וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קילו וחצי של בשר, וזה ממש לא כל הסיפור: קבלו את דיל הקיץ המושלם למשפחות

20.8.2023 / 6:00

כוכב נוחת מתאילנד, כוכב נכנס למטבח וארוחה צפונית שגרמה לנו להתניע את האוטו: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - כוכב נוחת מתאילנד, כוכב נכנס למטבח וארוחה צפונית שגרמה לנו להתניע את האוטו. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

עסקית משפחתית, פואגו

פואגו, מע'אר. ספיר מגל,
פואגו/ספיר מגל

מסעדת הבשרים במע'אר שבגליל התחתון חוגגת את הקיץ על כל משפחותיו וטיוליו, ומשיקה דיל משתלם וטעים.

הארוחה, שתוגש בין 12:00 ל-17:00 בימים ראשון ושלישי-שישי, כוללת שלושה סלטים, פוקאצ'ה ומטבלים, ופלטת בשר עם אנטריקוט 400 גרם, סינטה 350 גרם, 300 גרם מיני בורגר, פרגית 400 גרם וצ'יפס כמובן. מחיר: 500 שקלים.

במקביל, מציעה המסעדה מסלולי ארוחות מותאמים, וגם תפריט פתוח, ובו חטיפי אסאדו, צ'וריסוס, סינטה עם קרם פולנטה, צלעות טלה, פורטר האוס וקינוחים.

לפואגו

חומוס, שווארמה וכל השחיתויות האחרות

אילת חוגגת פסטיבל אוכל לוהט

לכתבה המלאה

שיתוף פעולה תאילנדי ישראלי, סן פלגרינו

מיזם שיתופי הפעולה הקולינריים של סן פלגרינו מנחית בארץ את אחד השפים המובילים באסיה, ובעולם למעשה, לטריו ארוחות במסעדות המובילות של תל אביב.

טון (Thitid Tassanakajohn) ממסעדות Le Du ו-Nusara בבנגקוק ירכיב עם רז רהב (OCD, 27 באוגוסט), יובל בן נריה (a, יום לאחר מכן) ותומר טל (ג'ורג' וג'ון, 29 באוגוסט) תפריט ערב מיוחד (ושונה), וינהל איתם דיאלוג תאילנדי-ישראלי מסקרן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, לוקוס בתיבול צפון-תאילנדי וציר עגבניות, בקר צרוב עם אורז קלוי וירקות מקומיים ברוטב צ'ילי צפון-תאילנדי, וגם טלה עם תפוחי אדמה ועגבניות מהערבה ברוטב מאסאמן קארי.

ל-OCD, ל-a, לג'ורג' וג'ון

ג'ינוס, חיפה

ג'ינוס, חיפה. גליה אבירם,
ג'ינוס/גליה אבירם

מסעדה חדשה בעיר התחתית מחברת בין מטבחי ארצות הברית, איטליה ודרום אמריקה, ומציעה פיוז'ן חיפאי מסקרן.

התפריט של ג'נאן סלימאן כולל, בין היתר, קרואסון טרטר עגל, קרודו דג ים עם קראמבל פקאן מקורמל, "רביולי פלרמו" בעבודת יד עם שיפוד ג'מבו שרימפס, "צ'יפס מושחת" עם בריסקט מפורק, טאקוס קריספי דג וגם קינוחים כמו טירמיסו, אלפחורס ופאי תפוחים. פיוז'ן, כאמור.

לג'ינוס

גלעד כהנא ב-Nono

נונו מימי. דניאל לילה,
נונו/דניאל לילה

פסטיבל הקיץ המקסים של רשת המסעדות מנחית בהרצליה את הזמר שיעבור מקדמת הבמה לקדמת המטבח.

הארוחה תתקיים מחר (יום שני, 21 באוגוסט), ותתבסס על תפריט שבנה כהנא, שמבטיח "אוכל מסעיר, יד ביד עם יצירה ואהבה".

תוכלו למצוא פה, בין היתר, סלט בר ים, שרימפ-קוקטייל, ביסק סרטנים כחולים עם כנאפה מלוחה, קלמארי טרי בגריל עם קרם שעועית שחורה ולחמניית חלב וצ'ילי, קרודו טונה אדומה, וגם טארט טאטן נקטרינות ועוגת סולת ופרג לחה לקינוח.

בשבוע הבא צפוי לבשל כאן עידן אלתרמן, ולחתום את הסדרה, לעת עתה לפחות.

לנונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully