וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם? אתם פשוט חייבים להכין קרח מגורד מפירות (ולא. זה לא ברד)

28.8.2023 / 0:04

טרנד שצובר תאוצה בטיקטוק: ככה אפשר להכין קינוח מרענן וטעים מאוד משאריות הפירות שיש לכם בבית. בלוגרית אוכל שניסתה אותו העידה שהוא "מקיים את ההבטחה בניגוד להרבה טרנדים"

ככה תכינו קרח מגורד מפירות קפואים/TIKTOK

קיץ, חם מאוד, וכולנו מחפשים דרכים לצנן את הגוף. בלוגרית של אוכל הפנתה את תשומת ליבנו לטרנד חדש בטיקטוק שבו אנשים הופכים פירות קפואים כמו תותים או מנגואים למעין גביע קפוא בטעם פירות על ידי גירוד שלהם. הבלוגרית אשיה אובורג החליטה לנסות את הטריק הזה בעצמה בטענה ש"יש לי יותר מדי ניסיון מר עם מתכונים שלא טעימים במציאות כפי שהם נראים ברשת".

היא החליטה להכין מעין קרח פירות מגורד (או מגולח) כזה בעצמה. היא קנתה אפרסק ונקטרינות והשתמשה גם בשאריות של תפוחים ושזיפים שהיו לה במקרר: "אני אף פעם לא אוהבת לזרוק פירות ומוצאת דרכים מקוריות לשמר אותם".

ככה זה עובד עם תותים קפואים

@littlefatboyfrankie Strawberry shaved ice ?? All you need is frozen berries and a grater! #kitchenhacks #strawberry #desserts #fruit #fyp #foryou #letseat ♬ Sunshine - WIRA

מה שהיא עשתה זה פשוט לשטוף את הפירות בצורה יסודית (חשוב מאוד כי אתם אוכלים אותם עם הקליפה) ושמה אותם בקערה ולאחר מכן הכניסה לפריזר והקפיאה אותם למשך לילה אחד. הפירות צריכים להיות ממש קפואים לפני שממשיכים לשלב הבא, אחרת הטעם שלהם ייפגם וגם יכולת הגירוד שלהם.

לאחר מכן פשוט צריך לגרד את הפירות: "להרבה אנשים יש מכשירים חשמליים שהם נעזרים בהם לגרד בקלות, אני משתמשת בפומפייה רגילה וזה עובד נהדר". הגירוד של הפירות לוקח כמה דקות ויש לכך כמה גרסאות: "ראיתי ברשת שאנשים מפזרים למעלה בוטנים, חלב מרוכז, ואפילו קצפת אבל אני החלטתי ללכת על הגרסה הפשוטה יותר. רק פיזרתי קצת דבש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרח מגורד מפירות. מתוך טיקטוק, צילום מסך
ככה זה יצא לה/צילום מסך, מתוך טיקטוק

הגרסה הישראלית למתכון עם אבטיח

@noa.tasty אבטיח-קרח מגורד ?❄️?✨ מכירים: סנואו קון/ שייב אייס/ קרח מגורד? תקראו לזה איך שאתם רוצים, אבל אני מדברת על הקרח המגורד שהיה (או שעדיין יש) בלונה פארק, שמעל מוזגים לכם כל מיני סוגי פטל צבעוניים ? אז… ראיתי בטיקטוק מישהי שהקפיאה תותים, ואז גרדה אותם במגרדת, והוסיפה דבש וכו'… זה היה נראה קודם כל גאונייי וגם.. מגרה בטירוף ? אז הייתי חייבת לנסות - אבל עם אבטיח (: שהוא הרבה יותר "קרח" במרקם, אז נראה לי יותר מתאים. וגם מתוק יותר. וככה תצא לנו גרסה בריאה לקינוח המושלם. ולהלן התוצאות ודגשים: קודם כל - מקפיאים פרוסות אבטיח, ולמחרת מגרדים. צריך לעשות את זה מהר כדי להספיק להנות מזה קר. אחרת במקום מרקם של קרח אתם תרגישו פירורי אבטיח, וזה לא טעים (אם זה לא קר), ככה שזה משהו שעושים לעצמך, ולא לאירוח לכמה אנשים. אני הוספתי לימון ונענע - למרות שממש אין צורך, האבטיח מושלם איך שהוא. דעתי - זה טעים, זה מגניב, כדאי לנסות סתם לחוויה. אבל אני אישית חושבת שהרבה יותר פשוט לשים הכל במעבד מזון ולקבל סורבה חלק. אבל אם אתם בחופש הגדול או יש לכם ילדים או סתם בא לכם לנסות את הקונספט עם חברים או סתם פעילות כיפית עם המשפחה (שכל אחד מכין לעצמו): חד משמעית שווה לנסות - זה כיפי וחוויתי, וסהכ מאוד מאוד טעים - פשוט לא פרקטי במיוחד ??‍♀️ אם אתם מנסים - ספרו מה דעתכם על הקונספט ??? #אבטיח #קרח #שלג #ארטיק #טעים ##מתכון #קיץ #חופשגדול #מבשלים_עם_טיקטוק #פוריו ♬ Originalton - Max

והנה עוד גרסאות - אננס ופלפל חריף

אפרסק

@superfoodsguy Frozen shaved peach. Which fruit should i try next? #shavedfrozenfruit ♬ (You) Got What I Need - Freddie Scott

קיווי צהוב

בננות

מנגו

@superfoodsguy ?? Mango shaved ice with mint and coconut condensed milk. #shavedice #frozenfruit #healthyrecipes ♬ (You) Got What I Need - Freddie Scott

תותים

ענבים

אשיה העידה שה"שייק" שלה יצא אוורירי, טעים ונוסטלגי וזה הזכיר לה את השייקים הטעימים שהיא אכלה בקריביים כילדה. "לא כל המתכונים ברשת מצדיקים את ההייפ שלהם", היא אמרה, "אבל אני חייבת להגיד שהשייק הביתי מקיים את ההבטחה שלו ושווה ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully