וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האטרקציה הכי גדולה בירושלים הגיעה לת"א (והיא אפילו יותר זולה)

17.8.2023 / 6:00

גיחה מהירה מהבירה, נחיתה מהירה מארצות הברית ושיתוף פעולה שדורש סדרה: טועמי חדש על המדף התאווררו

בווידאו: סיור במפעל מילקי של שטראוס/צילום: שלומי גבאי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - גיחה מהירה מהבירה, נחיתה מהירה מארצות הברית ושיתוף פעולה שדורש סדרה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

רוגלך של מרציפן, יאנגו דלי

רוגלך, מאפיית מרציפן, ירושלים. מאפיית מרציפן,
רוגלך של מאפיית מרציפן/מאפיית מרציפן

מעט מאוד מיתולוגיות ירושלמיות אכן ראויות בסופו של יום לתואר המפוצץ הזה, ועוד פחות מהן מגיחות בסופו של דבר לתל אביב, אז כאן יש פלא כפול.

מדובר כמובן ברוגעלך של מאפיית מרציפן משוק מחנה יהודה בבירה, שזמין למשלוח (מהיר בקטע פסיכי) דרך יאנגו דלי. הקופסה כמעט מטעה, ללא הוד וללא הדר בלתי נחוצים, אבל חימום קל, או קצת איפוק (על מי אנחנו עובדים? ברור שחימום קל כי איפוק לא יהיה פה), ויש לכם ביד, ובפה, את הדבר האמיתי בכבודו ובעצמו - שוקולדי, מתמסר, וסטיקי כמו שהדברים הטובים באמת צריכים להיות. מחיר: 32.90 שקלים לקופסת 300 גרם מספקת (במקום 44.90 שקלים בירושלים, מי אמר שהמחייה שם זולה יותר?).

בשתי מילים: להישען, ולהסתער.

חדש על המדף

קוקטייל הקיץ המושלם בדיוק נחת מספרד. המחיר גרם לנו לשפשף את העיניים

לכתבה המלאה

פראנוי, יאנגו דלי

פראנוי, יאנגו דלי. יאנגו דלי,
פראנוי/יאנגו דלי

עדיין במיתולוגיות, ועדיין ביאנגו דלי: חטיף הפטל השוקולדי שעורר כבר סערת ביקושים ברחבי הגלובוס (וברחבי ישראל כמובן) חוזר למדפי אפליקציית המשלוחים, בעזרת גונן כהן.

מדובר בקומבינציית פרי קפוא מצופה שוקולד מברילוצ'ה שבארגנטינה, חטיף ממתקי אהוב, באופן טבעי, על ידי המטיילים והתיירים, שעושה דרכו הלאה תוך חציית גבולות גלובלית (ככה מכינים אותו בבית, אגב). הפטל מצופה שתי שכבות שוקולד - לבן ומריר, או לבן ושוקולד חלב - והקופסה כולה נשמרת בהקפאה, ודורשת הפשרה קצרצרה בטמפרטורת החדר. התוצאה היא שילוב מתוק-חמצמץ, מתחסל ומספק. מחיר: 34.90 שקלים למארז 150 גרם.

בארבע מילים: לטייל בלי לקום מהספה.

מינימלטס

גלידה מינימלטס. אסף קרלה,
מינימלטס/אסף קרלה

עדיין בשגעונות, עדיין במקפיאים: רשת מינימלטס (Mini Melts) האמריקנית עושה את צעדיה הראשונים בארץ בעזרת היזמיות ארמינה סרדיאן ורעות טייכר, עם שני סניפים פעילים (קניון איילון ברמת גן וקניון עזריאלי בתל אביב), והבטחה לרישות מהיר.

מדובר בכדורי גלידה שמוקפאים (טכנלוגיית Flash Freeze ומינוס 196 מעלות, על פי החברה) תוך שמירה על צורתם ומרקמם, וגם על ה"גלידתיות" שלהם. משם, קצרה הדרך לשילוב צבעים (חומרים טבעיים בלבד, כמוצהר) וטעמים (11 במספר, כולל בננה ספליט, מסטיק, וניל עוגיות וסורבה מנגו, למשל). מחיר: 19-23 שקלים למנה.

המשחק המרקמי פה קיים ונוכח, ובהחלט חמוד. טעמי הפירות מעט חזקים מהנדרש והקלאסיקות מוצלחות יותר, כל הדרך לחווית עירבוב קיצית שתשרת ותספק בעיקר ילדים, וילדים ברוחם.

בשתי מילים: משחקי קיץ.

משקאות צלולים, פרימור

משקאות צלולים, פרימור. רוני ברוקס,
משקאות צלולים של פרימור/רוני ברוקס

יצרנית המיצים הסחוטים מרחיבה מדפים עם סדרה חדשה, וצלולה.

מדובר בבקבוקי "Near Water", ובהם משקאות צלולים בטעמי פירות, ובתוספת ויטמינים. הסדרה כוללת, לעת עתה, שלושה טעמים - ענבים, תפוח עץ ואפרסק - עדינים מאוד, בטח בהתחשב בז'אנר, מרעננים מאוד ומפתיעים בהיעדר המדבקות האדומות שלהם. מחיר: 5.80-6.90 שקלים לבקבוק 1.5 ליטר.

בשתי מילים: שובר שרב.

שוקולית פסק זמן, עלית

שוקולית פסק זמן, עלית. סטודיו שטראוס,
שוקולית פסק זמן של עלית/סטודיו שטראוס

ממשיכים לשבירת טמפרטורות נוספת, הפעם בדמות היתוך מתבקש של שני מותגים פופולריים.

מדובר במהדורת קיץ מיוחדת של שוקולית בטעם פסק זמן, עם המלצה לצרוך כמשקה קר. התוצאה מתוקה כמובן, אבל ניתנת לשליטה ולכיוונון אישי מן הסתם, ועובדת היטב על ילדים עתירי חופש, והורים שרוצים חופש בעצמם (וגם מפנטזים על שיתופי פעולה נוספים).

בשלוש מילים: העם דורש סדרה.

בייגלה חתיכות, צ'וקטה סולטי

בייגלה חתיכות, צ'וקטה סולטי. צ'וקטה סולטי,
בייגלה חתיכות של צ'וקטה סולטי/צ'וקטה סולטי

מותג המלוחים המוצלח מרחיב מדפים עם בייגלה חתיכות בטעמים, כולל חידוש ישראלי מבורך.

מדובר בהשקה כפולה של חטיף חתיכות בייגלה בטעם חרדל-דבש-בצל ובטעם סרירצ'ה-צ'דר. הראשון מוכר וממכר כמובן, ואילו השני מספק מעט קיק אסייתי לגבינתיות, כמו גם פריכות נדרשת בימים שבהם אנחנו לא מבקשים המון. מחיר: 10.90-12.90 שקלים לאריזת 200 גרם.

בשלוש מילים: קראנץ', וגם מאנץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully