וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים רק עכשיו מבינים למה מיועד הצד עם החריצים הקטנים בפומפיה

עודכן לאחרונה: 18.8.2023 / 12:31

קל למצוא שימוש בכל צדדי הפומפיה המלבנית מלבד בצד עם החריצים הזעירים שלה. ברשת תהו לאיזו מטרה הצד הזה משמש מלבד לפצוע לנו את הידיים

למה משמש כל צד של הפופמיה?/@thislittlepigwenttomarke

מתי בפעם האחרונה השתמשתם בצד של הפומפיה עם החריצים הזעירים? מעולם לא, אה? ואלה שכן גילו מהר את הטעות, בעיקר כשהיה צריך לנקות את הפומפיה משאריות הגבינה שנותרו עליה. ב"רדיט" נפתח דיון שלם בנושא מטרת הצד הרביעי של הפומפיה, כשמשתמש שאל: "האם מישהו השתמש אי פעם בצד הזה של הפומפיה? למה הוא נועד בכלל?".

השאלה שלו קיבלה מבול של תגובות מאנשים שלא ידעו את התשובה. "כל מה שהחלק הזה עשה אי פעם הוא לפצוע את היד שלי", כתבה אחת בתגובה, "מעולם לא השתמשתי בצד הזה של הפומפיה עם החורים הקטנים האלה. בדרך כלל אני משתמשת בצד השני להכנת גבינה מגוררת". משתמש נוסף כתב: "הוא נועד להרוס לנו חלק מחזית המגירה במטבח". משתמש מבולבל נוסף כתב: "הנחתי שהצד הזה נועד להפוך את הגבינה לקטנה יותר לאחר הגרירה הראשונית. עם זאת, כל מה שזה עושה בסוף זה לפצוע את היד". אחר התבדח: "זה מאוד שימושי לגריסת ספוגי ניקיון".

למה הצד הזה מיועד?

אתם יודעים למה משמש הצד הזה של הפומפייה?

ברור!
אין לי מושג
מה זה משנה בכלל?!
12677 משתתפים

עם זאת, כמה חובבי מטבח נבונים חלקו תובנות כיצד נכון להשתמש בצד הרביעי המחוספס. אחד כתב: "לקח לי שנים להגיע למסקנות. פרמזן וגרידת לימון/תפוז/ליים עדיפים לגריסה בצד הזה". שני הציע: "גרדו גבינה קשה, שום, אגוז מוסקט או אולי ג'ינג'ר כדי להכין קרם" ואדם שלישי הוסיף: "לביבות תפוחי אדמה יוצאות נהדר בצד הזה של הפומפיה".

מומחי מזון ב-Marthastewart.com הצטרפו מאז גם הם לדיון ואמרו שהחורים הקטנים ביותר בפומפייה "מייצרים את גדילי הגבינה המשובחים ביותר". "אם אתם רוצים לשעתק את הגבינה הקשה המגוררת מראש הנמכרת בשקיות פלסטיק או קופסאות קרטון במכולת, בחרו בצד הזה. הוא מייצר עקביות עדינה עד כדי כך שהגבינה מתמוססת בקלות לרטבים, רטבים לסלט ותבשילים", הם כתבה והוסיפו: "צד זה משמש גם לגרידת אגוז מוסקט וגרידת הדרים. זה גם הצד שהכי סביר שיחתוך לכם את פרקי האצבעות אם לא תיזהרו, וזה הצד שהכי קשה לנקות אותו - אז השתמשו בו בתבונה".

עוד בנושא:

"איך לא ידעתי?": הטריק הסודי שחבוי בחבילת נייר האלומיניום הביתית

אנשים רק עכשיו מגלים ממה מכינים פפריקה - והם בהלם

הנה הסבר על כל אחד מצדי הפומפיה:

@thekitchn Do you know how to use *all* four sides of your box grater? Bookmark this tip! #kitchenhacks #cookingtips #cookingtiktok #kitchengadgets ♬ Morning Moon - brd

הם הסבירו שהחורים הגדולים ביותר מיועדים לגריסת גבינה חצי קשה כמו צ'דר או גרוייר, ושהם גם מושלמים לגרידת תוצרת טרייה. חורי הגריסה הקטנים יותר נוצרו כדי לגרד גבינה, שוקולד, ירקות ועוד. עדיף להשתמש בהם כאשר מתכון דורש מרכיב מגורר דק. לסיום, הצד עם החריצים הרחבים מיועד לחיתוך ועובד היטב בהכנה מהירה של פרוסות גבינה או ירקות. הם גם הציעו דרכים לנקות ביעילות את הפומפיה שלכם - והמליצו להשתמש בספוג ליטוש או להשרות אותה למשך הלילה כדי להיפטר מהמזון הקשה שנדבק אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully