וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למסעדה הזאת יש רשימת המתנה של 4 שנים - אבל היא שווה את זה

10.8.2023 / 18:36

קבלו הצצה למסעדה הבריטית שבלתי אפשרי להזמין בה שולחן, אלא אם כן אין לכם בעיה להיכנס לרשימת המתנה של 4 שנים. פנוי לכם ב-20 באוגוסט 2027?

חדר האוכל הסודי במסעדת The Bank Tavern/@banktavern/

המלצר יגש אליכם בעוד מספר... שנים. מסעדת בר צנועה באנגליה נבחרה למקום שהכי קשה בעולם להזמין בו שולחן. The Bank Tavern, הממוקמת בבריסטול - כשעתיים וחצי נסיעה מלונדון - מחזיקה כיום ברשימת המתנה בלתי ניתנת לעיכול של ארבע שנים, על פי בדיקה שנערכה על ידי ספקית התשלומים העסקית Dojo.

רשימת ההמתנה של מסעדת האוכל המקומי הקטנה הזאת היא ארוכה - בין היתר כי היא מיועדת ספציפית רק לימי ראשון בצהריים - אז מוגש התפריט הבשרי העשיר שלה, שמורכב בדרך כלל מחלק עליון נדיר של בקר מיושן בן 30 יום, בטן חזיר בבישול איטי, רגל כבש צלויה בדבש ורוזמרין וכיכר לחם עדשים. הלקוחות יכולים גם לבחור בין בטן חזיר מזוגגת עם סריראצ'ה-מייפל ליד סלט כרוב תפוחים, כדורי קלמארי יווני ופאקורה הודית טבעונית בתור מנות ראשונות.

אפשרויות הקינוח מורכבות מפבלובה תות ושוקולד לבן, טארט לימונצ'לו ופנקוטה יוגורט פטל.

המסעדה לא נראית משהו מבחוץ

אבל זה מה שמוגש בה

אולי הסיבה הנוספת לדרישה המטורפת היא המחיר היחסית זול של הארוחה. ארוחה בת שלוש מנות תעלה לכם 35 דולרים (כ-128 שקלים) או 56 דולרים לשני סועדים (כ-205 שקלים). באתר האינטרנט של המקום מסבירים ללקוחות שהאפשרות להזמין מקום לארוחות יום ראשון נסגרו "בעתיד הנראה לעין".

בשנת 2019, רוטב תוצרת הבית ופודינג יורקשייר הממותה שהוגשו בבר העלו את הביקוש לארוחת יום ראשון שלו - והציבו אותו כטוב ביותר בבריטניה לפי Observer Food Monthly Awards.

איפה תחכו טיפה פחות?

במקום השני ברשימת המסעדות שהכי קשה להזמין בהן שולחן נמצאת מסעדת דיימון באהרל, שבארלטון (עמק ההדסון), ניו יורק. התפריט שלה מציע חוויה ייחודית שנמשכת מעל חמש שעות - ומחירו מגיע ל-525 דולרים לאדם (כמעט 2000 שקלים לסועד). המסעדה דורגה כמסעדה הבינלאומית השנייה הכי אקסקלוסיבית, עם רשימת המתנה של כשנה שלמה.

יו ג'קמן שיתף תמונות מהארוחה של בדיימון באהרל

ועד לא מזמן היא נחשבה למסעדה האקסקלוסיבית בעולם

שאר המסעדות שנכנסו לרשימה של Dojo, שלרובן צריך לחכות "רק" חצי שנה כדי לקבל שולחן משחררות שולחנות פנויים רק בגלים חודשיים. אחרות עדיין מנסות לרוקן את מצבור ההזמנות שנוצר עקב מגיפת הקורונה.

ואם בכל זאת בא לכם לאכול ב- The Bank Tavern בלי לחכות? הבעלים של המסעדה אמר בשיחה עם הגרדיאן שהוא ממליץ לעקוב אחרי המסעדה ברשתות החברתיות או פשוט לעבור במקום ולקוות שמישהו ביטל הזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully