וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, יש מקומות בישראל עם נוף בדיוק כזה (וגם האוכל מעולה)

16.7.2023 / 6:00

תפריט דגים שמסתכל ביומן, מחווה מעניינת לגל גדות וגם נחיתה רכה באילת: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - תפריט דגים שמסתכל ביומן, מחווה מעניינת לגל גדות וגם נחיתה רכה באילת. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

טאטי, אילת

טאטי, אילת. דניאל לילה,
טאטי באילת/דניאל לילה

רשת האוכל והאפייה המצוינת מטילה עוגן נוסף, דרומי ורחוק, ופותחת את טאטי אילת.

הסניף החדש, ברחוב הפלמ"ח בעיר ובלוקיישן אטרקטיבי צופה ים, יציע מטבח איטלקי-ישראלי, קפה מבית "אילנס" ומאפים טריים. תוכלו למצוא פה, בין היתר, קרואסון טוסט עם פסטה מוקרמת בתנור, קובנה זוגית עם סחוג ועגבניות קצוצות, פילה סלמון בגריל, וגם פיצת שוקולד עם הרבה מרשמלו ומקופלת.

פרטים נוספים כאן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ימים של דגים, 02

תפריט דגים, בין המצרים, 02, ירושלים. איתמר גינזבורג,
תפריט הדגים של 02/איתמר גינזבורג

מסעדת העוגן הירושלמית במלון ענבל נערכת לימי בין המצרים עם תפריט דגים מיוחד - לנמנעים, אבל ממש לא רק להם - שיוגש עד 25 ביולי (18:00-22:30).

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טרטר דג ים עם אננס, ג'ינג'ר, שמן צ'ילי ואבוקדו, דגים קטנים מטוגנים עם צ'יפס ורמולד, שיפוד טונה עם אבוקדו צלוי ופונזו, דג שלם צלוי וגם פילה דג בפחם עם עגבניות שרופות, עמבה וכרישות צעירות.

פרטים נוספים כאן

תפריט חדש, בורגר לג'נדס

המבורגר, בורגר לג'נדס. גיל אבירם,
המבורגר של בורגר לג'נדס/גיל אבירם

המזללה החדרתית המושחתת מרעננת את רשימת האגדות שלה ומשיקה תפריט חדש.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את "קינג ג'יימס" (עם איולי שום, חסה קצוצה, פטריית פורטובלו צלויה, בצל מקורמל, שום קונפי ורוטב בורבון ויסקי) על שם לברון ג'יימס, את "וונדר" (עם איולי שום, חסה קצוצה, מלפפון חמוץ, ריבת בצל, ריבת עגבניות שרי, שברי אגוזי לוז קלויים, רוטב קרם בלסמי וחרדל דיז'ון) על שם גל גדות, את "ג'קסון" (עם איולי צ'יפוטלה, חסה קצוצה, גבינת צ'דר טבעונית, אננס צלוי, פלפל חלפיניו ורוטב טריאקי אננס) על שם מייקל ג'קסון, וגם מחווה מרגשת בדמות "אביר 21" - המבורגר עם רוטב ברביקיו חמאת בוטנים, חסה קצוצה, גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטריקוט צרובים, ריבת בצל ורוטב בורבון ויסקי - על שם אלי אברם, מפקד יחידת המסתערבים של מג"ב שנהרג במהלך היתקלות עם מחבלים, יחידה שבה שירת ארתור איפרימוב, בעלי המקום.

פרטים נוספים כאן

תפריט קיץ, מרגו

מרגו, ירושלים. איתמר גינזבורג,
תפריט הקיץ של מרגו/איתמר גינזבורג
מרגו, ירושלים. איתמר גינזבורג,
תפריט הקיץ של מרגו/איתמר גינזבורג

המסעדה הירושלמית החמודה נכנסת לקיץ הראשון שלה עם תפריט חדש שיודע להתכתב עם העונה החמה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קובנה הום-מייד, פלפלי פדרון מטוגנים עם "שלג" של גבינה בלקנית, ניוקי זעתר ברוטב בר בלאן, כיסוני דג בציר לוקוס, וגם ג'מבו מז'וזין פיש אנד צ'יפס בטטה. ליד כל הטוב הזה מחכה תפריט קוקטיילים מושקע, כולל עירבובי קוקוס אננס ואספרסו וניל, וכן "בזיל סמאש" על בסיס ג'ין.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully