וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפודים, גירוס, שמש ואלכוהול ב-10 שקלים: מצאנו את הפופ-אפ המושלם

23.7.2023 / 6:00

תגובת-נגד יעילה לנסיקת הטמפרטורות ומענה יעיל לשעות הכי שמחות של היום: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - תגובת-נגד יעילה לנסיקת הטמפרטורות ומענה יעיל לשעות הכי שמחות של היום. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

The X By Crispy

רשת The X By Crispy. גיל אבירם,
המבורגרים של The X By Crispy/גיל אבירם

הדיינר האמריקאי הצפוני של בכר כבהאא מתרחב ומתרשת עם רשת המבורגרים חדשה, שנותנת מענה לקרייב הבשרי למנת הדגל במקום.

הסניפים החדשים - בדליית אל כרמל ובבקה אל גרבייה - יצטרפו לעוגן בכפר קרע, ויציעו קולקציית המבורגרים רחבה, שילובים ייחודיים מפתים ולא מעט הפתעות.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, כנאפה בורגר (המבורגר עם כאנפה מוצרלה, ריבת שרי ואיולי חרדל), "טוקיו בורגר" (עם גאודה, פטריות ובצל מטוגן, נבטים, צ'ילי טריאקי ואיולי שומשום), צ'יפס אסדו, "קריספי מקלות" על בסיס פילה חזה עוף, "סלט זהרתנה" (פרחי כרובית מטוגנת, רוטב לאבנה-טחינה, עגבניה, זיתי קלמטה, רוקט, בצל סגול, חמוציות, שקדים, פרמזן ו-ויניגרט רימונים) וגם פנצ'טה בורגר עם רצועות טלה מעושן.

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

כן, יש מקומות בישראל עם נוף בדיוק כזה (וגם האוכל מעולה)

לכתבה המלאה

פופ-אפ חוף יווני, גרקו

צביקי עשת רצה עוד קצת קיץ בסניף המוצלח של מסעדת האיים בהוד השרון, הוסיף חול ים אמיתי ומיטות שיזוף, לא שכח שמשיות וכדורי ים, הגדיל לעשות עם מגרש כדורעף ועגלות גלידה וחנך את מה שהוא כנראה המיזם הלוהט והנחוץ ביותר כרגע בסביבה.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, לחם הרים יווני על הגריל במילוי גבינת קפלוטרי, פטה ודבש, סלט חוריאטיקי, דולמדס ממולאים באורז, סובלקי פרגית, גירוס עגל וכבש מגולגל בפיתה יוונית וגם אלכוהול במחירים בלתי נפוצים, דוגמת בירה מיטוס, כוס יין לבן או אדום בעשרה שקלים, אוזו יווני ב-18, וקוקטייל ב-34.

פרטים נוספים כאן

יום הולדת שנתיים, הגפן

הגפן, חצר יין, יפו. הגפן,
הגפן/הגפן
הגפן, חצר יין, יפו. הגפן,
הגפן/הגפן

חצר היין היפואית חוגגת שנתיים של פעילות במסיבת שישי צהריים (28 ביולי, מ-12:00) של מבעבעים ונקניקיות.

ההבטחות מלמדות על הרבה מאוד מזיגות במחירים מיוחדים (כולל פט נט של רקנאטי וננה, "שמפניה" של רזיאל, ובירה למי שמתעקש), לצד יריד נקניקיות של ערן ביק, גבינות מקומיות, שמני זית וגם ניגונים של דידי.

מעט קודם לכן, ביום שלישי (25 ביולי) תתקיים בחצר ארוחה טבעונית מיוחדת, בשיתוף עומר טל, אביטל סבג ויקב טוליפ. תפריט הטעימות (220 שקלים לסועד) יכלול, בין היתר, חמישה טאפאסים, כיסון טופו בציר מיסו ושיטאקי, ניגירי רעמת האריה במרינדה 24 שעות, טארטלט ליים ומרנג וגם קוקטיילים (בתשלום נפרד) כמובן.

פרטים נוספים כאן

פופ-אפ אפריטיבו, דאבל סטנדרט

פופ-אפ אפריטיבו, דאבל סטנדרט. ליאל סנד,
פופ-אפ אפריטיבו בדאבל סטנדרט/ליאל סנד

שיתוף פעולה מרשים ומבטיח בין בר הקוקטיילים התל-אביבי, בלוגרית האוכל נטע סלונים (TheFoodNett) ומותג האלכוהול סלקט הוליד דיל אפריטיבו איטלקי-ישראלי.

הארוחות יתקיימו במשך שלושה ימים בלבד (ראשון-שלישי, 19:00-23:00) בדאבל סטנדרט, ויציעו תפריט זוגי סגור (119 שקלים לסועד) ובו צ'יקטי מלוחים ומתוקים, וכוס סלקט שפריץ שגם תלך איתכם הביתה בסוף. קוקטיילים נוספים על בסיס האפריטיף הוונציאני יוצעו ב-30-35 שקלים.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, קרפצ'יו פילה בקר מגולגל עם ארוגולה ופרמזן, טורטליני כמהין וריקוטה, סשימי מוסר ים בוויניגרט שזיפים, ארנצ'יני על איולי כמהין לימוני, בוראטה של מחלבת עברי עם צנוברים, אורגנו וקראמבל זיתים, פוקאצ'ה ומטבלים וגם ספוליאטלה של "פיצה פארינו" ושני כדורי גלידה של סטודיו ג'לאטו.

פרטים נוספים כאן

דרינק מתנה, אונטופו

בלאק איירון, מסעדת בשר וסטייקים בשוק מחנה יהודה, ירושלים. אסף קרלה,
מסעדת בלאק איירון/אסף קרלה

אפליקציית ההזמנות מתמודדת עם הקיץ (ועם כותרות יוקר המחיה) באמתעות דיל משתלם, מרענן ומוצדק.

הפורמט פשוט - דרינק מתנה בהזמנת מנה עיקרית מהתפריט (למזמינים מקום דרך אונטופו) בתאריכים 23-25 ו-30-31 ביולי. בין המסעדות המשתתפות ניתן למצוא את קיצ'וקאי, סיטארה ו-NG בתל אביב, את הרברט סמואל הכשרה בהרצליה, קרודו בחיפה, טוקופיה בנס ציונה וגם את בלאק איירון המצוינת בירושלים.

פרטים נוספים כאן

ארוחה מהעמק, אלנה

עומר שדמי ודניאל צור, אלנה. חיים יוסף,
עומר שדמי (מימין) ודניאל צור/חיים יוסף

עומר שדמי ודניאל צור לוקחים (לערב אחד בלבד) את המסעדה שבמלון נורמן לטיול שורשים בעמק יזרעאל.

הארוחה המיוחדת, שתתקיים ביום שלישי (25 ביולי), משקפת את נוף ילדותם ואת הסיפור הקולינרי האישי שאותו כתבו מאז, יחד ולחוד.

התפריט, בפורמט "פתיחת שולחן אחת מתמשכת", יציע, בין היתר, קרפצ'יו סברס עם גבינת קאפרה של משק ברקנית, במיה ממולאת ג'יבנה, וגם שיפוד טלה ושומן טלה עם דלעת קומזיץ. מחיר: 290 שקלים, לא כולל שתייה.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully