וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיענית רשת מסבירה מדוע אכלה חלק מהברך שלה בתוך ספגטי בולונז

31.7.2023 / 0:05

ההשראה מג'פרי דאהמר? פאולה גונו עברה ניתוח בברך ושמרה חלק מהסחוס שלה בתוך צנצנת. כעבור שבוע היא החליטה להכניס אותו לתוך הפסטה בולונז שהיא הכינה לה ולחבר שלה: "הוא היה חלק ממני ורציתי להחזיר אותו לגוף שלי"

טריק בשר טחון/Facebook

שמענו כבר על הרבה דברים מוזרים פה במדור, אבל זה באמת חריג במיוחד: משפיענית רשת ספרדיה שעברה ניתוח בברך, טוענת שהיא והחבר שלה אכלו פסטה בולונז שהבשר בה הכיל חלק מהסחוס שהוציאו לה מהברך. כן, מה שקראתם. נחכה שתקיאו ותחזרו לקרוא.

חזרתם? יופי. אז הכירו את פאולה גונו בת ה-30 - משפיענית רשת ספרדיה עם כ-2 מיליון עוקבים באינטסגרם ועוד 1.5 מיליון ביוטיוב. היא משתפת אותם בסרטונים ותמונות מחייה שכוללים טיפים לחיים, מתכונים, תמונות בהלבשה תחתונה ועוד.

אז מה קרה עכשיו? למה היא הפכה פתאום לקניבלית עצמונית? היא הסבירה בפודקאסט שבו השתתפה שהיא נאלצה לעבור ניתוח בברך בגלל פציעה והמנתח שלה שאל אותה אם היא רוצה לשמור חלק מהסחוס שהוציאו לה מהברך. היא ענתה בחיוב והסחוס הזה (שידוע יותר בשם מניסקוס), נשמר עבורה בתוך מיכל אטום עם אלכוהול.

היא מפרסמת תמונות בביקיני

משתפת במה שקורה בחייה

ואוכלת חלקים מהברך שלה

"שבוע לאחר מכן, הייתי עם בן זוגי באותו זמן, ניהלנו שיחה בצחוק", סיפרה גונו, "אמרתי לו שאני רוצה לאכול את זה כי זה היה חלק ממני והייתי חייבת להחזיר אותו לגוף שלי."

"אז הכנתי בולונז ושמתי אותו בתערובת ואכלנו אותו", היא סיפרה "רציתי להיות מסוגלת להגיד לעצמי שאכלתי חתיכה מהמיניסקוס שלי". במידה ותיהתם - היא לא סיפקה הערות או ביקורת לגבי האופן שבו התוספת הלא שגרתית הזו השפיעה על הטעם של הבולונז.

למקרה שבא לכם גם ואתם חוששים להתסתבך עם החוק

למרות שלא בדיוק מעודדים אותם, אין חוקים ספציפיים נגד קניבליזם במדינות כולל ארה"ב, בריטניה וגרמניה. במקום בו התרחש קניבליזם, נניח לאחר רצח, האדם מואשם בדרך כלל בעבירות משניות אחרות, כמו רצח. או, כפי שהיה במקרה כשאדם אחד אכל קורבן "מרצון", "רצח והפר את שלוות המתים".

גם בישראל אין חוק האוסר על אכילת בשר אדם, אבל היא אסורה מן התורה. לפי הרמב"ם בהלכות מאכלות אסורות, פרק ב הלכה ג, חל עליה איסור איסור עשה (הנובע מהפסוק "זאת החיה אשר תאכלו"), אך לא איסור לא תעשה, ולכן אין עליה עונש מלקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully