וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומות-קומות של קיץ לוהט, מושחת ומתוק: מגדל הוופלים המטורף של מקס ברנר

23.8.2023 / 6:00

פתרון אולטימטיבי למשבר בענף הנדל"ן: טועמי חדש על המדף התפרעו

מגדל וופל בלגי, מקס ברנר/יניב גרנות

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - פתרון אולטימטיבי למשבר בענף הנדל"ן. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

מגדל וופל בלגי, מקס ברנר. דני גולן,
מוגזם כצפוי, אבל יותר. מגדל הוופלים של מקס ברנר/דני גולן

התלהטות הטמפרטורות הבלתי פוסקת והיישורת האחרונה של החופש הגדול הובילו את רשת מקס ברנר קיץ להשיק קינוח חדש, מוגזם כצפוי, אבל יותר.

מדובר, באין דרך מתאימה יותר לתאר את זה, במגדל ענקי של וופל בלגי שבין קומותיו שזורות הפתעות, שחיתויות והעמסות. חופש או לא חופש?

חדש על המדף

האטרקציה הכי גדולה בירושלים הגיעה לת"א (והיא אפילו יותר זולה)

לכתבה המלאה
מגדל וופל בלגי, מקס ברנר. יניב גרנות, מערכת וואלה
לא גימיק. מגדל הוופלים של מקס ברנר/מערכת וואלה, יניב גרנות

העסק הזה נמכר בשלוש גירסאות, כי דילמות מתוקות הן החיים עצמם, כנראה - מגדל טרופי (שבע קומות של וופלים בלגיים עם גלידת מנגו וגלידת וניל, טופי חם, קראמבל וקצפת), מגדל תותים ושוקולד לבן (שבע קומות של וופלים בלגיים עם גלידת תותים ושוקולד לבן, קראמבל וקצפת), וכן מגדל ברולה (שש קומות בלבד של וופלים בלגיים עם שכבות קרם ברולה, גלידת וניל, בננות בטופי, כדורי וופל שוקולד, קראמבל וקצפת).

המחיר (99 שקלים) מרמז מבעוד מועד על הגודל האימתני, אבל לא באמת מכין אותך לסיטואציה שבה מגיעה לשולחן צלחת שטוחה שתוכנה מסתיר את רוב הפרצופים שמחכים מסביב. העניין גבוה, גבוה מאוד, מופרע בכיפיותו, אבל אינו גימיק. הוופל טעים, ומוכן מבלילה של ממש. הגלידה טובה, "חתוכה" מבעוד מועד לריבועים שטוחים אך נוכחים, וגם התוספות טובות, מהקצפת ועד הרוטב, מהבננות ועד הקראמבל והברולה.

וכך, לא ניתן לסכם זאת אלא בחוויה ילדותית בקטע הכי טוב שלה, שדורשת שולחן גדול, ותיאבון גדול עוד יותר, כמו גם ויתור מראש על הארוחה הבאה. בצדק, כמובן.

קולקציית טיפוח, מקס ברנר. Ditales,
קולקציית הטיפוח של מקס ברנר/Ditales

במקביל, ועם הרבה פחות שחיתות, נכנסת הרשת לעולמות הטיפוח והביוטי, עם השקת קולקציית מוצרים על בסיס חמאת קקאו.

המהלך, מרים גבות בהתשאות מצד אחד אך טבעי לחלוטין כשחושבים על זה, ונשען על נוגדי החימצון של הרכיב, המגינים על העור ומסייעים לשיפור גמישותו.

הסדרה, שמבטיחה "לחות ורכות שמענקיות מראה רענן לאורך כל שעות היום", כוללת שמן רחצה (98 שקלים ל-300 מ"ל) מועשר בשמני חוחובה ושקדים, בחמאת קקאו ובוויטמין E, אל סבון לידיים (64 שקלים ל-300 מ"ל) בתוספת אלוורה, ויטמין E ופרו ויטמין B5, קרם גוף (98 שקלים ל-300 מ"ל) מועשר בחמאת קקאו, ויטמין E, חומצה היאלורונית, תמצית ליים, ותמצית פרי הגוארנה, פילינג גוף (89 שקלים ל-300 מ"ל) בתוספת שמן חוחובה, וכן קרם ידיים (69 שקלים ל-100 מ"ל) בתוספת שמן חוחובה ושמן שקדים, תמצית אלוורה ו-ויטמין E.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully