וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הבשר שאתם יכולים לאכול, ועוד קצת, במחיר שאפילו עושה עכשיו הנחה

6.8.2023 / 6:00

קיץ מקסיקני לוהט, דיל קפה לוהט לא פחות ושתי פתיחות מפתות: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - קיץ מקסיקני לוהט, דיל קפה לוהט לא פחות ושתי פתיחות מפתות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

טאקוס מדנס, לה אוטרה

בר הקוקטיילים המקסיקני-קריבי בתל אביב חוגג קיץ בדרך היחידה שהוא מכיר, ובדרך היחידה שמקובלת עלינו בימים אלה - פופ-אפ לוהט, מתמשך וטעים.

מדובר באוגוסט בסימן טאקוס, בהובלת שחר וולמר ("De Taco"), ועם חיזוק אלכוהולי מובחן של טקילה פטרון (כולל ההאפי האוור הידוע של המקום מ-18:00 עד 20:00, שישנע קוקטיילים ב-35 שקלים, ויתמרץ את האוכל ב-20% הנחה).

תוכלו למצוא פה, בין היתר, Taco de Tinga (תבשיל כרעיים בסלסה של עגבניות שרופות וצ'ילי וואחיו ואנצ'ו), Taco de Pancita (בטן חזיר בבישול ארוך עם בצל מוחמץ), Taco de Pescado Al Pastor (דג במרינדת אצ'יוטה וצ'ילי וואחיו, צרוב על הפלנצ'ה), וגם טוסטדה פסקאדו (טרטר דג ים עם איולי ליים, צ'ילי תאילנדי וקרם דובדבן), Frijoles Refritos (תבשיל שעועית מעושנת עם פיקו דה גאיו, חלפיניו מוחמץ ופטה כבשים) ו-Quesadilla (מנצ'גו כבשים, קישוא בלאדי, אבטיח מוחמץ וצ'ילי).

פרטים נוספים כאן

חדשות האוכל

זה לא סתם עסקית קיץ משתלמת. זאת עסקית *ערב* של *פתיחת שולחן* ב*אידי*

לכתבה המלאה

ריפיל קפה, רובע בר יין

רובע בר יין. אסף קרלה,
רובע בר יין/אסף קרלה

נשארים עם פתרונות משמחים לאופנהיימר הזה שמשתולל בחוץ: סניפי רובע בר יין בהוד השרון ובתל אביב מציעים מילוי חוזר של קפה. כן, גם אנחנו קראנו פעמיים.

האותיות הקטנות, שאינן קטנות כלל, הן שהמבצע מתקיים באמצע השבוע, נמשך עד השעה 16:00, וכולל ריפיל למי שישוב במקום על כל סוגי הקפה.

פרטים נוספים כאן

פריז טקסס, ראשון לציון

פריז טקסס. פריז טקסס,
פריז טקסס/פריז טקסס

רשת ההמבורגרים המצוינת מתרחבת מעט דרומה ומשיקה סניף חדש, במתחם G סינמה סיטי שבראשון לציון, אח רביעי לעוגנים ברמת גן, בגבעתיים ובתל אביב.

תוכלו למצוא כאן, בין היתר, את קולקציית ההמבורגרים הידועה שלה, כולל ה"אולטימט" כמובן, אבל גם מנות בשר כמו סטייק וצ'יפס, כריך צ'יזסטייק "הוטל דה פריז" על בסיס סינטה מיושנת, סלט קצבים וגם נקניקיות בקר.

פרטים נוספים כאן

פיטמאסטר, ירושלים

פיטמאסטר. אפיק גבאי,
פיטמאסטר/אפיק גבאי

ופתיחה נוספת: רשת הבשר הפופולרית עולה מזרחה, ומשיקה סניף חדש, כשר למהדרין, במתחם הסינמה סיטי בבירה.

תוכלו למצוא כאן, כמיטב המסורת, שואו קרניבורי שלם ומושלם, ובו בשר מהמעשנה ופיתויי אש גלויה, כולל אסאדו, אורז אושפלאו, אונטריב, פיקנייה, חזה אווז, דנבר סטייק, סינטה, אנטריקוט, פילה, פלאט איירון, וגם בירה ויין חופשי כמובן. מחיר: 240 שקלים (במקום 270) לארוחות אוגוסט.

פרטים נוספים כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully