וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא סתם עסקית קיץ משתלמת. זאת עסקית *ערב* של *פתיחת שולחן* ב*אידי*

30.7.2023 / 6:00

פסטיבל מזרחי, פסטיבל דרומי, דיל כלל-ארצי וארוחה שצריכה להטיס אתכם לאשדוד: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - פסטיבל מזרחי, פסטיבל דרומי, דיל כלל-ארצי וארוחה שצריכה להטיס אתכם לאשדוד. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

עסקיות ערב, אידי דגים

אידי ישראלוביץ', אידי דגים, אשדוד. אידי דגים,
אידי ישראלוביץ'/אידי דגים

העוגן הקולינרי של אשדוד משיק עסקיות ערב חדשות במוצאי שבת ובראשון, בנוסף לדיל הצהריים המשתלם שלו.

הארוחה, שתוגש מהשעה 18:00, תכלול פתיחת שולחן ללא תחתית, מנה עיקרית, שתייה (כולל יין הבית או שליש בירה מהחבית) וקינוח ב-155 שקלים. תמצאו פה, בין היתר, לחם ושום אפוי, סלט חצילים, חומוס ואיקרה, ועיקריות כמו פילה דניס ברוטב פלפלים ועגבניות, קלמרי ממולא, פאייה זוגית או שרימפס בחמאה ושום.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

שיפודים, גירוס, שמש ואלכוהול ב-10 שקלים: מצאנו את הפופ-אפ המושלם

לכתבה המלאה

פסטיבל לילות במדבר

מאות פעילויות, טיולים, סדנאות ואטרקציות (מסובסדות) מחכות לכם לכל אורך אוגוסט בנגב, אבל האירוע המצוין הזה הוא כמובן גם הזדמנות לאכול, והרבה.

הפסטיבל, בהובלת מחלקת התיירות ברשות לפיתוח הנגב ומשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יציע, בין היתר, סדנת בישול עזתי בבאר שבע, קטיף תפוחים וענבים במצפה רמון, מפגש טעימת יין מודרכת, סיור גבינות בחוות נאות, סדנאות יין, בירה ואפיית לחם, סיור אוכל כשר בערד, סיור בשוק העירוני ברהט, וגם "פנקס טעימות" בשדרות.

פרטים נוספים כאן

מבצעי קיץ, תן ביס

תן ביס. אורי מגנוס,
שליחי תן ביס/אורי מגנוס

ענקית המשלוחים מתמודדת עם העונה החמה בדרך המוצדקת ביותר שיש, לדעתנו - דיל אוכל משתלם.

מדובר במבצע "מנה במתנה", שישנע עד לביתכם, ובכן, מנה במתנה ממעסדות ורשתות ברחבי הארץ. הטותיות הקטנות: ימים ראשון-חמישי מ-12:00, שישי-שבת בכל שעה, ועד סוף החופש הגדול.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, את בורגראנץ' (קונים קומבינה משפחתית ומקבלים 4 שוקופאי, למשל), את פיצה האט (סלט או אצבעות שוקולד במתנה בכל קניית צמד פיצות משפחתיות), את דומינו'ס (קונים שתי פיצות משפחתיות ומקבלים שש תוספות במתנה) ואת פסטה בסטה (מנה ראשונה על כל קניית זוג פסטות).

עוד בדילים: פוד טרמינל, זה סושי, פורט 19, פיצה פוזה, אלכוהול 123 בתל אביב, ממפיס, גומבה וספגטים בפתח תקווה, פורט 19 בראשון לציון, קוקי קרים, טייק אה ווק וסושי יויו בירושלים, וכן פרנג'ליקו וההמבורגר של הדיקטטור בחיפה.

פרטים נוספים כאן

פסטיבל היין, ירושלים

פסטיבל היין, ירושלים. ספארקס דיגיטל,
פסטיבל היין בירושלים/ספארקס דיגיטל

אירוע היין הגדול של הבירה חוגג 21 שנים בארבעה ימים של מוזיקה חיה, אוויר הרים, והרבה מאוד אוכל ויין כמובן.

הפסטיבל, שיתקיים במוזיאון ישראל בימים שני-חמישי (31 ביולי עד 3 באוגוסט), יציע עשרות יקבים מקומיים וגלובליים, טעימות וסדנאות, דוכני גבינות וגלידות, שוקולד בעבודת יד ופיצות לוהטות, תפוחי
אדמה וגם סושי. מחיר: 120 שקלים, כולל כוס יין אישית בכניסה, שתהיה עסוקה ככל שתרצו.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully