וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד המקומות הכי שווים בשרון השתדרג. ואנחנו לא מדברים רק על החצר

3.9.2023 / 6:00

מפגש גומלין טעים, קאמבק וויסקי משמח וחצר שעושה חשק לאכול משהו: החדשות הטעימות של ישראל

שווארמה וייסברג, תל אביב/יניב גרנות

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - מפגש גומלין טעים, קאמבק וויסקי משמח וחצר שעושה חשק לאכול משהו. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

תל אביב גרוב

פסטיבל תל אביב גרוב. תל אביב גרוב,
משתתפי תל אביב גרוב/תל אביב גרוב

מיזם האוכל חוצה היבשות והגבולות נוחת לראשונה בישראל, עם סדרת ארוחות ערב (ובראנץ' אחד) בהשראת תל אביב סיטי.

הפסטיבל יתקיים בימים שני-שישי (04-08 בספטמבר), ובמסגרתו יתארחו כאן ג'ושוע (ג'וש) גיל מלוס אנג'לס (פופינה), פינאר אשקוגלו מאיסטנבול (באוזריה נקסט דור ובסלאס) ושי דובלרו מאספרגרה (תמנע, וכן בראנץ' חותם במלון בראון לייטהאוס).

תוכלו למצוא פה, בין היתר, חצילים מיובשים ממולאים בטלה ובאליק אקמק, פיצה צוואר בקר בבישול ארוך וקרוקט ארטישוק ירושלמי עם בשר סרטנים, ווסאבי וקוויאר, צ'י קופטה דגים עם רכז סומק ורימונים וטורטיה ספרדית במילוי תפוחי אדמה וכמהין, כמו גם קוקטיילים על בסיס גלנפידיך.

לתל אביב גרוב

חדשות האוכל

סטייק יפואי שיודע לדבר מקסיקנית שוטפת. פליז שהקיץ הזה לא ייגמר לעולם

לכתבה המלאה

וויסקי לייב תל אביב

וויסקי לייב תל אביב. יניב כהן,
וויסקי לייב תל אביב/יניב כהן

עדיין בתל אביב, עדיין בפסטיבלים, עם אירוע הוויסקי הבינלאומי שחוזר העירה.

הפסטיבל יתקיים בימים רביעי-חמישי (06-07 בספטמבר, 14:00-23:00) במתחם אקספו בגני התערוכה. תוכלו למצוא פה, בין היתר, מזקקות מובילות וחידשוים מסקרנים, יצרני בוטיק ובקבוקים נדירים, סדנאות מעשירות וטעימות כמובן. הרבה מאוד טעימות. מחיר: החל מ-139 שקלים וכלה בכרטיסי פרימיום מפנקים.

לוויסקי לייב תל אביב

בציר בעיר, גבעתיים

פסטיבל בציר בעיר, גבעתיים. דוברות עיריית גבעתיים,
פסטיבל בציר בעיר בגבעתיים/דוברות עיריית גבעתיים

עדיין בפסטיבלים, עדיין בכוסות: אירוע "בציר בעיר" חוזר למזוג יין בגן הפסלים שליד תיאטרון גבעתיים.

הפסטיבל, שיתקיים ביום חמישי (7 בספטמבר, 18:00-23:00), יציע טעימות מיקבי בוטיק, דוכני אוכל והופעות חיות, ואינספור אופציות רכישה חגיגייות כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, את יקב אבנר ויקב אנדרדוג מהרי ירושלים, יקב אגת משפלת יהודה, יקב אפק מראש העין, יקב בר מאור מבקעת הנדיב, וגם יקב הר זמר מהגליל העליון, כמו גם גבינות, טאפסים, מאפים והבטחה להמבורגר קצבים בשרני. מחיר: 35 שקלים במקום, 25 שקלים ברכישה מוקדמת (כולל כוס מתנה ויין לבחירה).

לפסטיבל בציר בעיר

האחיות ביליה באסיף

חגית ושיר ביליה. אלעד דבי,
חגית (משמאל) ושיר ביליה/אלעד דבי

מסורת "סיר של בית" נמשכת במרכז תרבות האוכל התל-אביבי, עם אירוח מסקרן של חגית ושיר ביליה. השתיים יגיעו לאסיף ביום רביעי (6 בספטמבר, 12:00) עם קוסקוס בעבודת יד, קציצות דגים וסלטי פתיחה צבעוניים, שיוגשו לצד התפריט הקבוע במקום.

לאסיף

טרב, תל אביב

טרב, תל אביב. רונן טופלברג,
טרב/רונן טופלברג

פתיחה חדשה ומשמחת בלב שכונת כרם התימנים, בדיוק בין שוק הכרמל וחוף הים.

מדובר בטרב (Tarab, שמחה והתרגשות בערבית), בר אוכל שזולג גם לתקלוטים והופעות חיות, עם מקומות ישיבה בחוץ, רחבה פנימית ובר שעוטף הכול.

התפריט של איתן ששון מציע, בין היתר, קישוא בלאדי וגבינה ערבית עם עגבניה מגוררת, עלי אורגנו ושמן זית, מג'דרה פריקה עם עדשים שחורות, בצל מקורמל, צימוקים, שקדים קלויים ופטרוזיליה, מאפה פילו בשר, גבינה ותרד, מלבי טבעוני עם רוטב תפוזים ומי זהר לקינוח, וגם הבטחות לאגף אלכוהול ויין נגיש.

לטרב

תפריט ערב, גרציא

הביסטרו הוותיק בקיבוץ העוגן מחדש את חצרו, וחונך תפריט ערב חדש, תוצאת שיתוף הפעולה של מיכל גרציאני עם גילי בר יוסף ושחר מולטו.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ביסק סרטנים וסופלאקי ים, קלאמרי צלויים עם אוזו, "סביצ'ה מהים לצלחת", מסאחן על פאטייר, כריכוני אסאדו עם איולי צ'ימיצ'ורי וצ'יפס, פסטה קרבונרה, טארט פירות עם קרם שקדים וברד פודינג לקינוח, וגם תפריט יין וקוקטיילים מושקע.

לגרציא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully