוא לעולם לא ייגמר".

אל ודקוטה פנינג

דקוטה פנינג עם טום קרוז, מלחמת העולמות. Giphy
שני עשורים של מתנות. פנינג וקרוז ב"מלחמת העולמות"/Giphy

קרוז שיחק עם אל, האחות הצעירה לבית פנינג, ב"מלחמת העולמות", ומאז הצילומים, שנערכו לפני יותר מ-18 שנים, הוא שם לעצמו מטרה להיות חלק מחייה.

"זה די מתוק כשחושבים על זה", הודתה דקוטה, "הוא שולח לה מתנת יום הולדת מדי שנה, ואנחנו מקבלות גם את העוגה".

קירסטן דנסט

יותר מעשור קודם לכן, ובמה שמלמד על הקריירה הבלתי נתפסת ביציבותה שלו, כיכב קרוז ב"ריאיון עם ערפד" יחד עם קירסן דנסט בת ה-12. מאז, כמובן, הם שומרים על קשר שרק חלקו קינוחי.

"הוא שולח לי עוגה כל חג מולד", סיפרה, "אנחנו קוראים לה 'The Cruise Cake'. זאת עוגת הקוקוס הכי טובה שאכלתי בחיים".

צוות "אהבה בשחקים"

אהבה בשחקים: מאווריק. Giphy
"העיקר שהיא תגיע". אהבה בשחקים: מאווריק/Giphy

על אף הסברה הרווחת שמדובר בג'סטה שמתבססת על עבודתם המשותפת ב"טופ גאן מאבריק", ג'ון האם סיפר שהוא נכנס לרשימה עוד לפני הלהיט. "אני בפנים, ואני מאוד גאה", שיתף, "הייתי ברשימה הזאת עוד לפני הסרט אז ברור שאני שמח מאוד, אם כי לא ברור לי איך ולמה".

מיילס טלר, שאף הוא כיכב בסרט, הסכים עם תכנית העבודה של הנקס וצוותו. "העוגה מאוד טובה", סיפר בעבר, "יש לי אחת במקרר שהוא שלח לי ליום ההולדת. עברו מאז שלושה חודשים. אז זה רק מסביר עד כמה היא טובה ועד כמה אני שומר עליה שלא תיגמר".

"טייס" נוסף מההפקה הוא ג'יי אליס, שהגדיל לעשות והצליח להטיס את העוגה מביתו למקסיקו, שם צילם סרט אחר. "ביקשתי מאמא שלי להקפיא אותה ולהביא אותה איתה, מה שלא יקרה. קרח רגיל, קרח יבש, העיקר שהיא תגיע. וזה עבד".

ברוק שילדס. Giphy
חייבת לחזור לרשימה. שילדס/Giphy

כוכבים נוספים שנהנים מהעוגה הם קרי אלווס ("הנסיכה הקסומה", וגם "משימה בלתי אפשרית") שהסביר כי הוא "לא אוכל עוגות בדרך כלל, אבל כשזה מגיע מטום, זאת משימה בלתי אפשרית לסרב", רוזי אודונל, ג'ימי פאלון, רנה זלווגר, ג'יימס קורדן וגם קובי סמולדרס ("היא כל כך טובה, אני מקפיאה אותה והיא שורדת חודשים, ואני אפילו לא אישה של מתוקים").

ברוק שילדס, לעומתם, נהנתה ממנעמי הרשימה, והייתה מאוד-מאוד רוצה לחזור לכך. "הייתה לי ריצה טובה של עשר שנים", הודתה, "ומאוד שמחתי לקבל את העוגה. היא הכי טובה שיש. טום, אני חייבת לחזור לרשימת העוגות שלך!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully