וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקה בול של דיילי'ס מבית סופר-פארם: לאנץ' גדול, הוגן במחיר, טעים ומפתיע

28.8.2023 / 6:00

הכמות תספיק לשניים, והמכשולים הוסרו עוד לפני הפתיחה: טועמי חדש על המדף הופתעו

בווידאו: סיור במפעל מילקי של שטראוס/צילום: שלומי גבאי

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - הכמות תספיק לשניים, והמכשולים הוסרו עוד לפני הפתיחה. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

פוקה בול, דיילי'ס. לירן מימון,
הפתעה. פוקה בול של דיילי'ס/לירן מימון

רשת דיילי'ס מבית סופר-פארם מרחיבה מדפים ומנחיתה בסניפיה קערות Poke חדשות, אותן מנות פוטוגניות-טעימות המשלבות בדרך כלל דגים או טופו, ירקות, רטבים והפתעות.

ההשקה המשמחת הזאת כוללת, לעת עתה, שתי וריאציות - Poke Bowl טופו (אורז, טופו, אצות וואקמה, פולי סויה, ביצה קשה, בצל ירוק, גזר, מלפפון, 42 שקלים) וכן Poke Bowl סלמון (אורז, סלמון, אצות וואקמה, פולי סויה, ביצה קשה, בצל ירוק, גזר, מלפפון, 46 שקלים).

חדש על המדף

קומות-קומות של קיץ לוהט, מושחת ומתוק: מגדל הוופלים המטורף של מקס ברנר

לכתבה המלאה
פוקה בול, דיילי'ס. עמית שטראוס,
כל הדרך ללאנץ'. פוקה בול טופו של דיילי'ס/עמית שטראוס

משום שאנחנו עוסקים בכנות כאן, אפשר להודות שניגשנו לסקירה הזאת (ולארוחה עצמה) עם מעט ספקנות בריאה, המתרחקת בשגרה מצריכת דגה טרייה ונאה במקומות שלא נועדו לטפל בכזאת.

כאן, המכשול המובן הזה הוסר כבר מההתחלה, עם שימוש בסלמון צרוב ועשוי, כמו גם עם טופו. כך או כך, התוצאה מפתיעה לטובה. לא הוואי (אם כי אף אחד לא התיימר), אבל בהחלט משהו שמרכיב קערה טעימה, צבעונית במידה, ומגוונת, כל הדרך לארוחת צהריים טובה ומשביעה.

המחיר מאוזן, בטח בהתחשב באלטרנטיבות, הכמות גדולה למדי (550 גרם אימתניים), ותשביע גם שניים שלא רוצים ליפול אחרי הלאנץ', השילוב סביר, התזונה עדיפה על פני אופציות אחרות ונקודת החולשה היחסית היחידה כאן היא שדרוש עוד קצת פאנץ' באגף הרטבים, שמסופקים כרגע כמעין בייסיק של סויה וטריאקי, עם חיזוקי ג'ינג'ר כבוש ו-וואסבי מעולמות הסושי. עוד קצת מעוף בפינה הזאת, ואנחנו לגמרי שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully